SAMARITAN013's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ... Ik merk hier plots dat er 15 actieve leden aan het afwachten zijn tot de klok 19u slaat!
    ***** All are born nude and buried in their fully Sunday clothing. Sign of times? *****

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sandersson Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik zeg niet dat het normaal is. Geloof me vrij, ik weet niet hoe het daar werkt bij P&O. Ik heb met andere zaken ook al genoeg contact gehad met sommigen van die diensten en net zoals overal moet je "geluk" hebben dat je de juiste persoon te pakken hebt, anders heb je mogelijk nog het verkeerde antwoord (zonder dat je het zelf weet).

Nu bij deze aanwervingen weet ik ook niet precies hoe het werkt, blijkbaar moet men van elke persoon eerst de uitslagen hebben van het medisch onderzoek (en NVO?) vooraleer men de uitnodiging voor indiensttreding verstuurd. Jullie hebben allemaal al enige tijd geleden jullie medisch onderzoek gehad, maar blijkbaar waren er dan computerproblemen en een god die weet wat nog misging, maar is niet alles correct (of niet) aangekomen.
    Dus daar moet je dan als dienst achterzitten. Van het NVO-gedeelte heb ik te weinig kennis, maar mogelijk moet je die informatie ook krijgen.

In een perfecte situatie had je uw medisch onderzoek op 1 maart en had Werving & Loopbaan jullie resultaat op 2 maart al om te verwerken, NVO dan iets later (ook een standaardtijd ingecalculeerd om ze te ontvangen) en dan kunnen ze hun schema afwerken op een voor hen en voor jullie fatsoenlijke manier, echter zodra er ergens een schakel hapert, stort het blijkbaar helemaal in elkaar.

De verzending van de brieven zal niet bij een ganse groep liggen, maar het feit dat de brieven verstuurd (mogen) worden wel. Zowel bij de dienst wervingen zelf, als bij empreva voor de medische onderzoeken en bij de dienst die verantwoordelijk is voor de NVO (en misschien is er nog iets dat ik niet weet dat moet gebeuren).
    Waarom die loze beloftes? Omdat zij er mogelijk wel vanuit gaan dat alle schakels werken en dus effectief tegen eind vorige week het in orde moest zijn, maar blijkbaar is die haperende schakel niet gemakkelijk te maken. In theorie is het correcte antwoord dat zij moeten geven: "We wachten nog op een antwoord van een andere dienst, zodra we dat binnenkrijgen, kunnen we de uitnodigingen versturen. Aangezien we dit zelf niet in de hand hebben, kunnen we u geen concreet antwoord geven qua datum." ==> Nog steeds frustrerend, maar daar kunnen zij niet aan doen.

Een ander puntje: ik weet niet hoe zwaar bemand die dienst wervingen is, maar als dat hetzelfde is als sommige diensten bij de douane, kunnen die momenteel ook overstelpt worden qua werk. Zowel voor alle nieuwe huidige aanwervingen die lopen. (Iedereen heeft vragen, er zijn overal problemen) Zij moeten het dan tijdig beantwoorden, de aanwervingen in orde krijgen en de schakels terug in gang krijgen om het allemaal opgelost te krijgen.

+ het kan nog steeds dat je zo dadelijk je mail krijgt. De werkdag is nog niet om (19u is de eindtijd voor de mensen in het variabel uurrooster, al zou ik nu niet op 19u rekenen, de meesten in Brussel zijn tegen dan al wel weg)

*edit: Ik was bovenstaande aan het typen, na plaatsing pas de recentere berichten gezien: ze zijn dus weer aan het wachten op een andere dienst voor de B's. Voor de mensen van W&L dus even frustrerend aangezien jullie altijd bij hen komen aankloppen (wat logisch is) en zij jullie ook steeds moeten teleurstellen.
    Bedankt voor uw zeer uitgebreid, duidelijk, correct, volledig, gestructureerd en 'to the point' antwoord.
    U bent een zeer goede moderator.
    Desondanks, blijf ik geïrriteerd en gefrustreerd door heel dit gebeuren.
    Ik moet ook opletten dat ik door mijn momentele innerlijke stemming geen schreifouten begin te maaken, want anders tict Robin75 op mein fingers !
    (hetgeen ik absoluut weet te appreciëren!!!!!)

Bon... nog 55 Min.
    ***** All are born nude and buried in their fully Sunday clothing. Sign of times? *****

iTrader
    0
    Yep maar kom het zal morgen wel zijn

iTrader
    0
    Geslaagd met 11.3

Ik denk dat het maar nipt was met deze score,heb me wel kunnen inschrijven voor het interview op 29 maart.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SAMARITAN013 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Bedankt voor uw zeer uitgebreid, duidelijk, correct, volledig, gestructureerd en 'to the point' antwoord.
    U bent een zeer goede moderator.
    Desondanks, blijf ik geïrriteerd en gefrustreerd door heel dit gebeuren.
    Ik moet ook opletten dat ik door mijn momentele innerlijke stemming geen schreifouten begin te maaken, want anders tict Robin75 op mein fingers !
    (hetgeen ik absoluut weet te appreciëren!!!!!)

Bon... nog 55 Min.
    Volledig te begrijpen.
    Gebrek aan info is frustrerend.
    Informatie krijgen, die achteraf niet blijkt te kloppen, is nog frustrerender.

Hopelijk morgen... Voor zowel B als C.

iTrader
    0
    ... Hopeliijk, ja !

iTrader
    0

Douanier shift Zeebrugge/Oostende maart 2019 interview

Beste allen,

Is er iemand hier die meegedaan heeft aan de testen van Selor voor Douanier shift Zeebrugge/Oostende.
    Heeft iemand tips voor het interview?
    Wat is verschil tussen werken in Zeebrugge haven en Oostende luchthaven?

Alvast bedankt

Pagina 382 van 382 Eerste ... 282332372378379380381382

Regels voor berichten