Wick3D65's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Je krijgt een brief ter bevestiging van je inschrijving.

superiscch's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wick3D65 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Je krijgt een brief ter bevestiging van je inschrijving.
    Hmm en kan dat lang duren?

Ik heb eens mail gezonden voor verdere info
    #NeverNotRunning: Next stop - IFF Marathon -- Twitter: @superiscch

Wick3D65's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Bij mij was dat toch een kleine maand wachten.

iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wick3D65 Bekijk bericht
    Bij mij was dat toch een kleine maand wachten.
    Ah OK, zal dan voor elk moment zijn. Ik heb papieren de eerste week van aug verzonden.

iTrader
    0
    Ik heb twee maanden geleden gesolliciteerd bij de Politie en ik heb vorige maand eens gebeld om te kijken of alles goed was aangekomen. Ze zeiden toen dat ze 8 Augustus een brief hadden gestuurd ter bevestiging maar die is hier nooit aangekomen. Nu heb ik net nogmaals gebeld en de man op de rekruteringsdienst zei dat ik best eens contact opnam met de dienst administratie. Voordat ik kon vragen hoe ik dat deed verbrak hij de verbinding (toen ik terugbelde werd er daarna niet meer opgenomen...).

Iemand enig idee wie ik hiervoor zou kunnen contacteren? Ik zou het namelijk heel erg vinden mocht ik communicatie missen vanuit de politie.
    Laatst gewijzigd door Robbers; 13 september 2018 om 11:22

koebeest's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbers Bekijk bericht
    Ik heb twee maanden geleden gesolliciteerd bij de Politie en ik heb vorige maand eens gebeld om te kijken of alles goed was aangekomen. Ze zeiden toen dat ze 8 Augustus een brief hadden gestuurd ter bevestiging maar die is hier nooit aangekomen. Nu heb ik net nogmaals gebeld en de man op de rekruteringsdienst zei dat ik best eens contact opnam met de dienst administratie. Voordat ik kon vragen hoe ik dat deed verbrak hij de verbinding (toen ik terugbelde werd er daarna niet meer opgenomen...).

Iemand enig idee wie ik hiervoor zou kunnen contacteren? Ik zou het namelijk heel erg vinden mocht ik communicatie missen vanuit de politie.
    Bel eens naar het callcenter van jobpol?

0800-99404

Cedric's schermafbeelding
    iTrader
    55 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koebeest Bekijk bericht
    Bel eens naar het callcenter van jobpol?

0800-99404
    Of via Facebook. Naar mijn ervaring snelste weg om geholpen te worden. Ik denk dat die telefoons van het call center 100kg wegen waardoor het amper mogelijk is om op te nemen

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Handtekening

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cedric Bekijk bericht
    Of via Facebook. Naar mijn ervaring snelste weg om geholpen te worden. Ik denk dat die telefoons van het call center 100kg wegen waardoor het amper mogelijk is om op te nemen

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Helaas is dit waar. Of ze nemen niet op of ze zijn kortaf. Had vorige week iemand aan de lijn gekregen en die hing op terwijl ik mijn vraag nog moest stellen. "Dan moet u de administratieve dienst bellen, dag". Je krijgt niet de mogelijkheid om te vragen welke administratieve dienst, ze gooien de telefoon gewoon neer.

Op facebook hebben ze inderdaad wel geantwoord en daar zeiden ze dat ik een mail kon sturen. Heb reeds een paar mails gestuurd hieromtrent maar nooit een reactie gekregen of een bevestiging dat het in orde is. Ik begrijp dat het daar druk is en ze wellicht geen tijd hebben maar je vraagt je wel af in wat voor omgeving je zou terechtkomen bij de Politie als je hiermee te maken krijgt en je hun reactie ziet.

Als je Politie 24/7 of Helden van Hier op TV kijkt dan zie je geëngageerde mensen die hun job goed willen doen. De rekruteringsdienst daarentegen, amai.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

bjornvh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbers Bekijk bericht
    Helaas is dit waar. Of ze nemen niet op of ze zijn kortaf. Had vorige week iemand aan de lijn gekregen en die hing op terwijl ik mijn vraag nog moest stellen. "Dan moet u de administratieve dienst bellen, dag". Je krijgt niet de mogelijkheid om te vragen welke administratieve dienst, ze gooien de telefoon gewoon neer.

Op facebook hebben ze inderdaad wel geantwoord en daar zeiden ze dat ik een mail kon sturen. Heb reeds een paar mails gestuurd hieromtrent maar nooit een reactie gekregen of een bevestiging dat het in orde is. Ik begrijp dat het daar druk is en ze wellicht geen tijd hebben maar je vraagt je wel af in wat voor omgeving je zou terechtkomen bij de Politie als je hiermee te maken krijgt en je hun reactie ziet.

Als je Politie 24/7 of Helden van Hier op TV kijkt dan zie je geëngageerde mensen die hun job goed willen doen. De rekruteringsdienst daarentegen, amai.
    Idd een gekend probleem. Zelf eens alle interne en externe nummers afgebeld van de DSR, op een werkdag in de namiddag. Geen respons.

Beste kans op antwoord is per e-mail bij je dossierbeheerder, ofwel dsrn@jobpol.be, ofwel admnl@jobpol.be.

De dienst is zwaar onderbemand (zoals nagenoeg alle politiediensten).
    Playing CS:GO as Nemesis

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bjornvh Bekijk bericht
    Idd een gekend probleem. Zelf eens alle interne en externe nummers afgebeld van de DSR, op een werkdag in de namiddag. Geen respons.

Beste kans op antwoord is per e-mail bij je dossierbeheerder, ofwel dsrn@jobpol.be, ofwel admnl@jobpol.be.

De dienst is zwaar onderbemand (zoals nagenoeg alle politiediensten).
    Hartelijk dank hiervoor, ik heb naar beide adressen een email gestuurd. Het is ondertussen 3 drie maanden geleden dat ik gesolliciteerd heb maar ik heb nog niets vernomen, ik neem aan dat dit binnenkort wel komt.

In ieder geval nogmaals dank voor de mail adressen.

iTrader
    20 (100%)
    Ik dacht dat ik wat gewoon was van bij de NMBS

Ik stuur begin augustus alle nodige papieren op (attesten en diplomas), begin september krijg ik een brief dat ze m'n diploma niet ontvangen hebben (eeu what?). Dus ik stuur alles door via mail met bevestiging van hen dat het in orde is.

Gisteren stuur ik mail dat ik nog steeds niks ontvangen hebben, krijg ik als antwoord 'uw sollicitatie staat on hold omdat we uw attest van goed en zedelijk gedrag niet ontvangen hebben, U kan deze doorsturen via mail of post'. Terwijl in die brief begin september stond dat ze die wel ontvangen hebben...

Edit: mail gekregen dat het een administratieve fout is. Binnenkort dus eerste brief...
    Laatst gewijzigd door superiscch; 14 november 2018 om 13:54

Pagina 227 van 227 Eerste ... 127177217223224225226227

Regels voor berichten