Pagina 2 van 442 Eerste 1234561252102 ... Laatste

iTrader
    0
    Moet lukken
    Ik ken ne kerel die ook bij de douane in Antwerpen zit ( Haven ) en die zegt dat nochtans ook hoor dat ge daar geen kloten moet doen .
    Maar dat zal bij andere overheidsinstanties ook wel zijn zeker .
    Zoals een ambtenaar ooit tegen mij zegde toen ik vroeg wat je daar zoal moest doen .
    Hij antwoorde " U goed kunnen verstoppen en zeggen dat ge hard gewerkt hebt .
    no votes  

Vampire's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik ben ook door de eerste ronde geraakt, en moet donderdag gaan voor de 2de ronde. Best dat ik zelf eens op selor.be heb gekeken want ik heb nooit een mail gekregen om te laten weten dat je kon inschrijven voor de 2de ronde
    no votes  

iTrader
    0
    Straks test 2, meer stress dan voordien.
    no votes  

thepretorian's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vandaag ook meegedaan aan module 2.1(Logded NL, Verbared NL), gisteren was ik er ook geweest voor een andere job(Calculet NL, Klascon NL, Logded NL, Verbared NL)
    Ik kreeg vandaag glad dezelfde vragen als die van gisteren... LOL, dus ik had wel een voordeel.
    Echter doet het me wel meer twijfelen of mijn antwoorden van gisteren voor de andere job wel goed waren of niet. Aangezien ik daarvan nog geen resultaat heb gekregen.
    Laatst gewijzigd door thepretorian; 23 maart 2013 om 14:16
    no votes  

iTrader
    2 (100%)

Douane wie heeft meegedaan aan examen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thepretorian Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Vandaag ook meegedaan aan module 2.1(Logded NL, Verbared NL), gisteren was ik er ook geweest voor een andere job(Calculet NL, Klascon NL, Logded NL, Verbared NL)
    Ik kreeg vandaag glad dezelfde vragen als die van gisteren... LOL, dus ik had wel een voordeel.
    Echter doet het me wel meer twijfelen of mijn antwoorden van gisteren voor de andere job wel goed waren of niet. Aangezien ik daarvan nog geen resultaat heb gekregen.
    Wat houden die testen in? Vind er geen info over. Voor de eerste ronde kon je nog enkele demo testen doen, maar nu blijkbaar niet.
    no votes  

iTrader
    0
    Je krijgt voor het eerste deel(Verbared NL) 15 min de tijd en enkele stuk teksten die je moet begrijpen. Je krijgt nadien 4 tal meerkeuze vragen zoals welke stelling is wel of niet juist. Goed lezen is de boodschap, want je moet echt goed nadenken bij bepaalde vragen.

Je krijgt voor tweede deel 25 min de tijd, dat houdt in dat je logisch moet redeneren. Bijvoorbeeld:

Boot A is groter dan boot D, boot B is niet kleiner dan boot C, boot B is kleiner dan boot D

Wat is juist?
    A is kleiner dan C
    A is groter dan C
    A is niet kleiner dan C
    A is wel groter dan C

Je krijgt een reeks van zulke vragen. (De bovenstaande vraag heb ik zonet uit mijn duim gezogen, dus verwacht niet dat er een oplossing bij zit XD)
    Laatst gewijzigd door thepretorian; 23 maart 2013 om 14:38
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thepretorian Bekijk bericht
    Je krijgt voor het eerste deel(Verbared NL) 15 min de tijd en enkele stuk teksten die je moet begrijpen. Je krijgt nadien 4 tal meerkeuze vragen zoals welke stelling is wel of niet juist. Goed lezen is de boodschap, want je moet echt goed nadenken bij bepaalde vragen.

Je krijgt voor tweede deel 25 min de tijd, dat houdt in dat je logisch moet redeneren. Bijvoorbeeld:

Boot A is groter dan boot D, boot B is niet kleiner dan boot C, boot B is kleiner dan boot D

Wat is juist?
    A is kleiner dan C
    A is groter dan C
    A is niet kleiner dan C
    A is wel groter dan C

Je krijgt een reeks van zulke vragen. (De bovenstaande vraag heb ik zonet uit mijn duim gezogen, dus verwacht niet dat er een oplossing bij zit XD)
    Twas niet zo gemakkelijk, heb erg veel twijfels vooral die 2e test. Er was ook opmerkelijk minder volk dan bij dossierbeheerder.

Allez, nu hopen dat beter was dan dat ik vermoed
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vantruien Bekijk bericht
    Twas niet zo gemakkelijk, heb erg veel twijfels vooral die 2e test. Er was ook opmerkelijk minder volk dan bij dossierbeheerder.

Allez, nu hopen dat beter was dan dat ik vermoed
    Bij ons was het nog ok, was wel een mix van FR en NL deelnemers. Dus een correcte zicht van het aantal heb je niet.

Vanavond resultaat? Bij de vorige testen kreeg ik toch telkens zaterdagavond deze te zien.
    no votes  

iTrader
    0
    @thepretorian da zou straf zijn dat er ene daar overuren gaat maken om die resultaten te verwerken en online te zetten
    @vantruien douanier is dan ook minder aantrekkelijk dan dossierbeheerder door de shiften vs dagwerk in glijdende uren

bij mij waren de testen op een halfuurtje gefixt, had ze gisteren bij test voor penitentiar administratief assistent al gehad, zelfde opgaven en al.
    no votes  

iTrader
    2 (100%)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shotter Bekijk bericht
    @thepretorian da zou straf zijn dat er ene daar overuren gaat maken om die resultaten te verwerken en online te zetten
    De eerste ronde was voor mij op zondag om 11u. 's Avonds om 20u had ik resultaat...
    no votes  

iTrader
    0
    amai, da heb ik nog nooit meegemaakt. Stond dat echt bij mijn screenings op de site dan? Volgens mij heeft de selectie douanier ook wel prioriteit gezien het tekort nu op de moment met die nieuwe shiften.
    no votes  

iTrader
    0
    Ik kreeg de resultaat ook rond 20u bij een andere job dan douanier. Die testen zijn normaal gezien geautomatiseerd en komt er geen mens aan te pas bij het verbeteren.
    no votes  

jawadde001's schermafbeelding
    iTrader
    0
    In principe zouden ze die eerste testen ook volledig kunnen laten afwerken thuis op de eigen pc. Onbegrijpelijk eigenlijk dat je daarvoor telkens naar Brussel moet.
    Money always returns to its true owners.
    Volatilty mean reverts but contango losses are forever.
    If you're short premium, you don't sleep. If you're long premium, you don't eat.
    no votes  

iTrader
    0
    Bij dossierbeheerder duurde het 4 weken, en het staat er nog niet op.
    no votes  

iTrader
    2 (100%)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jawadde001 Bekijk bericht
    In principe zouden ze die eerste testen ook volledig kunnen laten afwerken thuis op de eigen pc. Onbegrijpelijk eigenlijk dat je daarvoor telkens naar Brussel moet.
    Eigenlijk wel logisch. Het is de bedoeling dat je zelf de testen doet. Thuis kan je ze makkelijk door een ander laten doen. Of ze maken met 6 man die meehelpt
    no votes  

Pagina 2 van 442 Eerste 1234561252102 ... Laatste

Regels voor berichten