Pagina 61 van 61 Eerste ... 11515758596061
    MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Je kan uiteraard ook alles 100% fysiek gescheiden houden, zodat er geen pad is naar internet en je nergens wat in kan pluggen, alle data gewoon afgeprint wordt en klaar. Maar bedrijven die dit doen, lopen direct enorm achter op de concurrentie.
    Heb je rechtstreeks ervaring in een industrieële omgeving?
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

volkK's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seeked Bekijk bericht
    Kan iemand even reageren? mensen praten er voorbij daarom
    Hey makker! Ja Indaver is geen slecht bedrijf om voor te werken en zeker niet als beginner maar je moet wel weten qua loon zitten ze wel bij de laagste in de haven ik vermoed zelfs dat het de laagste is als je het vergelijkt met derest van de (petro)chemische bedrijven. Klasgenoten van me die er stage deden zeiden wel dat het er niet echt complex was qua processen en dat er wel wat handarbeid aan te pas kwam. Je moet ook weten indaver op linkeroever verwerkt huisafval wat nogal wat kan stinken vermoed ik en indaver van rechteroever verwerkt eerder de chemische troep afkomstig van de omringende bedrijven dusja het zijn allebei afval verwerkers. Qua sfeer vonden ze het er goed zeiden ze.. op youtube kan je een hoop videos vinden over Indaver hier in Antwerpen.. dan heb je wat meer info hoe het eraan toe gaat.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door volkK Bekijk bericht
    Hey makker! Ja Indaver is geen slecht bedrijf om voor te werken en zeker niet als beginner maar je moet wel weten qua loon zitten ze wel bij de laagste in de haven ik vermoed zelfs dat het de laagste is als je het vergelijkt met derest van de (petro)chemische bedrijven. Klasgenoten van me die er stage deden zeiden wel dat het er niet echt complex was qua processen en dat er wel wat handarbeid aan te pas kwam. Je moet ook weten indaver op linkeroever verwerkt huisafval wat nogal wat kan stinken vermoed ik en indaver van rechteroever verwerkt eerder de chemische troep afkomstig van de omringende bedrijven dusja het zijn allebei afval verwerkers. Qua sfeer vonden ze het er goed zeiden ze.. op youtube kan je een hoop videos vinden over Indaver hier in Antwerpen.. dan heb je wat meer info hoe het eraan toe gaat.
    Super bedankt voor de reactie!

Maarja wa is een laag loon dan weer in de chemie haha

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Heb je rechtstreeks ervaring in een industrieële omgeving?
    Ja. Maar slechts beperkt in de petrochemie. Het zou kunnen dat men daar nog veel met DCS systemen werkt die daar al 30 jaar staan en waar niemand aan mag komen, met een magazijn vol oude reserve onderdelen. Maar in andere industrieen hangt de productie gewoon verweven (op een veilige manier welliswaar) met het kantoor IT en nu begint dit zelfs naar de cloud te gaan, intranet of things, industry 4.0, machine learning...

volkK's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seeked Bekijk bericht
    Super bedankt voor de reactie!

Maarja wa is een laag loon dan weer in de chemie haha
    Toen ik in het schooljaar 2013-2014 afstudeerde zeiden die mannen toen dat ze op den Indaver een loon hadden van gemiddeld 2000€ netto.. is voor mij toch wel weinig om volcontinu voor te gaan werken.. als je derest van de bedrijven allemaal bekijkt zitten ze allemaal al vlot boven de 3K netto tegenwoordig zonder iemand ten lasten. Maar zoals ik al zei stel je kunt op een ander niet beginnen dan zou ik idd op Indaver beginnen ongeacht het loon.. even 2-3 jaar ervaring opdoen en nadien kunde nogalt overschakelen naar u droombedrijf hé ;-)

dee's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Ja. Maar slechts beperkt in de petrochemie. Het zou kunnen dat men daar nog veel met DCS systemen werkt die daar al 30 jaar staan en waar niemand aan mag komen, met een magazijn vol oude reserve onderdelen. Maar in andere industrieen hangt de productie gewoon verweven (op een veilige manier welliswaar) met het kantoor IT en nu begint dit zelfs naar de cloud te gaan, intranet of things, industry 4.0, machine learning...
    In de petrochemie is dit evenzeer mogelijk.
    Hangt puur van het bedrijf af.
    Ik ken zelfs bedrijven waarin 1 gedeelte hun dcs volledig lokaal staat en het andere gedeelte via dmz wel verbonden is. Het verschil? Een andere ingenieur die verantwoordelijk is en er een andere mening op na houdt.
    ( \_/ )
    (='.'=)
    (")_(")*

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door volkK Bekijk bericht
    Toen ik in het schooljaar 2013-2014 afstudeerde zeiden die mannen toen dat ze op den Indaver een loon hadden van gemiddeld 2000€ netto.. is voor mij toch wel weinig om volcontinu voor te gaan werken.. als je derest van de bedrijven allemaal bekijkt zitten ze allemaal al vlot boven de 3K netto tegenwoordig zonder iemand ten lasten. Maar zoals ik al zei stel je kunt op een ander niet beginnen dan zou ik idd op Indaver beginnen ongeacht het loon.. even 2-3 jaar ervaring opdoen en nadien kunde nogalt overschakelen naar u droombedrijf hé ;-)
    Das waar, was ik inderdaad ook van plan, dank u voor het snel reageren!

iTrader
    0
    Iemand nog recente lonen van evonik en Total?
    Van een ineos bv heb ik er ook nog geen zien passeren....

Gr

iTrader
    0
    Niet echt het juiste topic voor volgende vraag, maar weet iemand wat een beginnend, volcontinu laborant verdient bij de (petro)chemische bedrijven in de Haven van Antwerpen?

Bimmer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meru Bekijk bericht
    Niet echt het juiste topic voor volgende vraag, maar weet iemand wat een beginnend, volcontinu laborant verdient bij de (petro)chemische bedrijven in de Haven van Antwerpen?
    Als ik ga kijken naar de barema's krijgt een starter met 0 jaren ervaring. (De eerste jaren stijg je nog in categorie en elk jaar krijg je standaard een vaste opslag).
    basis loon van €3.806, dit wordt 15,36 keer betaald. in volcontinu tel je er zo'n 43% bij als shiftvergoeding.
    Is in een petrochemisch bedrijf in de haven van Antwerpen.

Laatste jaren krijgen die ook een CAO90 en winstpremie. Ik weet verder niet welke extra premies ze nog krijgen (zullen ongetwijfeld ook nog premies bij krijgen.).

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
    Als ik ga kijken naar de barema's krijgt een starter met 0 jaren ervaring. (De eerste jaren stijg je nog in categorie en elk jaar krijg je standaard een vaste opslag).
    basis loon van €3.806, dit wordt 15,36 keer betaald. in volcontinu tel je er zo'n 43% bij als shiftvergoeding.
    Is in een petrochemisch bedrijf in de haven van Antwerpen.

Laatste jaren krijgen die ook een CAO90 en winstpremie. Ik weet verder niet welke extra premies ze nog krijgen (zullen ongetwijfeld ook nog premies bij krijgen.).
    Dan wordt het precies dringend tijd om te veranderen.

Pagina 61 van 61 Eerste ... 11515758596061

Regels voor berichten