Pagina 3 van 442 Eerste 12345671353103 ... Laatste
    ArcösS's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vampire Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Eigenlijk wel logisch. Het is de bedoeling dat je zelf de testen doet. Thuis kan je ze makkelijk door een ander laten doen. Of ze maken met 6 man die meehelpt
    Daar kun je ze ook perfect door iemand anders laten maken, geen kat die controleert als jij we diegene bent van op je pasport ...

Ik ben gisteren ook geweest en vrees dat ik wat genekt ben door die groter, even groot, niet-groter opgaven.

Ik heb ook geen mail ontvangen dat ik terug kon inschrijven, ik zag 's morgens op mijn profiel van selor dat er een aantal uren waren dat ik mij kon inschrijven, ik wachtte tot mijn vriendin thuis was van het werk om een uur te kunnen afspreken i.v.m. opvang van ons zoontje en wanneer ik 's middags terugkeek waren er al een hele hoop uren niet meer beschikbaar Er wordt precies verwacht dat we 24/24 7/7 alles in de gaten houden ...
    no votes  

jawadde001's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vampire Bekijk bericht
    Eigenlijk wel logisch. Het is de bedoeling dat je zelf de testen doet. Thuis kan je ze makkelijk door een ander laten doen. Of ze maken met 6 man die meehelpt
    Bij fortis gebeurden deze testen van thuis-uit. Dus blijkbaar hebben ze er daar geen bezwaar tegen.
    Money always returns to its true owners.
    Volatilty mean reverts but contango losses are forever.
    If you're short premium, you don't sleep. If you're long premium, you don't eat.
    no votes  

iTrader
    0
    Bij mij staat het volgende
    SESSIE4 SESSIE EINDDATUM: 28/06/2013 INSCHRIJVEN NOG NIET MOGELIJK

Dus vermoedelijk gaan we nog geen resultaat zien de komende maand. Als het net als dossierbeheerder is.
    no votes  

Vampire's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

Douane wie heeft meegedaan aan examen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ArcösS Bekijk bericht
    Daar kun je ze ook perfect door iemand anders laten maken, geen kat die controleert als jij we diegene bent van op je pasport ...

Ik ben gisteren ook geweest en vrees dat ik wat genekt ben door die groter, even groot, niet-groter opgaven.

Ik heb ook geen mail ontvangen dat ik terug kon inschrijven, ik zag 's morgens op mijn profiel van selor dat er een aantal uren waren dat ik mij kon inschrijven, ik wachtte tot mijn vriendin thuis was van het werk om een uur te kunnen afspreken i.v.m. opvang van ons zoontje en wanneer ik 's middags terugkeek waren er al een hele hoop uren niet meer beschikbaar Er wordt precies verwacht dat we 24/24 7/7 alles in de gaten houden ...
    Daar moet ik je gelijk in geven, je moet inderdaad aan niemand je paspoort tonen...

Ik had geluk dat er mij gisterenochtend iemand vroeg of ik nog wat gehoord had ivm de douane, waarop ik eens vlug gekeken heb. Om dan te zien dat je blijkbaar kon inschrijven en dat bijna alle data volzet waren. Gelukkig is er donderdag nog een plaatsje vrij, al de rest van de data moet ik werken.
    no votes  

ArcösS's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vantruien Bekijk bericht
    Bij mij staat het volgende
    SESSIE4 SESSIE EINDDATUM: 28/06/2013 INSCHRIJVEN NOG NIET MOGELIJK

Dus vermoedelijk gaan we nog geen resultaat zien de komende maand. Als het net als dossierbeheerder is.
    Eerst nog Sessie3 Sessie einddatum: 16/04/2013, ik vrees dat een reisje naar brussel niet nodig zal zijn .
    no votes  

iTrader
    0
    heb ook eerste test en tweede mee gedaan. uitslag zal pas na donderdag laatste sessie bekend gemaakt worden aangezien enkel de eerste 350 doorgaan naar het interview
    no votes  

iTrader
    2 (100%)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biffy Bekijk bericht
    heb ook eerste test en tweede mee gedaan. uitslag zal pas na donderdag laatste sessie bekend gemaakt worden aangezien enkel de eerste 350 doorgaan naar het interview
    En als je bij de eerste 350 bent dan heb je puur statistisch gezien 1 kans op 2 om een job te krijgen.
    no votes  

iTrader
    0
    1 kans op 2 is toch al beter dan 1 kans op 33 zoals in het begin van de testen.
    no votes  

iTrader
    0
    Morgen de tweede test, ben eens benieuwd.
    no votes  

The Yeti's schermafbeelding
    iTrader
    0
    jah kheb net op tijd ontdekt dat ik ook morgen moet xD om 14.00u ik. let's hope for the best
    Kiekendief
    no votes  

iTrader
    0
    Succes!!! je weet naderhand wel wat ze gaan vragen, dus gewoon zorgen dat je niet te nerveus bent en goed kan nadenken, dan komt dat wel in orde!!!
    no votes  

The Yeti's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ben net terug.
    Vond de eerste test precies niet erg moeilijk. De 2de was bij momenten toch wel aan de lastige kant (die met A is kleiner dan C, enz...).
    Weet iemand wanneer de uitslag gaat binnenkomen?

grtz
    Kiekendief
    no votes  

iTrader
    0
    Ik vond het alletwee echt eenvoudig (hopelijk vallen de punten nu niet tegen ). Die tweede test was bij momenten wel serieus nadenken, dus daar heb ik ze niet allemaal kunnen doen. Nu afwachten op de (hopelijk goede) punten!
    no votes  

iTrader
    2 (100%)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Yeti Bekijk bericht
    Ben net terug.
    Vond de eerste test precies niet erg moeilijk. De 2de was bij momenten toch wel aan de lastige kant (die met A is kleiner dan C, enz...).
    Weet iemand wanneer de uitslag gaat binnenkomen?

grtz
    Ben ook geweest vandaag. Dat eerste deel was idd makkelijk. Over het 2de deel weet ik niet echt wat te denken. Ik denk dat we niet lang gaan moeten wachten op de uitslag. Vandaag was de laatste dag dacht ik.
    no votes  

krisciel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    iemand al uitslag gehad van de testen? vindt het raar dat ik nog altijd geen uitslag heb gekregen is toch al een week geleden.
    no votes  

Pagina 3 van 442 Eerste 12345671353103 ... Laatste

Regels voor berichten