Pagina 86 van 98 Eerste ... 367682838485868788899096 ... Laatste
    Bimmer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door volkK Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hey! Een ex klasgenoot van me deed er vroeger stage.. wat ik er van weet is dat ze op de terreinen liggen van ineos zwijndrecht en dat het geen al te groot bedrijf je kuraray. Dat is ook de reden waarom je minder over leest.. ze zoeken ook niet jaarlijks 100 man ofzo want er werkt maar in totaal zoveel man daar. Qua loon zal het in de lijn liggen als Ineos. Dacht rond de 20-21€ per uur zonder shiftpremie. En shiftsysteem zal waarschijnlijk hetzelfde zijn als op ineos, een 12uren systeem meer weet ik daar ook niet over... maar je moet zeker geen arbeidsvoorwaarden verwachten zoals op een Total, Esso, Lanxess enz
    Nu je het zei heb ik het ook eens opgezocht. Denk dat mijn vriendin haar broer er werkt.
    Hij zegt altijd dat hij werkt voor japans bedrijf, eval europe en dat ligt op Ineos site. Als ik dan kijk op google maps, zie ik kuraray eval europe. Dus lijkt mij dat wel hetzelfde bedrijf.

@seeked
    Je bent daar bediende en werkt in een 5 ploegen systeem (zoals VolkK in zijn volgend bericht zegt). Qua loon had ik van hem eens gehoord +-5500 bruto, weet niet welke andere premies die nog krijgen. Werksfeer is grotendeels afhankelijk in welke ploeg je terecht komt. Hij heeft wel goede collega's en er heerst een leuke sfeer in zijn ploeg (heb die zelf ook een paar keer op festival tegengekomen). Qua bedrijfsmentaliteit is het een Japans bedrijf, Japanners staan wel meer bekend om "alles voor het werk".
    Laatst gewijzigd door Bimmer; 30 juni 2020 om 11:13

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand weet van wat het loon is bij Tessenderlo chemie kerley? voor het volcontinu systeem en het 2-ploegen systeem.

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door taylor Bekijk bericht
    Iemand weet van wat het loon is bij Tessenderlo chemie kerley? voor het volcontinu systeem en het 2-ploegen systeem.
    21€

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
    Nu je het zei heb ik het ook eens opgezocht. Denk dat mijn vriendin haar broer er werkt.
    Hij zegt altijd dat hij werkt voor japans bedrijf, eval europe en dat ligt op Ineos site. Als ik dan kijk op google maps, zie ik kuraray eval europe. Dus lijkt mij dat wel hetzelfde bedrijf.

@seeked
    Je bent daar bediende en werkt in een 5 ploegen systeem (zoals VolkK in zijn volgend bericht zegt). Qua loon had ik van hem eens gehoord +-5500 bruto, weet niet welke andere premies die nog krijgen. Werksfeer is grotendeels afhankelijk in welke ploeg je terecht komt. Hij heeft wel goede collega's en er heerst een leuke sfeer in zijn ploeg (heb die zelf ook een paar keer op festival tegengekomen). Qua bedrijfsmentaliteit is het een Japans bedrijf, Japanners staan wel meer bekend om "alles voor het werk".
    Kuaray is het moederbedrijf en EVAL de dochteronderneming.
    https://www.ondernemeninantwerpen.be...erbedrijf-eval

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    @Bimmer Oh super bedankt voor het antwoord! Volgende week vrijdag heb ik een tweede gesprek bij hun, klinkt allemaal wel super goed moet ik zeggen, heb je toevallig de contactgegevens van die persoon die er werkt? Of wil je liever niet dat het word uitgedeeld? Of wilt hij dat niet? Kan ook natuurlijk, anders even langs privé sturen indien het wel kan!

Nogmaals super bedankt voor de reacties en ook @volkK en @Slijp bedankt!

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Zijn er hier mensen die van Gent naar Antwerpen gaan om te werken. In Antwerpen zijn zijn er zoveel meer mogelijkheden. Aangezien ik 12 jaar ervaring heb als procesoperator ben ik wel benieuwd door al die verhalen hier te lezen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    21€
    Is dat met of zonder premies? Hoe zijn de premies?

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    @vimo Mijn vader en broer zijn allebei loodsen, en zij hebben geen enkel probleem met het heen en weer karren van Gent naar Antwerpen, als je ervoor wil gaan, zou ik het gewoon doen, heb ook een vriend van mij werken bij Exxonmobil en hij komt echt uit hartje Gent en heeft er ook geen problemen mee, hangt natuurlijk van persoon tot persoon af he

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    @seeked: Thx. Misschien eens beginnen met luisteren.
    Bv. kallo is voor mij 45min zonder problemen op de baan.
    Als je zoiets ziet als Dehy2 valt men mond wel open, Amaai.

volkK's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vimo Bekijk bericht
    Zijn er hier mensen die van Gent naar Antwerpen gaan om te werken. In Antwerpen zijn zijn er zoveel meer mogelijkheden. Aangezien ik 12 jaar ervaring heb als procesoperator ben ik wel benieuwd door al die verhalen hier te lezen.
    Ik heb collega’s werken bij mij die uit het Gentse komen of zelfs verder.. gewoon de E34 afknallen en dan door de liefkenhoekstunnel rijden en voor je het weet zit je op het Scheldelaan.. hartje van de (petro)chemische industrie van Antwerpen ! (Ik werk zelf op het Scheldelaan)

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    @vimo met da loonsverschil kunde u ineens een coyote en misschien een sneller bakske aanschaffen indien ge da nog ni hebt en da zoals VolkK zegt gwn de E34 knallen, welcome to Antwaerpeuu! Ge hebt te lang op de parking gewerkt

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    @seeked : ja lap, ze zijn daar al met de parking.
    Zit wel dichter bij e17.
    Laatst gewijzigd door vimo; 1 juli 2020 om 00:33 Reden: Smileys

volkK's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zit wel dichter bij e17.
    Ik rij ook via de e17 naar het werk... en ik zie dat je van Lokeren bent.. sommige chemische bedrijven hier hebben een eigen busdienst met de dag & shiften en dacht dat ze zelfs tot in Lokeren kwamen.. naar Sint-Niklaas komen ze allesinds daar ben ik zeker van aangezien ik er zelf gebruik van had gemaakt vroeger :-)

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Zit wel dichter bij e17.
    Hahaha, als we maar kunnen lachen he!

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

Bimmer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seeked Bekijk bericht
    @Bimmer Oh super bedankt voor het antwoord! Volgende week vrijdag heb ik een tweede gesprek bij hun, klinkt allemaal wel super goed moet ik zeggen, heb je toevallig de contactgegevens van die persoon die er werkt? Of wil je liever niet dat het word uitgedeeld? Of wilt hij dat niet? Kan ook natuurlijk, anders even langs privé sturen indien het wel kan!
    Die persoon zit hier niet op deze forum en kent u uiteraard niet. Dus ben ik niet zo geneigd om die zijn contactgegevens te geven.

Regels voor berichten