iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skripa Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb nog geen oproepingsbrief gekregen, maar op Selor stond ik gisteren nog op "inactief" en nu op "actief".
    Iemand een idee wat dat juist wil zeggen ?
    Daar moet ge u nie teveel op focussen. Als je alle testen hebt overlopen komt dat wel in orde. Niemand geraakt er aan uit aan die actief/inactief.

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    de onthaaldagen worden georganiseerd telkens er een groep door de selectieproeven is, maar 1x voor die groep.
    jij zult dus naar de onthaaldag in augustus moeten gaan. (maar hoewel dat wel sterk aan te raden is, is dat niet verplicht)
    bedankt ik ben ingeschreven voor de onthaaldag in augustus , in oktober begin ik ik Zeebrugge.
    no votes  

iTrader
    0
    Voor hen die het interesseert, de douane loopt morgen ook mee in het defilé. Zowel te voet als gemotoriseerd...
    no votes  

Histarius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the_prodigy Bekijk bericht
    Voor hen die het interesseert, de douane loopt morgen ook mee in het defilé. Zowel te voet als gemotoriseerd...
    De begeleidende commentaar van Peter Verlinden was weer om te huilen...
    no votes  

Rubenowns's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Histarius Bekijk bericht
    De begeleidende commentaar van Peter Verlinden was weer om te huilen...
    Echt belachelijk! Je doet toch opzoekwerk naar welke diensten die meedoen en wat hun kerntaken zijn... Ah de douane de grenzen bestaan niet meer toch? man man
    no votes  

Histarius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Of nog zulk een: "Ik wist dat niet, dat er gewapende douaniers zijn. Ik neem aan dat dat te maken heeft met de strijd tegen drugshandel"

Aaaarrrrrgggghhh!!!
    no votes  

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    tja, onbekend is onbemind etc etc
    Vraag bv aan 100 personen in de straat wie de baas is van de federale politie, en vraag erna aan dezelfde personen wie de baas is van de douane ...Heb het dan over de commissaris-generaal van de politie en de administrateur-generaal van de douane, niet over de bevoegde ministers.
    Ik verwacht weinig correcte antwoorden op het eerste deel, maar ik verwacht alvast helemaal niets van vraag 2
    Ik ken zelfs collega's die niet weten wie onze baas is..

De douane is en blijft nu eenmaal het kleine kneusje in het gezelschap qua aanzien, opleiding, medezeggenschap in het veiligheidsgegeven, infrastructuur, voorwaarden aan instroom...

mag natuurlijk voor een journalist geen excuus zijn, die moet weten waarover hij praat
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin75 Bekijk bericht
    tja, onbekend is onbemind etc etc
    Vraag bv aan 100 personen in de straat wie de baas is van de federale politie, en vraag erna aan dezelfde personen wie de baas is van de douane ...Heb het dan over de commissaris-generaal van de politie en de administrateur-generaal van de douane, niet over de bevoegde ministers.
    Ik verwacht weinig correcte antwoorden op het eerste deel, maar ik verwacht alvast helemaal niets van vraag 2
    Ik ken zelfs collega's die niet weten wie onze baas is..

De douane is en blijft nu eenmaal het kleine kneusje in het gezelschap qua aanzien, opleiding, medezeggenschap in het veiligheidsgegeven, infrastructuur, voorwaarden aan instroom...

mag natuurlijk voor een journalist geen excuus zijn, die moet weten waarover hij praat
    Klein kneusje... Toch niet op vlak van bevoegdheden. Ik heb al vaak meegemaakt in mijn job zowel op de baan als op de zee dat de politie, marine, vlabel, fod mobiliteit, favv graag onze bijstand hebben vanwege onze bevoegdheden.
    no votes  

E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ok, heb weliswaar een search gedaan, toegegeven, niet teveel tijd aan besteed en misschien daarom dat ik niet direct het antwoord heb gevonden tussen de grote hoop...
    Maar hoelang duurt het vooraleer men zijn eerste km vergoeding uitbetaald krijgt???
    Heb zonet op persopoint mijn weddefiches bekeken en een kleine teleurstelling: km vergoedingen van Mei en Juni zijn (nog) niet uitbetaald.

Ik verwachtte nochthtans dat ik die van de mei en juni nu wel al zouden uitbetaald worden? (formulier schuldvordering werd mooi ontvangen en ingevuld voor die twee maanden.)

Of ben ik te optmimistisch te denken dat 2 maanden na datum de eerste km vergoeding al zou uitbetaald worden?
    Wordt het dan Augustus?

Iemand ervaring met de kleine toelages betreffende Bevuilende werken? Ook enkel voor de maand mei betaald.

Ben wel tevreden dat mijn ancienniteit en mijn shiftpremie in orde zijn! (alst goed is, mag het ook gezegd worden)

PS: héél domme vraag waarschijnlijk, maar men geniet geen shifttoelage als men ook niet effectief in shiften presteert veronderstel ik?
    Concreet: 1/2 van deze maand heb ik in shiften gewerkt en de andere helft enkel cursus, dus ik kan maar voor de 1/2 van deze maand genieten van de shifttoelage ga ik ervan uit.
    Zelfde voor de maand augustus: cursussen en de rest = jaarlijks verlof = geen shiftpremie.

Ik vraag het omdat ik merk op mijn fiche dat wat ik kreeg voor deze maand, (1/2 gewerkt en 1/2 cursus) quasi hetzelfde is als wat ik presteerde in de maanden mei en juni (gecorrigeerde apart bedrag)
    En in de maanden mei en juni heb ik respectievelijk ook +/- 60% en 70% van die maand in shiften gewerkt.
    Ofwel hebben ze teveel gerekend voor juli, ofwel te weinig voor die correctie van die eerste twee maanden? ofwel slaat die correctie op 1 maand en moet er dus nog een correctie volgen?

Raar allemaal
    Accept what you can't change, change what you can't accept.
    no votes  

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    1) heb het al vaak aangehaald: die km toelages dien je in (per mail of per post , dat is afh van je dienst) en dan wordt dat bij ons in de regel twee maand nadien uitbetaald. Maar het valt zeer vaak voor dat er foutjes optreden, er zaken worden vergeten, of kwijtgespeeld en dan moet je een ticket aanmaken en dien je dat vaak opnieuw in te dienen...Bij P&O , dienst belonen, heb je ook iemand apart voor kmtoelage, voor suppl vergoedingen , wachtdiensten etc etc. In de laatste 8 maanden klopte het bij mij bv al 4 keer niet...

2) 20% shiftenvergoeding in ons geval wordt steevast elke maand uitgekeerd en hoort bij je loon, indien je een maand cursus hebt , blijf je die houden... Enkel indien je bn een referentieperiode van een aantal maanden niet elke shift minstens één keertje hebt gedaan (staan geen echte cijfers op van minimum) dan wordt het pas ingehouden, ook als je langer dan een maand ziek valt bv. Maar cursussen hebben geen enkele invloed dus , je bent en blijft een shiftwerker ook al heb je 20 dagen cursus over twee maand verspreid bv

Is daar nu niemand op je dient die je gewoon wat uitleg kan geven bij je loonstrook en alles nog eens duidelijk uit kan leggen over vergoedingen, kmtoelages etc??lijkt me vreemd
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht
    Ok, heb weliswaar een search gedaan, toegegeven, niet teveel tijd aan besteed en misschien daarom dat ik niet direct het antwoord heb gevonden tussen de grote hoop...
    Maar hoelang duurt het vooraleer men zijn eerste km vergoeding uitbetaald krijgt???
    Heb zonet op persopoint mijn weddefiches bekeken en een kleine teleurstelling: km vergoedingen van Mei en Juni zijn (nog) niet uitbetaald.

Ik verwachtte nochthtans dat ik die van de mei en juni nu wel al zouden uitbetaald worden? (formulier schuldvordering werd mooi ontvangen en ingevuld voor die twee maanden.)

Of ben ik te optmimistisch te denken dat 2 maanden na datum de eerste km vergoeding al zou uitbetaald worden?
    Wordt het dan Augustus?

Iemand ervaring met de kleine toelages betreffende Bevuilende werken? Ook enkel voor de maand mei betaald.

Ben wel tevreden dat mijn ancienniteit en mijn shiftpremie in orde zijn! (alst goed is, mag het ook gezegd worden)

PS: héél domme vraag waarschijnlijk, maar men geniet geen shifttoelage als men ook niet effectief in shiften presteert veronderstel ik?
    Concreet: 1/2 van deze maand heb ik in shiften gewerkt en de andere helft enkel cursus, dus ik kan maar voor de 1/2 van deze maand genieten van de shifttoelage ga ik ervan uit.
    Zelfde voor de maand augustus: cursussen en de rest = jaarlijks verlof = geen shiftpremie.

Ik vraag het omdat ik merk op mijn fiche dat wat ik kreeg voor deze maand, (1/2 gewerkt en 1/2 cursus) quasi hetzelfde is als wat ik presteerde in de maanden mei en juni (gecorrigeerde apart bedrag)
    En in de maanden mei en juni heb ik respectievelijk ook +/- 60% en 70% van die maand in shiften gewerkt.
    Ofwel hebben ze teveel gerekend voor juli, ofwel te weinig voor die correctie van die eerste twee maanden? ofwel slaat die correctie op 1 maand en moet er dus nog een correctie volgen?

Raar allemaal
    Hangt er wat vanaf nu is het ook vakantie periode dus...

Alle premie aanvragen moeten op tijd binnen zijn of de uitbetaling is de maand erna. Dus 2 maanden wachten.

Jwl enigste verplichting is dat je een dag gewerkt hebt. Ik werk bvb maar een week in juli en heb 3 weken verlof toch krijg ik een volledige vergoeding, maar alle andere premies natuurlijk niet. Maar let wel op indien je te weinig shiften presteert zullen ze bij p&o wel de vraag stellen of je wel recht hebt op een shiften vergoeding.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin75 Bekijk bericht
    1) heb het al vaak aangehaald: die km toelages dien je in (per mail of per post , dat is afh van je dienst) en dan wordt dat bij ons in de regel twee maand nadien uitbetaald. Maar het valt zeer vaak voor dat er foutjes optreden, er zaken worden vergeten, of kwijtgespeeld en dan moet je een ticket aanmaken en dien je dat vaak opnieuw in te dienen...Bij P&O , dienst belonen, heb je ook iemand apart voor kmtoelage, voor suppl vergoedingen , wachtdiensten etc etc. In de laatste 8 maanden klopte het bij mij bv al 4 keer niet...

2) 20% shiftenvergoeding in ons geval wordt steevast elke maand uitgekeerd en hoort bij je loon, indien je een maand cursus hebt , blijf je die houden... Enkel indien je bn een referentieperiode van een aantal maanden niet elke shift minstens één keertje hebt gedaan (staan geen echte cijfers op van minimum) dan wordt het pas ingehouden, ook als je langer dan een maand ziek valt bv. Maar cursussen hebben geen enkele invloed dus , je bent en blijft een shiftwerker ook al heb je 20 dagen cursus over twee maand verspreid bv

Is daar nu niemand op je dient die je gewoon wat uitleg kan geven bij je loonstrook en alles nog eens duidelijk uit kan leggen over vergoedingen, kmtoelages etc??lijkt me vreemd
    Aha, wist ik niet, toch shiftpremie voor augustus ook al zal ik geen dag gewerkt hebben maar enkel cursus dus.
    Verklaart ook waarom mijn shiftpremie van deze maand min of meer gelijk is aan de maanden mei en juni.

Thx!

Mbt uitbetaling km vergoeding, je zegt: 'in de regel twee maand nadien uitbetaald'
    Ik veronderstel datta 2 maand is vanaf indiening van je formulier. (en niet vanaf de maand waar je recht op hebt)
    Eind juni heb ik inderdaad pas mijn eerste formulieren ingediend.
    Dus in augustus zie ik pas mijn km vergoeding voor mei
    (en juni-juli)?

Ja, er is daar wel bij iemnad, hoop ik, maar da weer ik niet want, de 'issues' stelden zich niet op dat moment, ik ben pas op 2 mei begonnen he
    Nu is de periode waar de achterstallen al dan niet betaald worden...en ik zit net nu op cursus en heb verlof tot eind augustus.

Als ik begin september nog geen km vergoeding gezien heb en eventueel nog vragen heb, zal ik ze daar zeker weten te stellen
    Maar in tussentijd, leve het forum en Robin75 zeker! en Rubenowns

EDIT:
    FYI antwoord gehad van P&O, mei en juni verwerkt geweest op 22 juli.
    dus voor die maanden zal het alvast eind augustus uitbetaald worden.
    Laatst gewijzigd door E-riko; 30 juli 2019 om 13:46
    Accept what you can't change, change what you can't accept.
    no votes  

iTrader
    0
    Wie neemt er morgen deel aan de onthaaldag?
    no votes  

iTrader
    0
    Ik
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht
    Aha, wist ik niet, toch shiftpremie voor augustus ook al zal ik geen dag gewerkt hebben maar enkel cursus dus.
    Verklaart ook waarom mijn shiftpremie van deze maand min of meer gelijk is aan de maanden mei en juni.

Thx!

Mbt uitbetaling km vergoeding, je zegt: 'in de regel twee maand nadien uitbetaald'
    Ik veronderstel datta 2 maand is vanaf indiening van je formulier. (en niet vanaf de maand waar je recht op hebt)
    Eind juni heb ik inderdaad pas mijn eerste formulieren ingediend.
    Dus in augustus zie ik pas mijn km vergoeding voor mei
    (en juni-juli)?

Ja, er is daar wel bij iemnad, hoop ik, maar da weer ik niet want, de 'issues' stelden zich niet op dat moment, ik ben pas op 2 mei begonnen he
    Nu is de periode waar de achterstallen al dan niet betaald worden...en ik zit net nu op cursus en heb verlof tot eind augustus.

Als ik begin september nog geen km vergoeding gezien heb en eventueel nog vragen heb, zal ik ze daar zeker weten te stellen
    Maar in tussentijd, leve het forum en Robin75 zeker! en Rubenowns

EDIT:
    FYI antwoord gehad van P&O, mei en juni verwerkt geweest op 22 juli.
    dus voor die maanden zal het alvast eind augustus uitbetaald worden.
    Ik heb horen zeggen dat die maanden niet allemaal tegelijk worden uitbetaald. Mei zal waarschijnlijk uitbetaald worden in augustus, en in september krijgt ge die van juni. Enzovoort

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk
    no votes  

Pagina 441 van 442 Eerste ... 341391431437438439440441442 Laatste

Regels voor berichten