LocoRojo's schermafbeelding
    iTrader
    0

Inloggen Duo.nl werkt niet

Beste

Ik ga komende maand beginnen met studeren en zou graag studiefinanciering aanvragen. Omdat mijn beide ouders werken in Nederland moet ik dit, vanzelfsprekend, in Nederland aanvragen. Nu heb ik mijn DigiD code en kan ik er zonder problemen op inloggen. studiefinanciering in Nederland aanvragen is dan weer een ander verhaal, want hiervoor moet ik met mijn DigiD, inloggen op Duo.nl (Dienst Uitvoering Onderwijs) maar als ik dit doe gebeurt er niets. Nu had ik al naar DigiD gebeld om te kijken of zij er iets aan konden doen maar zij zeiden dat er niks mis was met mijn DigiD. Nu was mijn volgende zet om naar Duo.nl te bellen, maar uit ervaring weet ik dat die geen technische dienst hebben en ben dus bang dat zij mij ook niet verder kunnen helpen. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat ik probeer in te loggen op een Nederlandse overheids website vanuit het buitenland (ik woon in België).

Nu wat er precies gebeurt tijdens het inloggen is dat ik gewoon mijn DigiD inlog gegevens invul, de sms-code die ze mij sturen moet invul en dan als ik op volgende duw, kom ik tot de verbazing dat er niks is verandert en dat Duo.nl mij nog steeds vraagt om in te loggen via mijn DigiD.

Nu hoopte ik dat er al meerdere Nederlanders dit probleem hebben gehad die in België gaan studeren en dit probleem ook hadden en mij zouden kunnen verder helpen.

Met vriendelijke Groete

Joey
    LR
    no votes  

HighWire's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Kan het misschien zijn dat het probleem bij je browser ligt? Heb je een adblocker of iets dergelijks draaien? Misschien eens uitschakelen?

Al eens geprobeerd met andere browsers/andere PC's (indien mogelijk)?

Verder heb ik totaal geen ervaring met duo.nl
    Twitter: HighWireken (Clickable! )
    Currently Playing: A bunch of games...
    no votes  

LocoRojo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Jup, Jup, al gedaan en jup xd, bedankt voor je input maar die dingen werken niet :c
    LR
    no votes  

Tags for this Thread

Regels voor berichten