iTrader
    0
    Uitgebreid artikel in Knack met de Commissaris-Generaal van de Federale Politie, Marc De Mesmaeker. Als je een account aanmaakt kan je het gratis lezen:
    https://www.knack.be/nieuws/belgie/t...d-1485633.html

iTrader
    0
    Morgen en donderdag m'n fysieke test voor de boeg (woensdag beveiligingsagent en donderdag inspecteur). Jammer dat het in Brussel moet terwijl ik nochtans Limburg had opgegeven, maar soit hyet was te laat om er nog iets aan te doen. Nochtans een mail gestuurd binnen de aangegeven tijd, maar geen antwoord gekregen. Dat klantgericht optreden geldt precies niet meer eenmaal binnen, zo lijkt het.

Qua sport is het wel oké, maar de laatste drie weken was het gewoonweg minder. Een week niks gedaan door de hitte, week driemaal gelopen en vorige week 1maal gelopen en vrijdag tot zaterdag gaan festivallen. Maandag een overdreven intervalsessie gehouden waardoor ik nu met spierpijn zit, maar doenbaar.

Soit, we zien wel, als ik het niet haal weet ik dat het aan mezelf ligt en het verbeterbaar is.
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Googke Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Morgen en donderdag m'n fysieke test voor de boeg (woensdag beveiligingsagent en donderdag inspecteur). Jammer dat het in Brussel moet terwijl ik nochtans Limburg had opgegeven, maar soit hyet was te laat om er nog iets aan te doen. Nochtans een mail gestuurd binnen de aangegeven tijd, maar geen antwoord gekregen. Dat klantgericht optreden geldt precies niet meer eenmaal binnen, zo lijkt het.

Qua sport is het wel oké, maar de laatste drie weken was het gewoonweg minder. Een week niks gedaan door de hitte, week driemaal gelopen en vorige week 1maal gelopen en vrijdag tot zaterdag gaan festivallen. Maandag een overdreven intervalsessie gehouden waardoor ik nu met spierpijn zit, maar doenbaar.

Soit, we zien wel, als ik het niet haal weet ik dat het aan mezelf ligt en het verbeterbaar is.
    Helaas niet gehaald. Maakte stom fouten door veel te fanatiek te beginnen, drie (!) keer van die evenwichtsbalk gevallen en soms opnieuw het paaltje rond. M'n tijd was al zo slecht dat ik m'n krachttest niet hoefde te doen. Ben er toch wel naar de klote van. Het is duidelijk dat ik er niet geraak zonder op evenwicht te trainen.

3min10, dat had ik niet verwacht. Deed nochtans intervallen met lopen. Geen excuus natuurlijk maar qua schoeisel onderschat. Ik heb gewone loopschoenen en bij het lopen rond het paaltje gemerkt dat ik er niet rondkwam zonder te schrikkelen.

Cedric's schermafbeelding
    iTrader
    56 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Googke Bekijk bericht
    Helaas niet gehaald. Maakte stom fouten door veel te fanatiek te beginnen, drie (!) keer van die evenwichtsbalk gevallen en soms opnieuw het paaltje rond. M'n tijd was al zo slecht dat ik m'n krachttest niet hoefde te doen. Ben er toch wel naar de klote van. Het is duidelijk dat ik er niet geraak zonder op evenwicht te trainen.

3min10, dat had ik niet verwacht. Deed nochtans intervallen met lopen. Geen excuus natuurlijk maar qua schoeisel onderschat. Ik heb gewone loopschoenen en bij het lopen rond het paaltje gemerkt dat ik er niet rondkwam zonder te schrikkelen.
    Krijg je geen herkansing?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
    Handtekening

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cedric Bekijk bericht
    Krijg je geen herkansing?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
    Nee, helaas niet. Ge komt binnen met een groep, er wordt opgesomd wat er afgelegd moet worden, nadien een opwarming van 3 rondjes en dan verloopt het alfabetisch. Ik dacht dat het parcours 2 keer moest worden afgelegd, het is dus 3.

Een herkansing kan binnen minstens 6 weken en maximaal een jaar.

Cedric's schermafbeelding
    iTrader
    56 (100%)
    Normaal gezien ga je gewoon verder met je selectie en krijg je een uitnodiging om je fysieke proef opnieuw te doen. Zo was het vroeger althans
    Handtekening

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin75 Bekijk bericht
    dan klaseer ik die optie al meteen vierkant... twijfel om ooit nog eens te proberen was al vrij groot, maar omdat ik vermoedde dat het om een lokaal initiatief ging waar ik toevallig op stootte(cfr Antwerpen met eigen aanwervingen) werd mijn interesse opgewekt.

Heb idd de bevestiging gekregen dat er geen zekerheid is nadien in eigen regio aan de slag te kunnen.
    Daar ga ik dan op m'n leeftijd dan geen jaar voor op de schoolbanken zitten, dagelijks uren onderweg zijn met een slechte verbinding, aan een zwaar gedecimeerd loon om nadien niet eens zeker te zijn dat je niet ergens in Brussel of waar dan ook wordt gedropt met slechte werkroosters. De signalen van nieuwe mensen zijn te divers om er hoop in te koesteren.
    Normaal gezien kom je altijd terecht in een zone van de provincie van de politieschool. Behalve als je echt specifiek voor een bepaalde zone hebt gesolliciteerd.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door khendro Bekijk bericht
    Normaal gezien kom je altijd terecht in een zone van de provincie van de politieschool. Behalve als je echt specifiek voor een bepaalde zone hebt gesolliciteerd.
    Voor je stages tijdens de opleiding wel ja. Voor je zone of dienst na de opleiding niet. Heb mijn opleiding gevolgd in Gent en ben nadien naar Brabant gestuurd evenals klasgenoten van me die naar het Antwerpse zijn mogen optrekken...

iTrader
    0
    Interessant artikel op Bruzz.be waarbij een ploeg 1 nacht wordt gevolgd gedurende Operatie Rodeo, een actie die is ontstaan om het verkeer in Schaarbeek terug te "normaliseren". Met filmpje van 11 minuten, zeer de moeite waard.
    https://www.bruzz.be/samenleving/ope...tie-2019-07-29

iTrader
    0
    Zijn er nog mensen die mee hebben gedaan met de fast track Brussel?

Pagina 241 van 241 Eerste ... 141191231237238239240241

Regels voor berichten