iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Versus Gaming zoekt leden!

Versus Gaming

-------------------------------------------------------------------------------
    Introductie
    Versus Gaming is een Nederlandse Xbox One clan. Wij zijn in 2006 opgericht als competitieve clan op Call of Duty en Rainbow Six. Sinds 2010 hebben we ons voornamelijk gefocust op community features als een XP-systeem, dagelijkse events en uitdagende challenges.

Begin 2017 zijn we teruggegaan naar de basis van onze clan, gezellig online gamen, en hebben we de community features aan de kant gezet. Dagelijks spelen onze leden samen verschillende games. Zoek jij een gezellige actieve groep die samen plezier heeft in het gamen? Dan ben je bij ons op het juiste adres!

Games die wij spelen
    Rainbow Six Siege
    Battlefield 1
    GTA Online
    FIFA 17

Lid worden
    Lid worden van onze clan is vrij eenvoudig. Echter hebben wij wel een aantal eisen waaraan je moet voldoen. Deze eisen staan vermeld op de aanmeldpagina op onze website. Op de website staat overigens meer informatie over onze clan.

WEBSITE - TWITTER - FACEBOOK - YOUTUBE - XBOX CLUB

Versus Gaming
    © 2005/2017
    Laatst gewijzigd door Versus DeadLock; 19 februari 2017 om 22:04 Reden: Update
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Over 4 dagen lanceren wij onze Xbox One clan!

Op 5 september gaat ons aanmeldforum weer open en zijn wij dringend opzoek naar gezellige gamers die lid willen zijn van een clan die het anders aanpakt dan de meeste clans.

no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Onze hoofdpost is inmiddels aangepast met nieuwe informatie. Nu we enkele maanden verder zijn sinds de launch van de Xbox One kan ik wel zeggen dat we er goed op vooruit zijn gegaan met vele nieuwe leden.

Versus is nog altijd opzoek naar nieuwe leden, dus mocht je interesse hebben aarzel dan niet om een kijkje te komen nemen.
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zoeken jullie echt enkel Xbox one leden? Ik zoek een gezellige clan/community op xbox 360, t'is maar saai alleen spelen :P
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Psychopaatje Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zoeken jullie echt enkel Xbox one leden? Ik zoek een gezellige clan/community op xbox 360, t'is maar saai alleen spelen :P
    Ja, we ondersteunen enkel de Xbox One en zoeken daarom ook enkel Xbox One leden. Sorry.
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Geen probleem hoor, mss in de toekomst als ik de One heb.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Onze hoofdpost heeft inmiddels een keertje een update gehad. Versus Gaming is nog altijd opzoek naar actieve en gemotiveerde Xbox One leden!
    no votes  

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Versus DeadLock Bekijk bericht
    Onze hoofdpost heeft inmiddels een keertje een update gehad. Versus Gaming is nog altijd opzoek naar actieve en gemotiveerde Xbox One leden!
    Beste,
    ik heb wel interesse om lid te worden, heb nog enkele vragen;
    heb nog nooit in een xbox clan gezeten, vroeger enkel in pc clans, door tijdsgebrek en gebrek aan goede game pc doe ik dat echter niet meer.

wat verwachten jullie eig van activiteit? ik zoek eerder een 'community' om meestal wat mee samen te spelen omdat ik geen andere mensen ken die een one hebben.

mijn games die ik online speel zijn; battlefront, fifa 16 heb ik ook, en nu onlangs begonnen met bf4.

ben zeker geen topgamer, verrevan, daarom dat ik niet echt een clan zoeken om constant comp. matches te spelen.
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deathsythe Bekijk bericht
    Beste,
    ik heb wel interesse om lid te worden, heb nog enkele vragen;
    heb nog nooit in een xbox clan gezeten, vroeger enkel in pc clans, door tijdsgebrek en gebrek aan goede game pc doe ik dat echter niet meer.

wat verwachten jullie eig van activiteit? ik zoek eerder een 'community' om meestal wat mee samen te spelen omdat ik geen andere mensen ken die een one hebben.

mijn games die ik online speel zijn; battlefront, fifa 16 heb ik ook, en nu onlangs begonnen met bf4.

ben zeker geen topgamer, verrevan, daarom dat ik niet echt een clan zoeken om constant comp. matches te spelen.
    Hallo deathsythe,

Allereerst onze excuses voor de late reactie.

Wat wij verwachten van je activiteit is dat je regelmatig je gezicht laat zien in onze parties/games. Gewoon een teken van leven geven. We gaan niemand verplichten om 24/7 met onze leden te spelen. Je kan op elk gewenst moment binnen wandelen om deel te nemen.

Zelf zijn wij totaal niet competitief. Dus we nemen ook alleen maar mensen aan die casual gamen. Hiermee verbieden wij niemand in onze clan om competitief te gamen. Maar vanuit de organisatie krijg je verder geen ondersteuning.

Op dit moment spelen wij voornamelijk Call of Duty Black Ops 3 en Ark Survival. Binnenkort komen daar natuurlijk meer games bij zoals The Division die morgen uitkomt. Neem gerust een kijkje op onze website voor meer info. Misschien tot online!

Versus Gaming
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hallo

Versus Gaming is nog altijd opzoek naar actieve en gemotiveerde leden die ons willen versterken. Binnenkort gaan wij actief worden op nieuwe clangames waaronder Battlefield 1, en Call of Duty. Ook zijn wij sinds kort actief geworden op FIFA 17 en spelen we nog dagelijks GTA Online en Rainbow Six Siege.

Ben jij opzoek naar een clan die meer doet dan alleen samen online gamen? Neem dan een kijkje bij Versus Gaming!
    no votes  

Tags for this Thread

Regels voor berichten