iTrader
    0
    Iemand al iets ontvangen voor indiensttreding voor Waaslandhaven?

E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Alé, schuldvorderingsformulier voor woon-werk verkeer is toegekomen, jeuj! Das al 1 administratieve zorg minder.

Maar, moet er dan nog eentje maken voor mijn nieuwe toekomstige werkplek in Beveren.
    Toevallig mensen die weten wat het officiële adres is voor de medewerkers die tewerkgesteld zijn op GIP Linkeroever (MOTO 5 Beveren)
    Ik kom 2 adressen tegen, één mét en één zonder nummer:
    St Antoniusweg K1795 - 9130 Beveren
    &
    Sint-Antoniusweg 9, 9130 Beveren

PS: ik merk op dat op mijn ontvangen aanvraagformulier de huisnummers ontbreken
    Ik hoop en veronderstel dat dit geen problemen zal geven? (bij 2 collega's staat het er wel op)
    Chef is er niet, dus kan het niet aan haar vragen, heb er ondertussen al voor gemaild, maar misschien is men hier het snelst, dus stel ik het hier ook nog eens
    Accept what you can't change, change what you can't accept.

The Yeti's schermafbeelding
    iTrader
    0
    voor zover ik weet is het zonder nummer, en K1795. Maar misschien ist ondertussen veranderd zonder dat ik het zelf weet
    Kiekendief
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orlando_Toby Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nope..Miss volgende week wat meer geluk

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orlando_Toby Bekijk bericht
    Nog steeds aan het wachten....

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht
    Alé, schuldvorderingsformulier voor woon-werk verkeer is toegekomen, jeuj! Das al 1 administratieve zorg minder.

Maar, moet er dan nog eentje maken voor mijn nieuwe toekomstige werkplek in Beveren.
    Toevallig mensen die weten wat het officiële adres is voor de medewerkers die tewerkgesteld zijn op GIP Linkeroever (MOTO 5 Beveren)
    Ik kom 2 adressen tegen, één mét en één zonder nummer:
    St Antoniusweg K1795 - 9130 Beveren
    &
    Sint-Antoniusweg 9, 9130 Beveren

PS: ik merk op dat op mijn ontvangen aanvraagformulier de huisnummers ontbreken
    Ik hoop en veronderstel dat dit geen problemen zal geven? (bij 2 collega's staat het er wel op)
    Chef is er niet, dus kan het niet aan haar vragen, heb er ondertussen al voor gemaild, maar misschien is men hier het snelst, dus stel ik het hier ook nog eens
    fuck it!

vergeet alles maar!

Zal mij inhouden, maar ik ben enorm teleurgesteld, zéker na alle positieve signalen, maar blijkbaar gaat het toch niet door de wissel!
    Het laatste woord lag bij de regiomanager, en die vond dit niet kunnen, er moet voorrang geven worden aan 'Interne Mobiliteit' en men wou op deze manier geen precedenten creëren....

Persoonlijke mening: onlogische beslissing, duidelijke win-win situatie voor iedereen negeren, typsiche overheidsmentaliteit in beslissingsproces.

iTrader
    0
    fuck it!

vergeet alles maar!

Zal mij inhouden, maar ik ben enorm teleurgesteld, zéker na alle positieve signalen, maar blijkbaar gaat het toch niet door de wissel!
    Het laatste woord lag bij de regiomanager, en die vond dit niet kunnen, er moet voorrang geven worden aan 'Interne Mobiliteit' en men wou op deze manier geen precedenten creëren....

Persoonlijke mening: onlogische beslissing, duidelijke win-win situatie voor iedereen negeren, typsiche overheidsmentaliteit in beslissingsproces.
    Jammer te horen, maar je had dus met het kiezen dus op plek 1 Beveren gezet en op 2 standplaats Antwerpen?

Als dat zo is, zou ik eerder eens horen bij Wervingen hoe je dan in Antwerpen terechtkwam want Beveren zat met hopen tekorten. Dan is daar toch iets misgegaan?!

iTrader
    0
    De regiomanager kan ik wel begrijpen. Er zijn nog mensen uit Antwerpse die in Beveren zitten, ik weet niet wie de andere was die jouw plaats innam in Lillo, maar als die andere Antwerpenaren dat horen dat iemand geruild wordt, dan staan die ook allemaal bij die regiomanager om te vragen 'hoe zit dat? Daar wordt geruild, ik wou ook wel naar Lillo'

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sandersson Bekijk bericht
    Jammer te horen, maar je had dus met het kiezen dus op plek 1 Beveren gezet en op 2 standplaats Antwerpen?

Als dat zo is, zou ik eerder eens horen bij Wervingen hoe je dan in Antwerpen terechtkwam want Beveren zat met hopen tekorten. Dan is daar toch iets misgegaan?!
    Ik had in juli vorig jaar Beveren aangeboden gekregen (vermoed ik, kan het mij niet herinneren, maar zal wel zo zijn) en geweigerd

Vandaar.

Daarna opgeschoven in de lijst en mezelf voorgenomen eerstvolgende te aanvaarden...

Had ik nog eens geweigerd ging ik de derde keer wel beveren aangeboden gekregen.

Had, wou, als, zou...

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sandersson Bekijk bericht
    De regiomanager kan ik wel begrijpen. Er zijn nog mensen uit Antwerpse die in Beveren zitten, ik weet niet wie de andere was die jouw plaats innam in Lillo, maar als die andere Antwerpenaren dat horen dat iemand geruild wordt, dan staan die ook allemaal bij die regiomanager om te vragen 'hoe zit dat? Daar wordt geruild, ik wou ook wel naar Lillo'
    Als je het zo stelt, maar het unieke in deze sitiatie is dat we met twee waren.

Vind je voor elke antwerpenaar in Beveren ook een 'Bevernaar' in het Antwerpse?

Maar soit, zwart op wit klopta wat je zegt, ruilen terwijl individuen wilen overgeplaatst worden steekt mogelijks de ogen uit.

Wat ik extreem rottig vind, men heeft mijne kop zot gemaakt en ik was de laatste weken op alle vlak al volledig ingesteld voor mijn overplaatsing....vooral financieel.

Super teleurgesteld.

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als je het zo stelt, maar het unieke in deze sitiatie is dat we met twee waren.

Vind je voor elke antwerpenaar in Beveren ook een 'Bevernaar' in het Antwerpse?

Maar soit, zwart op wit klopta wat je zegt, ruilen terwijl individuen wilen overgeplaatst worden steekt mogelijks de ogen uit.

Wat ik extreem rottig vind, men heeft mijne kop zot gemaakt en ik was de laatste weken op alle vlak al volledig ingesteld voor mijn overplaatsing....vooral financieel.

Super teleurgesteld.
    Nooit afgaan op mondelinge beloftes (bij de overheid), da's een harde maar leerrijke les helaas
    Een volgende les is dat je best een antwoord op redelijk ingrijpende vragen vraagt bij iemand die daar ook daadwerkelijk zeggenschap over heeft...
    Een derde les is dat beloftes van hooggeplaatsten verdwijnen als sneeuw voor de zon als er iemand nieuw komt en er van die eerdere belofte nergens iets op papier stond

en ga zo maar door..
    Laatst gewijzigd door Robin75; 21 juni 2019 om 11:30

iTrader
    0
    Iemand nog iets gehoord van dienst rekrutering?
    Oproepingsbrief ontvangen? Iemand contact gehad met die dienst?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Umit Bekijk bericht
    Iemand nog iets gehoord van dienst rekrutering?
    Oproepingsbrief ontvangen? Iemand contact gehad met die dienst?
    Neen, ik ben ook geduldig aan het wachten op mijn oproepingsbrief.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Wasabi Bekijk bericht
    Neen, ik ben ook geduldig aan het wachten op mijn oproepingsbrief.
    Bij mij is het eerder ongeduldig
    1 Juli als startdatum was te mooi om waar te zijn..Maar als het 15 Juli wordt zouden we deze week toch van iets meer moeten weten.

iTrader
    0
    Pols dan even als je nieuwsgierig bent, als ze dan zeggen dat het niet verstuurd wordt voor een bepaalde datum weet je dat toch al?

Pagina 437 van 441 Eerste ... 337387427433434435436437438439440441 Laatste

Regels voor berichten