iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door volkK Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Welkom! Weet je al soms welke ploeg & unit? Ze zoeken nog in mijn ploeg & unit vandaar de curiositeit
    Heb een andere functie als operator (tech. OSA). Ik had kleinere voorkeur voor deze job (geen shiften).

Bimmer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WHU Bekijk bericht
    Heb een andere functie als operator (tech. OSA). Ik had kleinere voorkeur voor deze job (geen shiften).
    Dan ga je onder mijn oude BTL vallen. Die is sinds begin dit jaar manager over instrumentaties en osa’s.

En proficiat. Hopelijk vind je u draai.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makita Bekijk bericht
    Zijn er petrochemische jobs in West-Vlaanderen? Mijn woonplaats is natuurlijk niet ideaal, maar ik zou een job met 60 dagen verlof. Ik ben ing. Em van opleiding.
    Je kan Fluxys in Zeebrugge is proberen. Ik weet wel niet zeker of zij onder petrochemie vallen of onder een ander PC zoals de logistiek.
    Gelet op je thread, misschien dat je wel een job kunt vinden waar je 60 dagen verlof hebt, er gaat echter geen enkel bedrijf of geen enkele groep collega's zijn die jou zullen toelaten om 2 maand vakantie te nemen tijdens de zomermaanden. Bij ons in de ploeg is de regel heel simpel. Iedereen heeft recht op minimum 2 weken vakantie in Juli of Augustus, lettende op de minimum bezetting en zaken zoals deeltijds werk, loopbaan onderbreking, etc. Als er nadien nog dagen over zijn dan mag men daar voor vechten .

Proficiat! Lopen die mannen nu eigenlijk al terug wachtdiensten? Of weigeren zij dat nog steeds te doen?

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enforcer Bekijk bericht
    Bij ons in de ploeg is de regel heel simpel. Iedereen heeft recht op minimum 2 weken vakantie in Juli of Augustus, lettende op de minimum bezetting en zaken zoals deeltijds werk, loopbaan onderbreking, etc. Als er nadien nog dagen over zijn dan mag men daar voor vechten
    Hebben jullie daar geen horizontale vervangers voor?

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Jawel hoor, maar als 25% van de ploeg DW of LBO heeft dan ben je snel uitgepraat als de HV(H)O's ook verlof beginnen nemen. Als de operators dan nog is met te weinig zijn door DW/LBO dan moet een HO (met BO-certificaat) al ingezet worden als BO, dan blijft er niet veel niet meer over .

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Jawel hoor, maar als 25% van de ploeg DW of LBO heeft dan ben je snel uitgepraat als de HV(H)O's ook verlof beginnen nemen. Als de operators dan nog is met te weinig zijn door DW/LBO dan moet een HO (met BO-certificaat) al ingezet worden als BO, dan blijft er niet veel niet meer over .
    Maw de HVHO zijn het er goed aan het pakken bij jullie.

Bij ons is het toch zo, als iemand bv DW heeft van OP. Dat er een HVO wordt ingevuld die dag.
    Dus wij zijn met 6 OP, een bepaalde dag zijn er maar 5 want er is iemand in DW. Maar we zijn terug met 6 OP, want er komt iemand van de HVO pool naar ons. Als de HVO die in onze ploeg is toegewezen verlof wilt pakken, moet die dat moet ons overleggen. Op dat moment wordt die beschouwd als iemand van onze ploeg
    Maw die DW heeft geen invloed op ons verlof, want uiteindelijk zijn wij steeds met evenveel volk. Ipv we die dag met onze vaste collega moeten bespreken, wordt die nu met de HVO besproken.

Een HOP die naar boven vervangt, is het normaal niet de bedoeling dat er minder volk in verlof kan gaan bij de HOP. (Ze zouden hier nogal snel aan onze bureau staan roepen. ) Want als dat zou gebeuren wilt dat zeggen dat er bij de OP's, meer volk in verlof is dan normaal.
    Want dat wilt bij ons dan zeggen dat er 2 OP's en 1 HVO in verlof is. Dan is het de bedoeling dat iemand van die 3 personen zijn verlof laat vallen, want er kunnen maar 2 OP's in verlof gaan, niet 3 en die ene HVO wordt beschouwd als iemand van onze ploeg die dag.

Er zijn een aantal HVHO en HVO, deze dienen voor een bepaald aantal zaken waaronder tijdskrediet. in de ratio is ingevuld in percentages hoeveel die kunnen invallen. U BT kan niet boven die percentage gaan, want dat wilt zeggen dat er teveel DW werk is voor de HV(H)O. Wilt dan zeggen dat als jij DW aanvraagt die niet goedgekeurd kan worden. Dus het kan ook niet zijn dat u BT teveel tijdskrediet heeft, want dat mag niet.
    Vorige CAO is percentage verhoogd voor tijdskrediet en voor Speciale opdrachten verlaagd, als compensatie.

Aan de uitleg dat ik van u versta hebben de HV(H)O bij jullie carte blanche.
    Laatst gewijzigd door Bimmer; 10 augustus 2020 om 15:52

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Proficiat! Lopen die mannen nu eigenlijk al terug wachtdiensten? Of weigeren zij dat nog steeds te doen?
    Haha mij wisten ze te vertellen dat er geen wacht of shift systeem in de ploeg is. Meer hebben ze ook niet verteld erover dus mij leek het dat het ook niet nodig was?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
    Dan ga je onder mijn oude BTL vallen. Die is sinds begin dit jaar manager over instrumentaties en osa’s.

En proficiat. Hopelijk vind je u draai.
    Bedankt, 2 jaar om mezelf te bewijzen dus dat komt wel goed. Mijn sollicitatie gesprek was deels met de manager van OSA + Instrumentatie

Toratsuru's schermafbeelding
    iTrader
    90 (92%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door volkK Bekijk bericht
    Edde gij vroeger niet als operator gewerkt op den Esso Raffinaderij ? Kan zijn dat het iemand anders is hoor maar uw nickname lijkt erop dermee... want als gij het waart dan waarde gij 1 van de weinige die de lonen daar uit de doeken deed op de forum hier vandaar dat ik me nog zoiets herinnerde
    In een ver verleden daar ooit gewerkt ja, toen de stap gemaakt richting de andere kant van het water en geen spijt van gehad.
    PSN: toratsuru

DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Haha mij wisten ze te vertellen dat er geen wacht of shift systeem in de ploeg is. Meer hebben ze ook niet verteld erover dus mij leek het dat het ook niet nodig was?
    Wacht enkel voor milieukritische analysers (voornamelijk waterzuivering).

iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand die op Shell werkt of er kennis van heeft?
    Psn: Domi_Flex
    Playing: Destiny2 - Titan

volkK's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DM. Bekijk bericht
    Iemand die op Shell werkt of er kennis van heeft?
    Shell in Rotterdam/Moerdijk? Of waar bedoel je

volkK's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toratsuru Bekijk bericht
    In een ver verleden daar ooit gewerkt ja, toen de stap gemaakt richting de andere kant van het water en geen spijt van gehad.
    Gedurfde keuze, maar goed dat het goed uitgepakt heeft! Veel succes nog in je verdere carrière !

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DBK Bekijk bericht
    Met zo'n specifieke vooropleiding moet je je geen zorgen maken! Veel geluk.
    Ik heb net mail gehad en mag zelfs niet op gesprek komen. Ik krijg niks anders dan mailtjes terug waarin ze me al afdanken voor ik zelfs de kans krijg om op gesprek te mogen komen.
    Heeft dit te maken met die mannen van Gunvor? Zijn die alle plaatsen aan het innemen? Toen ik de opleiding begon zeiden ze dat er job genoeg was en het geen betere tijd was om eraan te beginnen.(vergrijzing, vergrijzing)....
    Kheb een bachelor en de jaaropleiding procesoperator chemie... enige tips van wat ik nog meer kan doen om in aanmerking te komen?

DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WickedNicky Bekijk bericht
    Ik heb net mail gehad en mag zelfs niet op gesprek komen. Ik krijg niks anders dan mailtjes terug waarin ze me al afdanken voor ik zelfs de kans krijg om op gesprek te mogen komen.
    Heeft dit te maken met die mannen van Gunvor? Zijn die alle plaatsen aan het innemen? Toen ik de opleiding begon zeiden ze dat er job genoeg was en het geen betere tijd was om eraan te beginnen.(vergrijzing, vergrijzing)....
    Kheb een bachelor en de jaaropleiding procesoperator chemie... enige tips van wat ik nog meer kan doen om in aanmerking te komen?
    Dat is jammer en een beetje raar. Uit ervaring (ik volg de trainingen op van hulpoperators op mijn center) weet ik dat dat gewoon een goeie opleiding is. Dat kan inderdaad met Gunvor te maken hebben. Ik heb ook wel het gevoel dat ze al veel nieuwe hebben aangenomen. Misschien eens bij Ineos horen, die zochten ook nog veel volk een tijdje geleden!

xxxracexxx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Heb wel horen vallen dat door corona ze minder geneigd zijn om aanwervingen te doen momenteel. Geef het nog paar maand en zoeken er toch terug hoor. Ze kunnen niet anders...
    In augustus zijn er op onze plant al 3 nieuwe gestart, in september nog eens 7 en januari nog eens 4. Bijna allen had al een contract in april getekend.
    Mss dat je nu juist na de grote lichting valt?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

Regels voor berichten