Pagina 1 van 2 12 Laatste
    kney's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)

Voedingscoach (Herbalife)

Ik zag onlangs een vacature op de website van de VDAB voor voedingscoach.
    Omdat ik zelf nogal veel bezig was met voeding leek mij dit heel interessant om bij mijn huidige job bij te doen.
    Nu heb ik pas gesprek gehad en bleek het over een vacature van Herbalife voedingscoach te gaan.
    Iemand hier ervaringen mee?
    Laatst gewijzigd door kney; 13 september 2014 om 17:15
    no votes  

no votes  

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    ^what he said. Blijf maar van die quatsch weg.
    no votes  

kney's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyfius Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    ^what he said. Blijf maar van die quatsch weg.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    Die link somt het op, al is het overdreven. Je moet gewoon opletten ermee. Niet denken dat het een quick road to succes is.

Scam is een beetje overdreven, want bij "scam" versta ik dat een hoop mensen investeren en er niets voor terugkrijgen en de "top van de pyramide" met de noorderzon verdwijnt na een tijdje maar je moet idd opletten ermee.

Het spul dat je niet kwijtraakt moet je uit eigen zak betalen. En dat kan oplopen. Want (zo ver ik weet) krijg eenmaal aangesloten om de zoveel tijd product opgestuurd dat je moet betalen. Raak je het niet kwijt? Pech, dan betaal je zelf.

De truuk is de een brede kenniskring met overgewicht te hebben aan wie je kan slijten. Je kan geloof ook zelf verdeler worden. Dan hangen die mensen van jou af.

'tis afgeleid van de pyramid scam, maar 't is anders genoeg om toch legaal te zijn. En het kan werken als je er veel tijd en moeite in steekt. En geen bezwaren hebt mensen eventueel in een situatie te brengen waardoor ze geld verliezen omdat ze geen spul niet kwijtraken. Meestal overlappen kenniskringen elkaar, dus je potentiele afzet markt wordt kleiner en kleiner naar mate je meer dezelfde mensen kent.

Grote kans dat je na een half jaar ofzo met een kast onverkocht product zit dat je zelf mag betalen.

Zelf heb ik er geen ervaring mee. Met de verkoop, familie uit het zevenste knoopsgat heeft mij wel eens een paar doos aangesmeerd en het werkt wel. Je verliest gewicht, maar 't is eentoning. veel mensen vinden het vies smaken (ik vond het lekker, zoals vanille milkshake, andere smaken niet geprobeerd gezien vanille sowieso mijn favo smaak uit het assortiment was).

Maar het principe is gewoon dat je ipv te eten zo'n shake neemt. Zo'n shake doet niet meer dat je calorie inname regelen voor je. 't Is niet natuurlijk gemakkelijk hé. Je hoeft zelf geen kcals te rekenen gewoon de instructies volgen.

Maar als je kan rekenen kan je met elk voedsel kcals tellen (of carbs, als je lo-carb gaat, wat ik eerder aanraad).

Wil je vermageren. Don't eat crap. zoals verwerkt eten en suikerbommen. Eet zuiver en natuurlijk.

En dat is simpel. Vergeet de achterhaalde voedselpyramide. Eet vlees en groenten en drink water (of eventueel dranken met 0% suiker. Zwarte koffie (geen melk, melk is koeien en geen suiker) en zuivere thee (geen thee met smaakjes van suiker)

Bottom line:

Als ge wilt vermageren, check de thread hier op dit forum. Dacuba en anderen zullen u wel kunnen helpen.

Is 't voor 't geld. Zoek iets anders.
    Bedankt voor de reacties.
    Het was inderdaad voor het geld.
    Ik ken genoeg over voeding enz om andere mensen mee te helpen afvallen, dat was eigenlijk meer mijn doel.
    Omdat veel mensen nu wél komen vragen hoe ik zoveel ben afgevallen, en vragen voor een schema, maar dan verwachten ze telkens dat ik alles gratis doe.
    no votes  

J3rry's schermafbeelding
    iTrader
    0
    VDAB staat vol met oplichters, en herbalife helemaal van wegblijven
    het is een pyramide systeem opgezet om hun eigen zakken te vullen

je moet er meer geld zelf insteken dan dat je er ooit zal uitkrijgen

dus die aan de top zit op zijn luxejacht in de bahamas van zijn champagne aan het sippen omringt door 20 modellen
    no votes  

kney's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J3rry Bekijk bericht
    VDAB staat vol met oplichters, en herbalife helemaal van wegblijven
    het is een pyramide systeem opgezet om hun eigen zakken te vullen

je moet er meer geld zelf insteken dan dat je er ooit zal uitkrijgen

dus die aan de top zit op zijn luxejacht in de bahamas van zijn champagne aan het sippen omringt door 20 modellen
    Een vriend van mij zegt dat hij er niet zo heel veel voor doet en 500 euro bij verdient per maand.
    no votes  

Abio's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kney Bekijk bericht
    Een vriend van mij zegt dat hij er niet zo heel veel voor doet en 500 euro bij verdient per maand.
    Uiteindelijk kies jij zelf of je wilt meedoen... Daar heb je van ons geen toestemming voor nodig Het valt wel op dat het meestal personen uit de iets lagere klasse zijn die zich door deze "bedrijven" voor de kar laten spannen, en allemaal verkondigen ze in hoeveel tijd ze hun droomauto of boot gaan kunnen kopen...

Ja, er zullen wel mensen zijn die effectief een mooie cent verdienen aan heel het systeem, of het zou vlug gedaan zijn... Maar de grote winst zal toch onder niet al te veel personen verdeeld worden...

En "er niet veel voor doen"... Om de paar dagen je eigen Facebook en dergelijke vol smijten met reclame voor rommel, en jouw "vrienden" lastigvallen... ik zou het er zelf niet voor over hebben om mij daartoe te verlagen. En de personen die mij er met lastigvallen... dat duurt niet lang.
    Life is too short.
    no votes  

kney's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abio Bekijk bericht
    Uiteindelijk kies jij zelf of je wilt meedoen... Daar heb je van ons geen toestemming voor nodig Het valt wel op dat het meestal personen uit de iets lagere klasse zijn die zich door deze "bedrijven" voor de kar laten spannen, en allemaal verkondigen ze in hoeveel tijd ze hun droomauto of boot gaan kunnen kopen...

Ja, er zullen wel mensen zijn die effectief een mooie cent verdienen aan heel het systeem, of het zou vlug gedaan zijn... Maar de grote winst zal toch onder niet al te veel personen verdeeld worden...

En "er niet veel voor doen"... Om de paar dagen je eigen Facebook en dergelijke vol smijten met reclame voor rommel, en jouw "vrienden" lastigvallen... ik zou het er zelf niet voor over hebben om mij daartoe te verlagen. En de personen die mij er met lastigvallen... dat duurt niet lang.
    Wie zijn die mensen van de "lagere klasse" dan?
    En ja ik weet dat ik van jullie geen toestemming nodig heb, maar veel mensen zeggen hier dat het oplichterij is.
    Maar blijkbaar hoef ik geen contract te tekenen en zelf er geen geld in te stoppen dus ik vraag me af hoe ik opgelicht kan worden dan?
    no votes  

iTrader
    0
    Ik was destijds in een fitnesszaak. Iemand van het personeel daar deed het als bijberoep. Ik stond op een toestel, hij kwam vriendelijk een praatje maken en vijf minuten kwam het eruit: ken je herbalife? Blijkt dat waar hij ook is iedereen aanspreekt over herbalife. Dan kan je 500 euro per maand verdienen. Je moet je leven inrichten rond dat product. Je moet iedereen aanspreken over hoe het je veranderd heeft. En laat me nu net niet van opdringerige mensen houden.
    no votes  

Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Ook al door zo iemand aangesproken. Prachtig hoe een klassiek piramidespel nog altijd mag bestaan hier.
    ~ "You don't see faith healers working in hospitals for the same reason you don't see psychics winning the lottery." ~
    no votes  

Tyfius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kney Bekijk bericht
    Wie zijn die mensen van de "lagere klasse" dan?
    En ja ik weet dat ik van jullie geen toestemming nodig heb, maar veel mensen zeggen hier dat het oplichterij is.
    Maar blijkbaar hoef ik geen contract te tekenen en zelf er geen geld in te stoppen dus ik vraag me af hoe ik opgelicht kan worden dan?
    Jij moet de producten eerst zelf aankopen alvorens je ze kan doorverkopen. Daar steek je dus geld in.
    no votes  

kney's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Jij moet de producten eerst zelf aankopen alvorens je ze kan doorverkopen. Daar steek je dus geld in.
    Ja oké, maar een iets slimmere persoon zou dan misschien eerst iemand overtuigen om het te gebruiken en daarna pas gaan bestellen zodat je het zeker kwijt kan. Of niet?
    no votes  

kney's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djenner Bekijk bericht
    Ik was destijds in een fitnesszaak. Iemand van het personeel daar deed het als bijberoep. Ik stond op een toestel, hij kwam vriendelijk een praatje maken en vijf minuten kwam het eruit: ken je herbalife? Blijkt dat waar hij ook is iedereen aanspreekt over herbalife. Dan kan je 500 euro per maand verdienen. Je moet je leven inrichten rond dat product. Je moet iedereen aanspreken over hoe het je veranderd heeft. En laat me nu net niet van opdringerige mensen houden.
    De persoon die ik goed ken en Herbalife gebruikt kwam eigenlijk helemaal niet opdringerig over, vond ik.
    Hij vertelde mij dat het zijn leven had veranderd met afvallen en om nadien zijn gewicht onder controle te houden. Hij vertelde mij dat ik helemaal niet verplicht was om iets te doen.
    Zelf wanneer ik van plan zou zijn om zelf distributeur te worden zou ik niet verplicht zijn om producten aan te kopen of mensen aan te spreken.
    Hij zei dat ik maar moest nadenken over wat hij allemaal verteld had en dat ik maar iets moest laten weten wanneer ik wou.

Hij zei bel je me niet terug, even goede vrienden.
    no votes  

Tyfius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als je het precies zo graag wilt doen, doe het dan hè. Maar kom achteraf niet zagen dat we u niet gewaarschuwd hebben.
    no votes  

kney's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Als je het precies zo graag wilt doen, doe het dan hè. Maar kom achteraf niet zagen dat we u niet gewaarschuwd hebben.
    Ik heb nog nergens gezegd dat ik het ga doen.
    Ik vraag gewoon om voorbeelden te geven waar je opgelicht kan worden, die heb ik nog niet gehad.
    Jij zegt inderdaad, je moet geld in de aankoop van de shakes steken, maar als je ze al "verkoopt" zonder dat je ze al hebt, dan geraak je ze toch altijd kwijt?
    no votes  

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten