Pagina 5 van 241 Eerste 1234567891555105 ... Laatste
    Battou's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clubje Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Voor alle duidelijkheid:

de plaats van opleiding heeft niets te maken met en heeft geen invloed op waar je later gaat werken?

Stel, ik doe mijn opleiding in Brussel, maar op het einde van de opleiding wil ik solliciteren voor een job in West-Vlaanderen, dan is dat geen "probleem"? Men kan je niet 'tegenhouden'? Men kan je niet op een of andere manier 'dwingen' om in pakweg Brussel te werken?

alvast merci!
    Valt te zien wat je op voorhand aangeeft. Je krijgt de keuze om alvast voor een zone te tekenen wanneer je de opleiding start. Voordeel is dat je al zeker bent dat je daar terecht komt, nadeel is dat je er 5 jaar vast zit.
    Indien je dit niet wenst te doen, volg je het klassieke instaptraject en zal je na de opleiding tot de federale politie behoren (federale reserve). Van hieruit kan je dan meedingen naar vacatures die vrijkomen in bepaalde zones.

Zo heb ik het toch begrepen he
    -There is no fate but what we make -

iTrader
    0
    Hoeveel nachten doe je op maandbasis bij de zone Brussel? En is dat achter elkaar of...?

iTrader
    0
    @ Battou, als uw conditie niet te best is... dan zijn we al met twee. Bij mij is het probleem eerder chronisch te noemen. Ik heb in mijn leven nog nooit 5km op 30 minuten kunnen lopen. Maar ik blijf mijn best doen om het toch ooit eens te halen.

@ Gunther D., Ik denk dat uw collega best eens Site van de Directie van de rekrutering en de selectie> en Federale politie - Police fdrale doorneemt. Met een diploma secundair onderwijs kan hij instromen als inspecteur van politie. Hij zal daarna zeker nog kunnen doorgroeien indien een positieve evaluatie na 6 jaar. 6 jaar later kan hij opnieuw meedoen voor promotie.

Spimk's schermafbeelding
    iTrader
    65 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dinosaurus Bekijk bericht
    @ Battou, als uw conditie niet te best is... dan zijn we al met twee. Bij mij is het probleem eerder chronisch te noemen. Ik heb in mijn leven nog nooit 5km op 30 minuten kunnen lopen. Maar ik blijf mijn best doen om het toch ooit eens te halen.

@ Gunther D., Ik denk dat uw collega best eens Site van de Directie van de rekrutering en de selectie> en Federale politie - Police fdrale doorneemt. Met een diploma secundair onderwijs kan hij instromen als inspecteur van politie. Hij zal daarna zeker nog kunnen doorgroeien indien een positieve evaluatie na 6 jaar. 6 jaar later kan hij opnieuw meedoen voor promotie.
    toen ik aan de opleiding startte had ik zo goed als geen conditie maar nu al de sportproeven gedaan zijn, ben ik toch voor alles geslaagd. Je wordt er zeker goed voor klaargestoomd!

iTrader
    0
    Gisterenmiddag het volgende gelezen op intranet bij onze zone:

Politeia - Ik word politie-inspecteur

Boek ik word politie-inspecteur. Voor zij die het bestaan ervan nog niet wisten, kan heel wat opzoekwerk op het internet besparen.

iTrader
    0
    Toen ze me maandag belden met de boodschap dat ik in oktober kan beginnen zeiden ze me dat ik papieren ging toegestuurd krijgen. Ik neem aan dat dit gewoon inschrijvingspapieren zijn ? Als ik die opstuur krijg ik dan een antwoord terug met het tijdstip van mijn aanwezigheid de 1ste of staat dit al op de papieren die ik ga ontvangen ?

Battou's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Op de papieren die je gaat krijgen. Hoop ik..
    -There is no fate but what we make -

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Battou Bekijk bericht
    Op de papieren die je gaat krijgen. Hoop ik..
    Vandaag dus de papieren gekregen :-) ik zal ze morgen eens doorfaxen sé.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Berttt Bekijk bericht
    Hoeveel nachten doe je op maandbasis bij de zone Brussel? En is dat achter elkaar of...?
    Geen Brusselse inspecteurs op het forum??

iTrader
    1 (100%)
    Toch vreemd. Deze week (maandag dacht ik) telefoon gehad om me te melden dat ik over de hele lijn geslaagd ben en met de boodschap dat ik nog kan beginnen op 1 oktober in W-VL, O-VL en ANT.

Donderdag brief in de bus. Daarop staat enkel dat ik een kopie van mijn rijbewijs moet terugzenden. Niets van data, voorkeur voor startplaatsen, enz.

dit zal dan in een volgende brief gebeuren? Ondertussen zijn we wel 16 september en is 1 oktober wel héél dichtbij...

AndresMenu's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Toch vreemd. Deze week (maandag dacht ik) telefoon gehad om me te melden dat ik over de hele lijn geslaagd ben en met de boodschap dat ik nog kan beginnen op 1 oktober in W-VL, O-VL en ANT.

Donderdag brief in de bus. Daarop staat enkel dat ik een kopie van mijn rijbewijs moet terugzenden. Niets van data, voorkeur voor startplaatsen, enz.

dit zal dan in een volgende brief gebeuren? Ondertussen zijn we wel 16 september en is 1 oktober wel héél dichtbij...
    Inderdaad, de bevestiging van de gekozen school komt iets later toe. Maar aangezien de opleiding al start binnen 2 weken... De meesten hebben al hun kleren gaan passen, in de OPAC althans. Ik denk dat je best nog eens belt naar Brussel?
    The only true failure is the failure of not trying.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AndresMenu Bekijk bericht
    Inderdaad, de bevestiging van de gekozen school komt iets later toe. Maar aangezien de opleiding al start binnen 2 weken... De meesten hebben al hun kleren gaan passen, in de OPAC althans. Ik denk dat je best nog eens belt naar Brussel?
    ik heb zelfs niets 'bevestigd' van school ofzo, men heeft mij gewoon gemeld via telefoon dat ik geslaagd was en die scholen nog vrij. Ik ging dan papieren krijgen...

AndresMenu's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ik heb zelfs niets 'bevestigd' van school ofzo, men heeft mij gewoon gemeld via telefoon dat ik geslaagd was en die scholen nog vrij. Ik ging dan papieren krijgen...
    Ah nu begrijp ik het. Mijn resultaat was via brief (zoals praktisch iedereen), en bij die brief zaten verschillende bijlagen. Eén daarvan was een instapformulier die gelinkt was naar de site van jobpol. Nadat ik het formulier had ingevuld kreeg ik m'n bevestiging van de school ook per brief.

Het zal dus wachten zijn tot je de eerste brief krijgt... Hoogstwaarschijnlijk zal je dat instapformulier ook moeten invullen: link
    The only true failure is the failure of not trying.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AndresMenu Bekijk bericht

Ik heb mijn inschrijvingsbewijs ook al doorgefaxt maar ik wist dus niet dat je voor de opleiding start uw kleding moet gaan passen. Dat bericht zal ik nog wel krijgen zeker, anders gewoon 1 oktober naar ginder gaan.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door insane01 Bekijk bericht
    Ik heb mijn inschrijvingsbewijs ook al doorgefaxt maar ik wist dus niet dat je voor de opleiding start uw kleding moet gaan passen. Dat bericht zal ik nog wel krijgen zeker, anders gewoon 1 oktober naar ginder gaan.
    zie pm

welke brief heb jij eigenlijk gehad op 10 september?

Bij mij staan er twee dingen op:

- kopie rijbewijs doorzenden
    - link naar een URL die niet klopt, want ik zou moeten uitkomen op de link van Andresmenu (zie hierboven, de link waar je je traject kiest), maar de link klopt niet

kortom -->

Pagina 5 van 241 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

Regels voor berichten