Pagina 1 van 161 123451151101 ... Laatste

Discussie: Big Four - Deel 2

[deleted]
    Guest

Big Four - Deel 2

[deleted]

iTrader
    0
    Ik heb deze maand een gesprek bij deloitte en KPMG. Ik had nog een vraag i.v.m. die auto's. Is het mogelijk om bij deloitte en KPMG die corsa of mini te weigeren? Ik zou mij liever zelf een grotere en oudere tweedehandswagen kopen. Het zou handig zijn moest je salaris verhoogd worden doordat je geen auto's van hen kiest. Weet iemand of dit bij hen kan?

iTrader
    0
    Bij Deloitte is dit mogelijk. Je krijgt dan 450 euro bruto meer per maand en een kilometervergoeding van (als ik me niet vergis) 15 cent per kilometer + treinabo.

Echter staat er wel in het contract dat je met een wagen moet afkomen die het imago van Deloitte bevestigt (in andere woorden, kom niet af met een daihatsu uit 1989).

(spellingsfout aangepast, foei )
    Laatst gewijzigd door Tuinsproeier; 13 november 2013 om 11:04

Hiapoe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuinsproeier Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Bij Deloitte is dit mogelijk. Je krijgt dan 450 euro bruto meer per maand en een kilometervergoeding van (als ik me niet vergis) 15 cent per kilometer + treinabo.

Echter staat er wel in het contract dat je met een wagen moet afkomen die het imago van Deloitte bevestigd(in andere woorden, kom niet af met een daihatsu uit 1989).
    dt-fouten horen niet bij de bepalingen omtrent het bevestigen van het imago van de big 4

(grapje hé)
    "At every crossroads on the path that leads to the future, tradition has placed 10,000 men to guard the past.”
    “That which can be asserted without evidence, can be dismissed without evidence.”

“The governor of Texas, who, when asked if the Bible should also be taught in Spanish, replied that 'if English was good enough for Jesus, then it's good enough for me.”

iTrader
    0
    Ben volgende week welkom op een Deloitte selection day. Naast het ontbijt en de lunch (hoera, free meals) zijn de bedrijfsgerelateerde aspecten een half uurtje uitleg over Deloitte & Opportunities (ik vermoed dat dit presentaties zijn waarin zij hun bedrijf voorstellen?) en business cases. Aangezien er hier flink wat ervaring zit ivm solliciteren bij de big4 wilde ik even polsen of iemand een concreet idee heeft hoe deze business cases er bij Deloitte concreet uitzien. Wat wordt er maw van je verwacht? Verder zijn andere nuttige tips zeker welkom ivm solliciteren bij Deloitte.

Heb gesolliciteerd bij Business, Operations & technology en aangezien het om een carriere gaat die ik echt wel volledig zie zitten wil ik deze recruitment day ook acen

Alvast bedankt

iTrader
    0
    @Hiapoe

Haha, nee niet echt. Een zin snel aanpassen zorgt wel eens voor een foutje

iTrader
    0
    Ik heb net eens de berekening gemaakt en moest je zelf een wagen kopen dan hou je niet veel meer over (ondanks die km-vergoeding en extra salaris). Het zal vrijwel altijd het best zijn om gewoon de wagen die ze aanbieden te nemen zeker?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuinsproeier Bekijk bericht

Echter staat er wel in het contract dat je met een wagen moet afkomen die het imago van Deloitte bevestigt (in andere woorden, kom niet af met een daihatsu uit 1989).

(spellingsfout aangepast, foei )

iTrader
    -3 (0%)
    Normaal wel hoor (:
    Krijg je dan ook niet gewoon een tankkaart? Ik tank nu MINSTENS om de 2 weken zonder gekke trips in vrije tijd, als je dat zelf moet betalen (al heb je een vergoeding) is dat echt niet te doen (dan heb je ook nog slijtage / verzekeringen / winterbanden / keuring / ... aan de auto).
    Tis trouwens ook 450 BRUTO niet netto he voor als je al gekke ideen kreeg .
    Die klein autokes zijn best tof hoor
    Nobody notices what I'm doing ... Until I stop doing it.
    Webhosting ? Klik hier

carhartt^-'s schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Als het over de Big four gaat, dan mogen alle tier 1 en tier 2 consulting firms er ook bij: MBB, AT Kearney, ADL, etc. Any stories?
    Laatst gewijzigd door carhartt^-; 13 november 2013 om 16:48
    En da meen ik echt !

SyntaX_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dsmetm Bekijk bericht
    Ik heb deze maand een gesprek bij deloitte en KPMG. Ik had nog een vraag i.v.m. die auto's. Is het mogelijk om bij deloitte en KPMG die corsa of mini te weigeren? Ik zou mij liever zelf een grotere en oudere tweedehandswagen kopen. Het zou handig zijn moest je salaris verhoogd worden doordat je geen auto's van hen kiest. Weet iemand of dit bij hen kan?
    Bij Deloitte alvast wel.
    “Economics are the method; the object is to change the soul.” Margaret Thatcher

SyntaX_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carhartt^- Bekijk bericht
    Als het over de Big four gaat, dan mogen alle tier 1 en tier 2 consulting firms er ook bij: MBB, AT Kearney, ADL, etc. Any stories?
    Die hebben geen tijd om op een forum te komen hoor ;p
    “Economics are the method; the object is to change the soul.” Margaret Thatcher

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheRiddler Bekijk bericht
    Ben volgende week welkom op een Deloitte selection day. Naast het ontbijt en de lunch (hoera, free meals) zijn de bedrijfsgerelateerde aspecten een half uurtje uitleg over Deloitte & Opportunities (ik vermoed dat dit presentaties zijn waarin zij hun bedrijf voorstellen?) en business cases. Aangezien er hier flink wat ervaring zit ivm solliciteren bij de big4 wilde ik even polsen of iemand een concreet idee heeft hoe deze business cases er bij Deloitte concreet uitzien. Wat wordt er maw van je verwacht? Verder zijn andere nuttige tips zeker welkom ivm solliciteren bij Deloitte.

Heb gesolliciteerd bij Business, Operations & technology en aangezien het om een carriere gaat die ik echt wel volledig zie zitten wil ik deze recruitment day ook acen

Alvast bedankt
    Ik moet morgen op naar de selection day gaan. Kzal je laten weten hoe het was

iTrader
    0
    Top, bedankt!

Brython's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheRiddler Bekijk bericht

Alvast bedankt
    Ik heb in deel 1 van het forum een duidelijke uitleg gegeven van alle 3 de rondes. Dus anders moet je even mijn posts opzoeken. Daarin staat het verloop van de verschillende rondes bij Deloitte en ook voor KPMG was de business case gelijkaardig. Gewoon goed meewerken, niet haantje de voorste zijn maar vooral cooperatief zijn met je groepsleden. Uiteindelijk is dit ook wat ze zoeken binnen de Big 4. Mensen die communicatief sterk zijn, sociaal en goed opschieten met de anderen. Gewoon jezelf zijn en zeker niet denken dat je voortdurend aan het woord moet zijn. Zeg gewoon de juiste dingen en zorg dat iedereen betrokken wordt bij het oplossen van de case.

Succes en lees dus zeker mijn posts eens .

Mixhell's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik wist niet dat de Big4 bachelors aanwerven? Dacht dat het vooral gericht was op masters :/
    Currently playing: Anthem | Apex Legends

Pagina 1 van 161 123451151101 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten