iTrader
    0

Question Schakelprogramma al starten in bachelor?

Hallo,

Ik zit in mijn professionele bachelor marketing, volgend jaar laatste jaar. Ik zou hierna graag het schakelprogramma + de master Handelswetenschappen volgen. Nu zit ik met het probleem dat ik volgend jaar nog mijn stage moet doen van mijn bachelor, maar voor de rest niks meer. Ik zou dus al graag vakken opnemen uit het schakelprogramma Handelswetenschappen. Weet iemand of dit mogelijk is?
    Ik heb altijd onderscheiding en grote onderscheiding gehaald, dus 't is niet dat ik mijn bachelor niet ga halen of zo. Is meer een kwestie van 'geen tijd verspillen'. Ik ga wel eens contact met de school opnemen natuurlijk, maar misschien dat iemand ervaring heeft?
    no votes  

iTrader
    0
    Ik denk dat ik zelf al een antwoord heb gevonden, sorry mannen
    Ervaringen nog steeds welkom natuurlijk!

Het combineren van een professionele bachelor en een schakelprogramma, of van een academische bachelor van buiten de faculteit en een voorbereidingsprogramma, wordt toegelaten, op voorwaarde dat nog maximaal 60 studiepunten moeten worden behaald in de bachelor. Zolang deze studenten geen diploma van de professionele/academische bachelor kunnen voorleggen, kunnen zij maximaal 30 studiepunten opnemen aan de faculteit.
    Studenten die een professionele bacheloropleiding willen combineren meet een schakelprogramma, moeten ook schriftelijk de toelating vragen aan de curriculumcommissie vooraleer zij definitief zullen kunnen inschrijven in het inschrijvingsbureau
    no votes  

Tags for this Thread

Regels voor berichten