Pagina 73 van 73 Eerste ... 23636970717273
    Antwerp1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Net terug uit Moskou en ik moet zeggen dat ik redelijk gedegouteerd ben van de Fransen. Niet enkel op het veld maar ook de supporters zijn slechte winnaars. Die voelen zich echt beter dan de rest.
    In ons vliegtuig zaten een aantal Fransen, een van die mannen had een belachelijk grote "circushoed" in de Franse kleuren met pluimen en alles, en die stak dat mee in laadruimte bovenaan voor de handbagage. Ene van ons groepke had daardoor geen plaats meer voor zijn trolley en dan zeiden ze dat hij die trolley maar onder zijn zetel moest leggen. Te belachelijk voor woorden. Die hoed geplet tussen een paar andere valiezen en trolley er schonekes bij, waren ze ni blij mee

Griezmann is ook serieus gedaald in mijn achting. Vond dat altijd een sportieve speler maar amai. Eerst die 100% schwalbe (en die ref die daar weer intrapt uiteraard) voor die owngoal, dan bij zijn penaltygoal dat danske gaan doen vlak voor het vak vol Kroaten breed glimlachend met zijn ogen erop gericht. En dan verwonderd zijn dat supporters agressief reageren

Heel content dat Modric beste speler is geworden. Qua sportiviteit, inzet en bescheidenheid een voorbeeld voor elke voetballer

Antwerp1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    klein kippenvelmomentje voor de Kroaten onder ons, stukje van Srce Vatreno
    https://streamable.com/wff1k

soulreaper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Eigenlijk had ik stiekem gehoopt op een kleiner land dat het WK zou winnen. Ik denk dat Brazilie, Argentinië, Duitsland, Portugal en Spanje nu wel hardhandig met de neus op de feiten zijn gedrukt. En nee; voor mij moesten het niet persé de RD zijn, kroatie was ook al lang goed geweest. Het wordt tijd dat die grootmachten eindelijk eens beseffen dat ze te pakken zijn, ook door kleinere landen, en dat de alleenheerschappij stilletjes aan ook aan veranderen is.
    In your life you'll be amazed at all the love you lose
    You can never live that life again
    The one thing you will never lose is the singing in your head
    That will still be with you until the end RIP LEMMY

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Portugal is nu wel geen grootmacht he

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    591 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antwerp1 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    klein kippenvelmomentje voor de Kroaten onder ons, stukje van Srce Vatreno
    https://streamable.com/wff1k
    Ik heb video's gezien via pericic zijn instagram wat een feest daar, dat was belgie x 10 dik respect. Heb altijd al boon gehad voor kroatie stanic, spehar, super bosko, leko , pericic
    PSN: kenneke10
    Ps4 pro/ nintendo switch /psvita/ PS3

Pagina 73 van 73 Eerste ... 23636970717273

Regels voor berichten