Pagina 20 van 20 Eerste ... 101617181920

iTrader
    0
    Nog op zoek naar een GTA V clan?
    Bekijk hier ons topic: http://www.9lives.be/forum/xbox-live...den-gta-v.html
    En bekijk hier onze site: Dutch Elite Army Gaming Community

iTrader
    0
    ik zoek een clan die vooral de COD speelt. Of enkele mensen die ook op zoek zijn naar medespelers en een beperkt eigen clantje willen starten. Geen compititie, gewoon samen voor de fun. Ikzelf ben een een gemiddelde speler (K/D meestal rond de 1)
    clantag: speedykevin84

iTrader
    0
    Hey, Ik heb een cod clan opgericht voor de fun en het sociale van heel de zaak. Dit is een clan voor belgen en nederlanders die graag gamen!!! compitie is mogelijk maar niet verplicht! Iedereen is welkom. De enige regel is:

Dat we elkaar respecteren en dat we elkaar behandelen zoals we zelf behandelt willen worden!!!!

Voeg me toe ingame.
    Gamertag xbox 360: KillerEagle BE

iTrader
    0

Versus Gaming
    De kracht van samen gamen

Versus Gaming is een hechte Nederlandse Xbox 360 multi-gaming clan (op dit moment voornamelijk GTA Online). We zijn in 2006 opgericht als competitieve clan en in 2011 zijn we overgestapt naar een community clan. Nu in 2013 zijn focussen we ons vooral op GTA Online tot aan de release van de Xbox One. Wij geven gamers een andere dimensie aan het online gamen op Xbox LIVE. Dit doen wij door middel van de zogeheten Versus Features.

• Een uniek level systeem om binnen de clan te ranken
    • Wekelijkse evenementen op verschillende games (leden kunnen ze ook zelf hosten)
    • Uitdagende en unieke clan challenges op verschillende games
    • Daag andere leden uit met onze Versus Mode
    • Uitdagende en unieke clan challenges op verschillende games
    • Ondersteuning van verschillende games waaronder GTA Online, Battlefield 4, FIFA, Minecraft en meer

Heb jij interesse in een leuke clan die wat meer doet dan ''alleen'' online gamen? Neem dan even een kijkje op onze website.

iTrader
    0
    Hallo,

Het is lang geleden dat ik nog effectief competitie gedaan heb op gamegebied.
    Ik heb steeds op de pc gegamed maar is ondertussen een hele tijd geleden.
    Overgeschakeld op console (xbox 360 en wordt hopelijk xone).
    Hierbij ben ik op zoek naar een paar mensen die het zouden leuk vinden om samen wat te gamen.
    Ik ga een clan oprichten onder de naam van de clan waar ik vroeger in zat (Fallen Angels).
    Indien er mensen zijn die interesse hebben en ook nog niet al te veel ervaring en die samen willen opdoen laat me dan gerust iets weten.
    - Ik ben vooral op zoek naar mensen die nog niet te veel ervaring hebben maar die wel op langere termijn ergens willen geraken op gebied van esports.
    - Leeftijd speelt geen rol maar wel een volwassen attitude (fun is de hoofdzaak maar niet het enige).
    - Openstaan voor alle soorten games.
    - Constant online zijn en gamen is niet nodig
    - Eventueel samen ook groepsuitstappen regelen kan er ook bij horen.

Gamertag is Silencerbe (maar laat me zeker iets weten via mail voor je toevoegd)
    Mailadres is Jurgen.vde@outlook.com
    Fool me once, shame on you
    Fool me twice, I'll kick your ass 'till it's blue

:-)

Pagina 20 van 20 Eerste ... 101617181920

Regels voor berichten