Pagina 12 van 31 Eerste ... 2891011121314151622 ... Laatste
    PietO's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik heb de vraag of dat bij het spelen van games via xboxlive eingelijk veel gedownload wordt ? want ik heb ongeveer 2 gig ( bijna 2.5 voor bepaalde updates ) gedownd aan demos en we zitten over de schreef (10 gig) hier thuis !? Dat kan toch niet alleen aan mij liggen ?

En hoe maak ik dat ik geen verbinding heb met xboxlive als ik gewoon sp wil spelen ? Tgaat hem hier dus allemaal over de x360 é btw

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oceanic
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben net verhuisd, en heb Telenet Express Duo laten installeren, draadloos internet, met een DWL-2000AP+. Mijn pc ontvangt alles zonder probleem, maar wanneer ik mijn Xbox 360 terug aangesloten had, een wireless networking adapter had gekocht (de officiele), en aangezet ging Live al meteen niet.

Het lampje van de adapter brandt rood en als ik de Live Test doe, vindt hij m'n netwerk niet. "Not connected". Maar als ik daarna naar het shcerm met de beschikbare netwerken ga, staat m'n wifi-netwerk er wel degelijk bij. "Connected" en nog wel met alle streepjes.
    Ik heb al geprobeerd WEP-beveiliging af te zetten, maar dat hielp niet.
    Iemand anders ook dit probleem gehad?
    ik heb gebeld naar de xbox-klantenservice en daar zeggen ze dat je naar wireless information moet gaan en die informatie in je router moet ingeven. Ik heb ook een DWL-200AP+ maar ik weet totaal niet hoe je die informatie daar moet ingeven en ik ben stilaan zot aant worde!!!!

ZackWhite's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PietO
    ik heb de vraag of dat bij het spelen van games via xboxlive eingelijk veel gedownload wordt ? want ik heb ongeveer 2 gig ( bijna 2.5 voor bepaalde updates ) gedownd aan demos en we zitten over de schreef (10 gig) hier thuis !? Dat kan toch niet alleen aan mij liggen ?

En hoe maak ik dat ik geen verbinding heb met xboxlive als ik gewoon sp wil spelen ? Tgaat hem hier dus allemaal over de x360 é btw

er wordt denk ik ni veel gedled. Bij mij thuis heb ik ongeveer dagelijks een 200 tal MB gedled. En da is dan ne PC die heel den dag opstaat en er wordt ook veel gesurft dan natuurlijk
    en dan nog men 360 die toch een 5tal uur opstaat en geconnecteerd is op live.

miss broers of zussen die online naar muziek luisteren, muziek of films of eendert wa dlen. kan aan veel liggen he
    League of Legends IGN: QuantumFizzica

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flupie
    ik heb gebeld naar de xbox-klantenservice en daar zeggen ze dat je naar wireless information moet gaan en die informatie in je router moet ingeven. Ik heb ook een DWL-200AP+ maar ik weet totaal niet hoe je die informatie daar moet ingeven en ik ben stilaan zot aant worde!!!!
    Welke informatie?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    het mac-adres, serial number, en nog wat instellingen waar ik niets van begrijp
    Laatst gewijzigd door flupie; 31 augustus 2006 om 13:17

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    MAC nummer van de Xbox 360 ingeven heb ik al geprobeerd. Serial nummer kan je niet ingeven.

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    143 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PietO

daar zou ge nog van kunnen verschieten hoe rap ge aan de limiet zit heb adsl en stond drie maand achter elkaar op smalband een week voor dat de maand om was. vooral als ge zelf loby s opent dan verbruikt ge e pak meer nu speel ik meestal in andere hun lobby en download ik de laatste dag vd maand zo veel mogelijk zodat ik toch mijn 10 gig op gebruik per maand............vuil afzetters zijn het die internet providers dan moet ge maar een abbo nemen van 75 euro per maand als ge onbeperkt wilt zijn zeggen ze die mannen denken da ik geld kak of zo..;

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb ne ADSL USB modem en ik heb zo ne kabel nodig om van mijn Xbox naar mijn PC te gaan...
    Wat voor ne kabel is dat juist? en waar kan ik die halen + hoeveel kost dat

Ohja, mijn PC staat zo een 10 m van mijn Xbox verwijdert
    geeft dit problemen/is de kabel wel zolang??

Razzia's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als je kabel niet lang genoeg is, langere kopen. In dit geval:

1. Je koopt een crossfire ethernet UTP kabel. (als diegene die jij hebt lang genoeg is, dit overslaan)
    2. Je zet je pc aan en verbind je xbox360 met je pc.
    3. Je gaat naar configuratiescherm > netwerkverbindingen, selecteer je huidige internetverbinding > eigenschappen en kies het tabblad 'geavanceerd'.
    4. Vink het vakje 'Andere gebruikers mogen via deze computer verbinding maken...' aan.
    5. Connect met xboxlive.

De afstand tussen je pc en je xdoos maakt niets uit als je een kabel gebruikt en je pc moet ten allen tijde opstaan als je wilt online spelen met je 360.
    I will eat your soul and crap delicious chicken nuggets.

madior's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sorry als het hier niet juist staat, maar toch...
    Ik wil men Gold abo opzeggen, nu verlengd dat elke maand, kheb al een beetje zitten zoeken, maar niet direct iets gevonden, mede doordat stukken in het frans zijn. dus ja, hoe kan ik het stoppen? telefonisch (nummer?), via mail ( gewoon gamertag vermelden?), via de 360 zelf,...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ga overmorgen mij aanmelden op Xbox-live, maar mijn vraag is nu
    Ik heb gehoord dat er zoveel problemen zijn met mensen die alles in het Frans krijgen( mails, billing,...)
    Is dat bij iedereen in Vlaanderen die zich aanmeldt op Xbox-live

Belangrijk: hoe kan ik het voorkomen? Door ander land op te geven, maar gat dit wel met VISA ?

Thx

Gamus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik heb dat ook, maar mijn mails waren eerst in het frans maar na een maand in het nederlands en soms in het engels. tis toch al beter dan frans. maar ja, liever franse mails dan niet op x box live kunne he
    Xbox live Gamertag: Dr Gamus

iTrader
    81 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madior
    Sorry als het hier niet juist staat, maar toch...
    Ik wil men Gold abo opzeggen, nu verlengd dat elke maand, kheb al een beetje zitten zoeken, maar niet direct iets gevonden, mede doordat stukken in het frans zijn. dus ja, hoe kan ik het stoppen? telefonisch (nummer?), via mail ( gewoon gamertag vermelden?), via de 360 zelf,...
    Je kunt je Gold lidmaatschap van Xbox Live op elk gewenst moment opzeggen via telefoonnummer 0800 7 9790 .

suicider's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik heb een probleempje als ek de test xbox live connection doe, bij network adapter zegt hij wired maar bij ip address zegt hij failed. ik gebruik dezelfde kabel als ik gebruik voor m'n ps2 en daar werkt het wel op online. aan wat zou het kunnen liggen? ik werk met een hub.
    alvast dank
    greetz

*Edit* probleem is al opgelost.
    Laatst gewijzigd door suicider; 10 september 2006 om 01:15

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kan iemand mij helpen.
    Ik ben Met mijn ADSL USB modem een connectie aan het proberen te maken met Xbox-live.
    Maar ik loop vast bij de DNS settings
    De primaire vindt hem, ma bij secundair staat 0.0.0.0
    Heb het op automatic staan
    Hoe kan ik dit oplossen? en waar vind ik deze secundaire DNS

THX

Pagina 12 van 31 Eerste ... 2891011121314151622 ... Laatste

Regels voor berichten