Diapz's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)

De job: copywriter + Opleiding copywriter Syntra

Beste 9livers

Momenteel volg ik een professionele bachelor in het onderwijs: secundair onderwijs (Nederlands en economie). Ik ben een laatstejaarsstudent en moet nog 1 semester studeren (eindwerk + stage). In januari zal ik dus afstuderen en wil ik graag beginnen werken. Om niet bij de pakken te blijven zitten, ben ik nu reeds op zoek naar wat ik kan, maar vooral graag wil doen. Het onderwijs lijkt een logische keuze, maar ik wil ook graag in de privé aan de slag gaan of zelfstandig worden (na enkele jaren ervaring).

Net omdat ik graag later zelfstandig wil worden, lijkt het me logisch/verstandig om nog een extra opleiding te volgen. Een van de opleidingen die me aansprak, was die van 'Copywriter' die je bij Syntra kan volgen.

Waarom spreekt deze job/opleiding me aan?
    - Ik ben vaak bezig met spullen te verkopen en advertenties te schrijven (9lives, 2dehands, Kapaza,...)
    - Ik schrijf graag, ben graag creatief bezig
    - Ik 'speel' graag met taal
    - ...

Wat denken jullie van deze opleiding? Heeft iemand ervaring met deze opleiding? Wordt dit diploma/getuigschrift (hoog) gewaardeerd? Maak ik met deze opleiding meer kans om aan de slag te gaan in de privé? Is deze opleiding nog nodig na mijn opleiding? Zou ik deze opleiding beter ergens anders volgen (postgraduaat, CVO, ...)? Volg ik beter een master Communicatiewetenschappen of BaNaBa Communicatiemanagement? ...?

Ook vroeg ik me af of er zich soms copywriters onder jullie bevinden die me wat meer informatie kunnen geven over wat de job echt inhoudt en welke opleidingen jullie genoten hebben?

Laat maar horen wat jullie denken

Alvast bedankt!

If you want to be the best, you need to beat the best.

What. The fuck?!
    no votes  

iTrader
    0