Pagina 5 van 20 Eerste 12345678915 ... Laatste
    fixer187's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    je kan je misschien aanmelden bij de DOG clan...
    If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is: Infinite

Paralyzah's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paralyzah Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Degene die het eerst aan zijn deur staat en ne foto trekt van dees belachelijk persoon wint de xbox prijs van 9lives.
    Sure als gij da wilt, of 9lives daarmee akkoord gaat da weet ik niet . En als je iets anders bedoelt ja ... dan ben je niet veel beter dan kenneth, ik heb mij hier al kreupel gelachen me deze thread en ik ga niet aggressief doen voor ewa postjes of games ze er zijn ergere dingen (en vooral ook nuttigere dingen) in de wereld.

Btw heb vroeger ook in topclans gespeeld voor CS(NoFear) TFC (Digwar) Q3 (nDc). Maar om daar zo over te gaan stoeffen (ni veel om over te stoeffen hé, zoals nijntje zei no one give's a shit) ... Ik vond het hele league gebeuren gewoon is plezant om te doen, veel spanning en actie. Maar ben daar nu ook vanaf gestapt omdat ik simpelweg geen tijd meer heb door mijn werk en gewoon is wil kunnen lachen en relaxen in mijne zetel als ik op mijn xbox speel.
    Laatst gewijzigd door Paralyzah; 7 december 2007 om 16:30

Razzia's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fixer187 Bekijk bericht
    je kan je misschien aanmelden bij de DOG clan...
    Zal er eens achter zien

edit: heb gezocht, maar niets gevonden. Heb je mss een linkje naar hun site?
    Laatst gewijzigd door Razzia; 7 december 2007 om 17:37
    I will eat your soul and crap delicious chicken nuggets.

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door get2kenneth
    wij hebben in top 50 gestaan in de EU ranking van de website gamebattles .
    wauw top 50

dat is helemaal niet pro.
    en jij speelt dus niet voro de fun maar voor competitie.
    goed om te weten.
    meeste mensen spelen in clan voor vriendschap & plezier, competitie komt er dikwijls zo bij.
    zoals bij ons in de clan (sof2 clan vroeger) het geval was.
    raar typen zoals kenneth is cool.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Anoniem05's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mensen, even een algemene waarschuwing:

Voor diegenen die geïnteresseerd waren in DOG, goed nieuws!

Er is een plekje voor een trial vrijgekomen, ik mag namelijk niet meer verder doen omdat ik :

Ingame het commando overnam (lees aan teammies zeggen om effe mee te komen omdat er links of rechts geflankeerd werd en backup handig zou zijn)
    Niet tegen kritiek kan (al werd er helemaal geen kritiek op m'n spel gegeven)
    De clantag al gebruikte (al werd me de eerste keer verteld ze al te gebruiken)
    Ik de mening van Jam3z niet gewoon accepteerde en hij duidelijk niet in staat is rationeel een geschil uit te praten.
    Ik 'mijn positie in de clan op eiste' (terwijl ik geen enkele seconden gevraagd heb of ik nu ondertussen al niet genoeg bewezen had)
    Ik zogezegd niet genoeg meespeelde (al heb ik elke dag sinds ik me aanmeldde met hen gegamed heb)

en nog vanalles en nog wat.

eventjes wat quotes van hun forum :

Hiermee begon het :

"**********: en wanneer mag ik m'n trial doen? "

"Dog Jam3z: ge zijt er al aan bezig.
    en as ge u afvraagt wanneer ge aan uwen trail bezig zijt, waarom draagt ge dan de tag al? :huh: hebt ge de andere spelers (razzia of doeby) da al zien doen?
    en we hebben gistren van 7 tot 11 minstens gespeeld en je hebt toch zeker een 4 tal invites gekregen waarop niet werd gereageerd.buiten een voice message.we hebben lang genoeg gewacht in de lobby anders... dat zijn slechte punten vrees ik.
    sorry maar we moeten kritisch en hard zijn soms, mits we groter en groter beginnen te worden.
    de andere twee waren er snel bij en hebben bijna heel de avond meegespeeld en kmoet zeggen dak goei dinges gezien heb.

moeste er nog vragen zijn ivm de trial, tis deze week, probeer met iedereen ns te spelen (of toch de meeste mensen vd clan, ma da zal geen probleem zen na een avondje groundwar tongue.gif ). en doe gewoon je best als teamplayer! ninja.gif"

"**********:
    Erh, sorry Jamez maar de eerste keer dat ik met jullie meespeelde werd me verteld de tag te gebruiken dus doe ik dat maar, ik gebruik ze trouwens enkel als ik met jullie samenspeel.

Verder heb ik geen een van jullie ooit iets horen zeggen over het feit dat ik ingame de tag al gebruikte, dus waarom kom je hier nu mee af?

Gisterenavond zat ik met 5/6 DOG mensen in een party en werd er ineens uitgezet.

En de keren dat ik met jullie samengespeeld heb stond ik meestal in de top 3.

Ik heb trouwens de twee dagen daarvoor meegespeeld zonder razzia of de ander te zien dus dat soort argumenten moet je ook niet proberen aan te halen.

En ik heb jullie duidelijk gemaakt dat ik een sociaal leven heb, je denkt toch echt niet dat ik elke avond tussen 7 en 11 thuis ga blijven om xbox te spelen?

De keren dat jullie me een invite stuurden zat ik al in een spel met vrienden, ik weet niet hoe jij je vrienden behandelt maar ik quit niet in het midden van games. Als ik jullie dan een pm stuur om uit te leggen waarom ik nog niet join, en er UITDRUKKELIJK bij vermeld dat we met 2 zijn krijg ik nadien een invite in een party waar maar 1 persoon bij kan, en in real life vrienden gaan nog altijd voor op mensen die ik van 9lives of xbox live ken.

Dus ik die nooit op jullie invites reply is ook dikke bullshit, ik heb Mad Dog al ettelijke keren uitgenodigd en heb al meer dan genoeg laten zien dat ik wel degelijk serieus geïnteresseerd ben om in clanverband te spelen.

Als ik voordat ik iemand van jullie online zie komen (en ik zit tegenwoordig voor het merendeel van de dag op live) van vrienden of vriendinnen te horen krijg dat we iets gaan doen ga ik daar met mee, ben ik al aan het gamen met jullie dan quit ik niet in het midden van games, dat noemt men de basis van fatsoenlijkheid.

Over dat 'je best doen als teamspeler' : de keren dat ik met jullie samengespeeld heb was dat samen met een van m'n beste vrienden (DamadmanIO0I) en voor zover ik mij herinner waren wij de enige twee die constant communiceerden.

Streng en kritisch zijn is goed, maar begin niet te zeiken over futiliteiten alsjeblieft, daarvoor ben ik hier niet.

oh, en als je het niet aankan dat ik niet op m'n bek gevallen ben en zéker en vast geen schrik heb om in discussie te gaan als ik vind dat ik benadeeld wordt gooi me er dan maar al uit, want dit vind ik gewoonweg degoutant.

En ik denk dat jullie van mij ondertussen ook al wel 'wat moois' gezien hebben.

Dus Jamez, sorry maar ik leg jou 'mening' naast mij neer. De laatste keer dat jij speelde was trouwens op woensdag 28/10 :')"

"Dog Jam3z :
    wie heeft jou vertelt de tag te gebruiken?
    en wa der rest betrefd zijn niet alles futiliteiten, tzijn meer standpunten en principes.
    wat me vooral stoorde aan de avond dat ik meegepeeld heb toen je er was, vond ik het punt dat je soms commando's begon te geven.
    bij DOG respecteren ze de rang van de spelers en de ancienniteit bij de clan dus
    als je dit begint te doen op wars of van plan bent om te blijven doen, dan kan je beter verder gaan met je persoonlijk sociaal leven.
    wij hebben ook allemaal een sociaal leven, met jobs en kinderen zelfs, dus dat punt moet je niet aanhalen. want dan mag je misch wel een druk sociaal leven hebben, ben ik er toch van overtuigd dat je nog veel moet leren.
    het gaat erom, gisteren was je heel de avond online, we hebben genoeg invites gestuurd en we gaan niet gelijk onozelaars zitten wachten van wanneer komt hij nu?
    wie was de host op het spel dat je "er werd uitgezet"? misch was er iets anders aan de hand maar ik kan moeilijk geloven da ze zomaar iemand kicken...
    en dan mag je nog enkele matchkes in de top 3 geeindigt zijn, heb ik het idee dat we genoeg members hebben met dezelfde kwaliteiten.

sorry for the harsh words, maar ik volg op wat ik zelf ondervind en te horen krijg uit de groep.

QUOTE (Leve78 @ Dec 11 2007, 09:53 AM)
    Its totaly not-DOG to demand your place... DOGs earn it!!!!!

komende van de opper leader"

meteen daarna nog een post van hem, mij quoterend
    "1)28/10??? gisteren all night long en 28/10 is 2 maand geleden

2)ik kan best kritiek verdragen, jij precies niet aan je reactie te zien.

3)na je edit vind ik persoonlijk dat je kan gaan. want wij zijn benadeeld met spelers zoals jij.

zo'n uitzonderlijke speler ben je niet om zo hoog van de toren te lopen dus ik raad je aan om onder vrienden te blijven spelen. daar ben je blijkbaar beter in.

Bedankt voor je interesse en je moeite. maar bij deze stopt je tryout"

"**********:
    hah, commando's beginnen geven?

Als ik merk dat we geflankeerd worden en ik zie een van onze teammies in de buurt en zeg om mee te komen is dat niet omdat ik mezelf 'hoger' vind, we spelen nog altijd een spel en voor zover ik weet ben jij de co clan leader en zijn de rest members, ancienniteit zou trouwens enkel een rol mogen spelen als de persoon die in de fout ging wel degelijk in de fout ging, wat ik deed was in team samenspelen en communiceren.

Ik heb nooit mijn plaats 'geeist' ik heb gevraagd of ik kon joinen en ben met jullie beginnen meespelen zoals me aangeraden werd, de eerste keer dat ik met jullie in groep speelden werd er gezegd dat ik de tag moest zetten, ik weet niet wie dat zei maar goed.

Wie de host was toen ik er ineens uitgezet werd weet ik niet meer, en ik ga ook niet gewoon een naam noemen.

Lees je wat ik zeg? Ik was gisteren heel de avond online ja, aan het spelen met goede vrienden, ik heb jullie ook invites gestuurd en jullie quitten toch ook niet midden in een spel?

En jamez, dit heeft niets met niet tegen kritiek kunnen te maken, ik weet dat ik helemaal niet de beste ben, verre van zelfs, maar mij beginnen vertellen dat ik jullie in de kou laat staan terwijl ik godverdomme genoeg geprobeerd heb om met jullie samen te spelen schiet bij mij in het verkeerde keelgat.

oh, en check je gamercard maar eens, die wordt precies niet genoeg up-to-date gebracht.

oh nu mag ik er niet meer bij? Wie kan er hier dan niet tegen kritiek? Een discussietje en het is al teveel geweest...

Ik zal de 9lives community informeren naar jullie ingesteldheid en manier van handelen, kwestie van een hoop mensen een hoop tijdverlies te besparen :huh:"

-Dat gedoe met respecteren van ranks en hierarchie doet me wat teveel aan een militaristische groepering denken jongen, in het spel hou ik echt geen rekening met wie er naast me loopt en hoe lang hij al bij DOG speelt, als ik zeg dat we geflankeerd worden en tegen iemand in de buurt zeg om mee te komen is dat een normaal gameplay automatisme, maar ja dat hoef ik tegen jou, een 'pro' niet te zeggen hé

Dus mensen, bezint eer ge met DOG begint, ik zeg geen kwaad woord over hun members want de mannen waar ik mee gespeeld heb waren echt fijne mensen maar ja.

Trouwens, ik en de maat die met me meespeelde(Damadman) spelen helemaal niet zoveel als jullie ,kga z'n naam hier ook niet ff bijhalen, hij speelt trouwens nog maar vier dagen en stond altijd mee bovenaan, boven jullie members, dus please... get a grip
    Laatst gewijzigd door Anoniem05; 11 december 2007 om 23:33

DaMadMan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    laat meneer de co-leader der poedels zijn gevoel van macht toch gewoon botviere. bekijk het zo, ge hebt weeral iemand blijgemaakt, late denke da em iets is... and yeah, I kicked ass, thx for the kudos \o/ kissie -X-
    xbl gamertag: DaMadman Io0I
    Gamercard
    "And as we tethered on that precipice, staring down into the abyss, a hand reached out, the hand of a hero."

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nee het zijn wel vieze oude gangsters hé

Ach, ik wou gewoon nog is in clanverband spelen, weet zelfs niet wat me bezielde om bij een clan te gaan die hond als afkorting heeft :/

En ik begijp niet dat een clan die zichzelf zo serieus neemt een forum heeft waar de members nooit op zitten, ben daar zelf meer aanwezig geweest op die drie dagen dan sommige van die mannen in heel hun loopbaan bij DOG...

tanktic's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    'hij speelt trouwens nog maar vier dagen en stond altijd mee bovenaan, boven jullie members, dus please... get a grip '
    Daar heb ik de keer toen we samenspeelde toch nieveel van gemerkt
    Trouwens sommige punten van den Jamez snap ik ook nie goelijk da van die tag enzo maar op sommige punten heeft em ook wel gelijk ze. Alsde ne try-out wilt doen voor ne clan te wille joinen dan ist toch meer dan normaal da we verwachten da ge ne keer u vrienden laat wachten om met de clan samen te spelen, zeker als ge al nie zoveel speeld als de rest.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tanktic, de ene keer da gij mee hebt gespeeld was het idd minder, maar hij heeft de rest van de games altijd meegespeeld,en geowned.

Ehm, als ik een try-out wil doen verwacht ik dat er duidelijk gezegd wordt wanneer die begint, de eerste keer dat ik van trial hoorde was toen jamez me vertelde dat ik al niet meer meedeed .

En ja, soms moet ge u vrienden effe achteruitschuiven,maar aangezien ik nog ni op trial zat vond ik het dus de moeite niet, ik heb trouwens duidelijk laten verstaan dat we met twee waren toen en ze inviten me nog altijd in een party die volzat, al speelden er ook gewoon vriendjes van de clanmembs mee.

En Tanktic, tis speelT, voor jamez u kicked wegens het oneren van de clan door slechte grammatica (heb echt geen commentaar op die T, doe het zellf ook nog ,dt fouten)

Neenee, het hoeft voor mij al niet meer, DOG op zich dus de members is oké, de co-clanleader daarentegen lijkt me een machtsgeile zeveraar.

O noes, ban ???

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    beter oplette e jonge.. mr als het over 'de keer' ga en ni over 'de kere' dan kunde idd ni veel opgemerkt hebbe ^^
    Gamercard
    "And as we tethered on that precipice, staring down into the abyss, a hand reached out, the hand of a hero."

iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaMadMan Bekijk bericht
    beter oplette e jonge.. mr als het over 'de keer' ga en ni over 'de kere' dan kunde idd ni veel opgemerkt hebbe ^^
    kwil nie als onzen oppergod kenneth klinken maar alsde is zout meespelen in ne war denkek dat ge ook nog zult verschieten ze
    Naja ik trek er me nieveel van aan aangezien ik toch niks kan veranderen maja staat beide in me friendslist dus alsde nog is wilt spelen feel free to invite want ik vond de keer wel gezellig

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ^Jep, heb zeker en vast geen problemen om verder met dog leden te spelen, maar die Jamez figuur komt er bij mij niet meer in, heb je eigenlijk het dog forum al gelezen tanktic?

you should, het zou het zicht op je clanleiding wel eens kunnen veranderen

Trouwens van die wars, we hebben constant tegen kerels gespeeld die al met prestige bezig waren, al aan de derde of vierde keer soms en die waren meestal ook geen match voor ons hoor...

ik wou echt dat je clips kon opnemen zoals bij Halo3, dan kon ik er tenminste nog echt bewijs van tonen.
    Laatst gewijzigd door Anoniem05; 11 december 2007 om 23:58

iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik lees da forum regelmatig ja, maar ik kom met iedereen van de clan vrij goed overeen en heb persoonlijk geen problemen met de mensen die leiding geven. 'T botst gewoon tussen u en Jamez zoals der altijd en overal wel mensen zijn waartussen het minder klikt.

Edit:
    Trouwens van die wars, we hebben constant tegen kerels gespeeld die al met prestige bezig waren, al aan de derde of vierde keer soms en die waren meestal ook geen match voor ons hoor...
    Ik ben ook nieecht ne goeie speler maar ben ook al aan prestige bezig da heeft niks met skills te maken maar met tijd. Enja heb nieecht zin om er veel woorden aan vuil te maken anders draaid da hier ook nog uit op een discussie maar aangezien ik er toen nie bijwas al uwen vriend zo ownde kan ik er ook nieveel over zeggen. Ma kweet wel dat de meeste DOG-ers boven het niveau van de gemiddelde cod4 speler uitkomt.
    Laatst gewijzigd door tanktic; 12 december 2007 om 00:06

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    funneh how Kenneth is my real name, stomme naamrover^^
    enneuh, jah tis mss mogelijk da ik zal verschiete, mr dan moetek wel eerst in jullie clan zitte e

anyway, ik ben ni iemand die voor zone shit mense uit zennen flist ga smijte ofzo, ik genoot wel van het ndl te kunne praten, dus die invites zulle wel op u scherm poppe, dun worry ^^

edit: grappig hoe jullie zo over mij bezig zijn eigelijk if ya wanna get down on me, let me know, I'll give you my number ^^
    Laatst gewijzigd door DaMadMan; 12 december 2007 om 00:20 Reden: teh funneh
    Gamercard

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Fixer, er is helemaal geen miscommunicatie geweest.

DOG, de leiding dan, is gewoon niet in staat om nieuwe members correcte informatie te verschaffen.

1. Nooit iemand tijdens het spelen horen zeggen dat ik de tag niet mocht gebruiken (al stond ze er vanaf dag 1)
    2. Nooit iemand negatief over mij horen zeggen, dus als dat dan wel het geval is zijn het achterbakse kindjes.
    3. Geen een keer iets gehoord van tactics ofzo, en dan afkomen met 'wij spelen samen, wij kennen elkaars manier van spelen en onze tactieken dus veel moeten wij niet praten, en als er dan gepraat most worden verstonden we elkaar niet omdat Kury(Jackass) aan't praten was'

--> Wat voor gezever is me dat zeg? Dit wil dus zeggen dat jullie enkel onderling in teamverband spelen en ik dus een aanhangsel was :')

Serieus, ik hoop dat niemand DOG nog joined en dat de clan langzaam doodgaat want dit gaat er zwaar over

Pagina 5 van 20 Eerste 12345678915 ... Laatste

Regels voor berichten