Pagina 5 van 19 Eerste 12345678915 ... Laatste
    |Kiara|'s schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Oke, we zien wel wat het geeft. Bedankt

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    PS3 PSN ID: Kiara81

jazicher's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Overmorgen ook examen op Selor (pc testen), die tijdslimiet van 1:30 per vraag gaat het mij lappen vrees ik. Zo snel zie ik al die verbanden niet, ik scoor ook matig tot slecht op online testen van Selor. Van postbakoefeningen en die situationele beoordelingsproef heb ik niet zoveel schrik.

Wel klote dat als je faalt op de PC-testen, je 6 maanden niet mag solliciteren bij selor voor een gelijkwaardige of hogere functie. Geen flauw idee hoe men dit wil rijmen met het activeringsbeleid

|Kiara|'s schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Misschien geslaagd voor de abstracte- en situatiebeoordelingstest. Maar no way dat ik geslaagd ben voor de postbak. Zooo onduidelijk.. Heb zelden meer als een stap i gevuld, omdat ik hetgeen ik wou doen niet kon vertalen naar de stappen in het programma. Ik kreeg ook amper nieuwe mails, 2 misschien? 't is toch nog eens een oefening geweest zullen we maar denken, volgende keer beter.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    PS3 PSN ID: Kiara81

Bananarama's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |Kiara| Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Misschien geslaagd voor de abstracte- en situatiebeoordelingstest. Maar no way dat ik geslaagd ben voor de postbak. Zooo onduidelijk.. Heb zelden meer als een stap i gevuld, omdat ik hetgeen ik wou doen niet kon vertalen naar de stappen in het programma. Ik kreeg ook amper nieuwe mails, 2 misschien? 't is toch nog eens een oefening geweest zullen we maar denken, volgende keer beter.
    Ik kreeg er ook maar 2 nieuwe. En ik dacht ook dat ik die oefening superslecht had gedaan, terwijl het nog de beste van de drie bleek te zijn. Ik denk dat er eigenlijk veel verschillende oplossingsmogelijkheden waren (ik ben dan ook niet echt te spreken over het grote aantal, vaak overlappende/dubbelzinnige/vage, acties waar je uit kon kiezen en het feit dat je soms mails kreeg van mensen die niet eens in je personenlijst stonden).

Alles wat je in je agenda moest inplannen, vond ik echter wel een beetje raar. Ik had uit de online oefening afgeleid dat je best gewoon de dag zelf nog kon inplannen, ook al zou zoiets in het echt nooit haalbaar zijn (stel je voor, om 9u nog snel even een vergadering om 9u inplannen ). De instructies hadden het ook over heel wat "x-wekelijkse" vergaderingen met mensen over bepaalde onderwerpen, maar hoe kon je bepaalde dingen tot een agendapunt maken als je daarna die vergadering moest inplannen... en nergens gegeven stond wanneer die x-wekelijkse vergaderingen precies plaatsvonden?

Oefening rond abstract redeneren vond ik ook vrij gemeen tov wat er online staat, doordat ze online gewoon die bolletjes op horizontale rij gebruiken en in het echt dan plots die dominostenen... Al een geluk dat ik ondanks de zenuwen toch de instructies nog goed had gelezen en die voorbeeldvragen deftig had bekeken.

En dan de situatiebeoordeling, bijna gebuisd, wtf Ik had de voorbeeldoefeningen + oplossing even gelezen en wist toen al hoe laat het was... Idd zo subjectief als maar kon zijn.
    Laatst gewijzigd door Bananarama; 29 oktober 2013 om 19:14

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |Kiara| Bekijk bericht
    Dit dus. Ze zouden bij die opties ook wel even kort wat uitleg gegeven mogen hebben. Soms wilde ik bv iemand bellen om overleg te plegen, maar dan moet je dus kiezen tussen bellen (en weten ze dan wel echt wat je bedoelt?) en overleg plegen (dan is het duidelijk dat je wil overleggen, maar overleggen hield ook vergadermoment in en dat leek mij dan soms weer wat overdreven...)

jawadde001's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bananarama,

Heb jij nu al jouw uitslag gekregen voor die testen?

'In mijn tijd' gingen daar meerdere weken over.
    Money always returns to its true owners.
    Volatilty mean reverts but contango losses are forever.
    If you're short premium, you don't sleep. If you're long premium, you don't eat.

A.F.M. Bart's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb de testen gisterennamiddag afgelegd en 's avonds om 20u stonden de resultaten al bij 'Mijn Selor'.

jawadde001's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A.F.M. Bart Bekijk bericht
    Ik heb de testen gisterennamiddag afgelegd en 's avonds om 20u stonden de resultaten al bij 'Mijn Selor'.
    Ah, dat is wel een serieuze verbetering. Anders zit je weken te 'stressen'.
    Money always returns to its true owners.
    Volatilty mean reverts but contango losses are forever.
    If you're short premium, you don't sleep. If you're long premium, you don't eat.

A.F.M. Bart's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja, ik vond dat ook verrassend snel. Anderzijds mag dit wel redelijk vlot gaan aangezien het hele proces vrij geautomatiseerd is en de resultaten na het afnemen waarschijnlijk onmiddellijk beschikbaar zijn. Ik vermoed dat de resultaten van de interviews iets langer op zich zullen laten wachten.

NotoriousP's schermafbeelding
    iTrader
    153 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jawadde001 Bekijk bericht
    Ah, dat is wel een serieuze verbetering. Anders zit je weken te 'stressen'.
    Op de functionele testen mag je wel een paar weken wachten.
    It's OK if you disagree with me.
    I can't force you to be right.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jawadde001 Bekijk bericht
    Bananarama,

Heb jij nu al jouw uitslag gekregen voor die testen?

'In mijn tijd' gingen daar meerdere weken over.
    Jup om 16u daar buitengewandeld en om 20u had ik de resultaten.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A.F.M. Bart Bekijk bericht
    vermoed dat de resultaten van de interviews iets langer op zich zullen laten wachten.
    Idem, hoewel een week deliberatie na het laatste interviewmoment toch ook wel meer dan genoeg zou moeten zijn om te beslissen...

Guazala's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gohja, ik heb bij mij laatste gesprek bij selor gevraagd hoe lang het ging duren vooraleer ik iets wist en toen zeiden ze dat het nog meer dan twee maanden duurde vooraleer ze gewoon alle interviews gedaan gingen hebben. Bij grote selecties neemt zoiets nu eenmaal tijd in beslag.
    I don't have an attitude problem. You have a perception problem.

iTrader
    0
    Hoeveel oefeningen zijn er van abstract redeneren en in hoeveel tijd?
    Kan er iemand eenvoudig uitleggen hoe de dominostenen in elkaar zitten? en hoe je kan weten welke voor de grote figuur en welke de kleine figuur staat en uit wat je kan afleiden?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guazala Bekijk bericht
    Gohja, ik heb bij mij laatste gesprek bij selor gevraagd hoe lang het ging duren vooraleer ik iets wist en toen zeiden ze dat het nog meer dan twee maanden duurde vooraleer ze gewoon alle interviews gedaan gingen hebben. Bij grote selecties neemt zoiets nu eenmaal tijd in beslag.
    Ja, het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel plaatsen er zijn. In mijn geval gaat het om slechts 1 en zullen er maximum 8 mensen uitgenodigd worden voor het interview, dus als ik dan +2 maanden ga moeten wachten, ga ik daar toch niet zo begripvol voor zijn

Pagina 5 van 19 Eerste 12345678915 ... Laatste

Regels voor berichten