iTrader
    0
    Ok dat begrijp ik.

Ik vroeg me gewoon al af of 24/30 een score is die de meesten vlot halen of niet. Ben ongeduldig en wilde al wat meer hoop op een hoge rangschikking of misschien net niet

iTrader
    0
    14de plaats verneem ik net... dus weeral een stapje dichterbij

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    vreemd, ik krijg hier van selor een jobaanbieding voor douanier. weten ze niet dat ik al aangeworven ben?

iTrader
    0
    Misschien ligt het aan de instellingen van uw laureatenlijst in de selor account: "Ik wil jobaanbiedingen ontvangen op basis van deze laureatenlijst - ja/nee"?

Huybie_3's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    vreemd, ik krijg hier van selor een jobaanbieding voor douanier. weten ze niet dat ik al aangeworven ben?
    Ik heb ook terug een aanbieding gekregen.

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yulik Bekijk bericht
    Misschien ligt het aan de instellingen van uw laureatenlijst in de selor account: "Ik wil jobaanbiedingen ontvangen op basis van deze laureatenlijst - ja/nee"?
    ja, blijkbaar snel afgezet

iTrader
    0
    Kan er iemand mij meer vertellen over de opleiding? Is deze gewoon on-the-job of zit je eerst gedurende een bepaalde tijd in een lokaal waar je les krijgt?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dcesar Bekijk bericht
    Kan er iemand mij meer vertellen over de opleiding? Is deze gewoon on-the-job of zit je eerst gedurende een bepaalde tijd in een lokaal waar je les krijgt?
    Combinatie van beide. Vooral in je eerste stagejaar ga je regelmatig eens een paar dagen op opleiding moeten gaan. Echt praktijkgericht zijn deze niet dus het meeste leer je wel on the job

Guazala's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dcesar Bekijk bericht

De taken in de verschillende teams zijn te divers om klassikaal die te kunnen aanleren. Dus je eigenlijk job ga je op je dienst zelf aangeleerd krijgen. Je gaat in je stagejaar (en ook daarna nog wel eens) wel regelmatig op cursus moeten. Hierin leer je dan de meer algemene werking van douane en accijnzen, zodat je jouw specifieke taak leert situeren binnen het geheel en dat je ook de achterliggende reden van jouw taak leert kennen.
    In je stagejaar heb je sowieso al heel veel basiscursussen. Daarna kan je steeds inschrijven, of zal je teamchef je inschrijven in cursussen die wat specifieker en meer op jouw job zijn toegespitst. (bv. een cursus PV schrijven als dat iets is wat je in je takenpakket hebt of een diepgaandere cursus accijnzen als je accijnscontroles dient uit te voeren,...)
    I don't have an attitude problem. You have a perception problem.

E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guazala Bekijk bericht
    De taken in de verschillende teams zijn te divers om klassikaal die te kunnen aanleren. Dus je eigenlijk job ga je op je dienst zelf aangeleerd krijgen. Je gaat in je stagejaar (en ook daarna nog wel eens) wel regelmatig op cursus moeten. Hierin leer je dan de meer algemene werking van douane en accijnzen, zodat je jouw specifieke taak leert situeren binnen het geheel en dat je ook de achterliggende reden van jouw taak leert kennen.
    In je stagejaar heb je sowieso al heel veel basiscursussen. Daarna kan je steeds inschrijven, of zal je teamchef je inschrijven in cursussen die wat specifieker en meer op jouw job zijn toegespitst. (bv. een cursus PV schrijven als dat iets is wat je in je takenpakket hebt of een diepgaandere cursus accijnzen als je accijnscontroles dient uit te voeren,...)
    praktische vraag, worden die cursussen en opleidingen gegeven ergens centraal? of in de omgeving waar je woont, zoals bij de medische controles?
    Accept what you can't change, change what you can't accept.

The Yeti's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De meeste cursussen zijn in Brussel in hetzelfde gebouw als waar Selor zit. Hier en daar zijn er wel opleidingen op andere locaties, maar de grote meerderheid zal in Brussel zijn.
    Kiekendief
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Iemand die deze week de test 2.1 C is gaan afleggen en al een resultaat kreeg?

Pagina 290 van 290 Eerste ... 190240280286287288289290

Regels voor berichten