Pagina 90 van 95 Eerste ... 4080868788899091929394 ... Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben nu 33 jaar maar heb totaal geen affiniteit met de chemie. Bachelor sociaal werk en werk al enkele jaren in de gevangenis. Is er een opleiding die ik zou kunnen volgen in combinatie met mijn werk die me nog de mogelijkheid geeft om ergens in het Antwerpse te gaan werken op termijn?

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)

Loon procesoperator (petro)chemische bedrijven

Genoeg opleidingen.

Zelfs 1 jaar betaald via vdab te volgen via dagonderwijs :’)

Ik heb het via avondschool gevolgd. (lbc beringen) 2 jaar. Moet eigenlijk alleen mijn stage nog doen. Damn you corona -.-

Ataturk's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leouf23 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben opzoek naar een stageplek voor volgend jaar, 7CPT. Gezien ik van Limburg ben is de Scheldekaai voorlopig nog geen optie. Iemand ervaring bij bedrijven regio Beringen/Tessenderlo/Geel/Ham/Oevel?
    Geleen, chemelot terrein voldoende bedrijven die stagiairs zoeken
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leouf23 Bekijk bericht
    Ik ben opzoek naar een stageplek voor volgend jaar, 7CPT. Gezien ik van Limburg ben is de Scheldekaai voorlopig nog geen optie. Iemand ervaring bij bedrijven regio Beringen/Tessenderlo/Geel/Ham/Oevel?
    Umicore biedt regelmatig stageplekken aan. Is gelegen regio Geel.
    https://www.umicore.be/nl/jobs/stude...en-eindwerken/
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zijn er hier mensen die recentelijk bij Total gesolliciteerd hebben? Ik heb vorige maand een online kennismakingsgesprek gehad met iemand van HR. De week erna nog online redeneer testen afgelegd maar sindsdien niets meer gehoord. Is het normaal dat dit zo lang duurt? Denk dat alles wel een beetje stroever loopt met de corona maatregelen maar een maand is toch lang en een bedrijf als Total zal zowiezo iets laten weten ook als het slecht nieuws is.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    De sollicitaties nemen zowiezeo al enkele weken in beslag. Met corona en de vakantieperiode is het volgens mij niet abnormaal dat alles nog wat trager loopt dan anders.
    Schooljaar is ook voorbij dus ik kan mij wel inbeelden dat er nu relatief veel mensen langs komen om te solliciteren. Men zal vermoedelijk eerst met iedereen eens willen spreken voor ze beslissen wie ze eventueel laten terugkomen.

iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enforcer Bekijk bericht
    De sollicitaties nemen zowiezeo al enkele weken in beslag. Met corona en de vakantieperiode is het volgens mij niet abnormaal dat alles nog wat trager loopt dan anders.
    Schooljaar is ook voorbij dus ik kan mij wel inbeelden dat er nu relatief veel mensen langs komen om te solliciteren. Men zal vermoedelijk eerst met iedereen eens willen spreken voor ze beslissen wie ze eventueel laten terugkomen.
    Ik heb vandaag telefoon gehad dat ik nog wat meer moet doorsturen en ze verontschuldigde zich voor het zolang duurder omdat ze juist uit verlof is.

Misschien eens contact opnemen met hun en eens polsen ?
    Psn: Domi_Flex
    Playing: Destiny2 - Titan

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KapiteinIglo Bekijk bericht
    Zijn er hier mensen die recentelijk bij Total gesolliciteerd hebben? Ik heb vorige maand een online kennismakingsgesprek gehad met iemand van HR. De week erna nog online redeneer testen afgelegd maar sindsdien niets meer gehoord. Is het normaal dat dit zo lang duurt? Denk dat alles wel een beetje stroever loopt met de corona maatregelen maar een maand is toch lang en een bedrijf als Total zal zowiezo iets laten weten ook als het slecht nieuws is.
    Ik heb in Januari mijn cv verstuurd en in Juni contract getekend. Dus is wel wat tijd over gegaan. Daar zaten dan ook maart en april tussen toen door het Corona virus alles uitgesteld werd (normaal ging ik 20 maart op medische controle, maar dat is uiteindelijk pas half mei doorgegaan). Maar uiteindelijk is het wel allemaal in orde gekomen

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KapiteinIglo Bekijk bericht
    Ik ben net afgestudeerd en begin nu met solliciteren, kan jij me wat meer inzicht geven op hoe het gesprek verliep, wat ze zoal vragen en die testjes waar ik deze kan oefenen ?

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Altijd die zever over die testjes... Als je net afstudeerd als bachelor en je haalt geen 95% op die technische vragenlijst dan zou je je moeten schamen.
    Die psychotechnische testen is ook dikke zever, als ik mij niet vergis moet je daar slechts 4/5 voor halen maar eerlijk, als je op die testen geen 5/5 haalt dan ben je gewoon achterlijk.
    De pure gesprekken is ook exact dat, een reeks gesprekken. HR is de typische vragen die je in elk ander bedrijf ook krijgt, tijdens het gesprek met de HR verantwoordelijke van productie (is sinds kort een nieuwe) gaat het puur over die technische vragenlijst eventueel een aftakking daarvan indien je een "foutje" maakt om te kijken of je het wel snapt. Het laatste gesprek is met de BTL van het center/BT waar je terecht komt en dat is ook maar een gewoon gesprek, dus tenzij dat je daar iets debiel zegt zou dat geen probleem mogen zijn.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Altijd die zever over die testjes... Als je net afstudeerd als bachelor en je haalt geen 95% op die technische vragenlijst dan zou je je moeten schamen.
    Die psychotechnische testen is ook dikke zever, als ik mij niet vergis moet je daar slechts 4/5 voor halen maar eerlijk, als je op die testen geen 5/5 haalt dan ben je gewoon achterlijk.
    De pure gesprekken is ook exact dat, een reeks gesprekken. HR is de typische vragen die je in elk ander bedrijf ook krijgt, tijdens het gesprek met de HR verantwoordelijke van productie (is sinds kort een nieuwe) gaat het puur over die technische vragenlijst eventueel een aftakking daarvan indien je een "foutje" maakt om te kijken of je het wel snapt. Het laatste gesprek is met de BTL van het center/BT waar je terecht komt en dat is ook maar een gewoon gesprek, dus tenzij dat je daar iets debiel zegt zou dat geen probleem mogen zijn.
    Ik heb de opleiding procesoperator chemie net afgerond, voor mij is het allemaal nog onwennigheid voor het onbekende.... vandaar mijn vragen naar de inhoud van de gesprekken en testen. Uw uitleg geeft dus momenteel geen enkele meerwaarde. Een voorbereid man is er twee waard, elke info dat kan helpen in de ontwikkeling tot een goede kandidaat is dus meer dan welkom.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Geen enkele meerwaarde? Ik heb letterlijk gezegd wat je te wachten staat... of verwacht je soms dat wij de technische vragen die ze gaan stellen even voor u gaan neerpennen en oplossen?
    Als je SIRA of ACTA hebt gedaan zou geen enkel van die vragen een probleem mogen zijn. Verwacht je soms dat ze gaan vragen hoe de atmosferische destillatie werkt? of welke beveiligingen er allemaal op een turbine staan?

Nee men gaat standaard vragen stellen over fysica, mechanica, etc.
    Hoe werkt de koelkring van een ijskast? ik heb een boot die een betonnen blok verplaatst, wat gebeurt er met het waterlevel indien die blok overboord valt? Hoe werkt een centrifugaalpomp? Wat gebeurt er als ik olie in plaats van water met die pomp verpomp?
    Dat zijn een 7 à 8-tal bladen (een 50-tal vragen) waar je een uur de tijd voor krijgt als ik mij goed herinner.

Die psychotechnische testen is zoals ik al eerder aanhaalde complete onzin. Vragen zijn genre: "Je ziet een brand, wat doe je? A) mijn gsm nemen en beginnen te filmen. B) Alarm slaan, omstaanders verwittigen/evacueren en trachten de brand te bestrijden. C) Ik ga naar de kleedkamer want mijn shift zit er bijna op."
    Iemand dat hier geen 5/5 op haalt is zoals ik zei gewoon achterlijk.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zal wel A ) Mijn gsm nemen en beginnen te filmen zijn. Want dat doet toch iedereen de dag van vandaag :P.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    of welke beveiligingen er allemaal op een turbine staan?
    Is nochtans even basis als de werking van een centrifugaalpomp.
    Je haalt ze er overigens zo uit. Goed geblokt en rondgevraagd welke vragen men stelt.
    En op het persoonlijk technisch gesprek ga je dan wat dieper erop in, en dan merk je duidelijk dat men niet weet waarom een bepaald antwoord correct is.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Bij mij hebben ze trouwens wel gevraagd hoe atmosferische destillatie werkt in grote lijnen
    Ik ben wel akkoord dat je je niet specifiek moet voorbereiden op zo'n sollicitatie, toch niet voor de technische kant.

Regels voor berichten