Discussie: Heftruckattest

MATABARO's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Heftruckattest

Zou er me iemand kunnen zeggen waar de beste plek is om goedkoop en redelijk snel een kwaliteitsvolle opleiding te volgen om een heftruckattest te behalen? Ik heb vernomen dat dit bij de VDAB lang duurt én er vrij lange wachtlijsten zijn.

Bijna alle bedrijven waar ik heb gewerkt vonden dit een zeer grote plus, dus wil ik de knoop eindelijk doorhakken en het behalen ipv er mee rondreiden zonder een attest te hebben (zodat ik de technieken om er mee te rijden écht beheers en alle ins en outs ken).
    no votes  

Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Even off-t: deed jij geen rechten?
    ONt: lrrp is heftruckchauffeur, pm hem anders eens?

no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MATABARO Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb vernomen
    ga eerst naar de vdab kom dan terug... met uwe vernomen.
    no votes  

Pombak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Weet niet vanwaar je bent, maar bij LIB bieden ze die opleidingen aan. En ook via manpower dacht ik
    no votes  

Clarkske's schermafbeelding
    iTrader
    41 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Normaal kost een opleiding 1000 €, ik heb het via school gedaan en dat was 200 € d8 ik
    Specs: Intel I7 7700K @ Noctua NH-U14S | Asus Z270H Gaming | Corsair 16 GB DDR4 3000 (2 x 8 GB) | MSI GTX1080 TI Gaming X | Samsung 850 EVO 500 GB | Logitech Z5500 5.1 | Creative X-FI Titanium Fatality Pro | Seasonic 750 Watt Prime Gold | Fractal Design R5 Blackout | Asus ROG Swift PG348Q 34" | Windows 10 Home 64 Bit (NL) | Asus Blu-Ray RW drive
    no votes  

Ricky's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    manpower biedt het aan als je voor hen werkt
    actief interim biedt het aan (actief in mijn regio dan eh, bent verplicht om het attest te hebben, anders mag je niet int bedrijf werken)
    dit zijn de enige uitzendkantoren waar ik voor (ge)werk(t) (heb).
    en de VDAB uiteraard... heb zelf een kleine 5 maand moeten wachten
    ''War is hell, and hell is for heroes''

''The circumstances of one's birth are irrelevant. It is what you do with the gift of life that determines who you are.''
    no votes  

iTrader
    50 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    technieken ? man ik heb afgezien om dat attest te halen, normaal is dat een week ofzo,
    (amper tot nooit met heftruck gereden)
    Maar ik moest dus gaan via mijn werk en dat was dan opfriscurses voor ervaren mannen.
    Dus ja eerste dag theorie (zo simpel als iets) 2de dag voormiddag wat rondrijden parcourke verkennen dat je moet afleggen ( je moet nog delen met je maat dus elk om toer eens rijden) en in namiddag examen afleggen. Maar 1 paalke omvergereden dus was er nog door.

Bij mij was dus van de vdab, hoor eens bij hun of weet je zeker dat lange wachtlijsten zijn ?
    Psn: Wazzipii
    Voor BF3
    no votes  

Clarkske's schermafbeelding
    iTrader
    41 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je kunt idd bij bepaalde bedrijven een heftruckattest afleggen, maar je bent er niets mee als je verandert van werk, is enkel intern geldig (kosten van werk, aléja kosten...meestal doet één of ander chef dat ofzo)...dus best via VDAB of Logan een opleiding volgen, kost wel veel geld maja...
    Specs: Intel I7 7700K @ Noctua NH-U14S | Asus Z270H Gaming | Corsair 16 GB DDR4 3000 (2 x 8 GB) | MSI GTX1080 TI Gaming X | Samsung 850 EVO 500 GB | Logitech Z5500 5.1 | Creative X-FI Titanium Fatality Pro | Seasonic 750 Watt Prime Gold | Fractal Design R5 Blackout | Asus ROG Swift PG348Q 34" | Windows 10 Home 64 Bit (NL) | Asus Blu-Ray RW drive
    no votes  

QuibaX's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hangt natuurlijk af van je leeftijd maar aan mijn 17 jaar heb ik mijn heftruck attest behaald in het centrum deeltijds onderwijs. Best handig, kan je direct aan de slag als heftruck chauffeur vanaf je de opleiding start en ga je 2 daagjes naar school in de week. Nuja, indien je niet meer leerplichtig bent is dit zeker niet de snelste manier, wou het toch maar even meedelen als mogelijkheid.
    no votes  

debelgwest's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als ge een periode werkt bij een bedrijf en je werkt goed en ze hebben heftruckchauffeur's nodig ,dan maken ze een afspraak. Heb men attest via DESCON behaald. Doe een paar jaar ervaring op en ga bij een chemisch bedrijf werken ,verdien je veel maar je moet wel een extra examen af leggen.
    A MAN THAT HAS LOST EVERTHING IS A VERY DANGEROUS MAN
    no votes  

Regels voor berichten