Pagina 58 van 58 Eerste ... 8485455565758

iTrader
    0
    Nee daar niet, maar wel in het Gentse

iTrader
    0
    Hey,

Ik zou graag eens willen wete hoeveel je al operator vol continue verdiend in de (Petro) chemische bedrijven rond de haven van antwerpe.

Gr

iTrader
    0
    Mss kan je eens door de 58 pagina's bladeren 🤔🤔🤔🤔

xxxracexxx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Operator 90 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hey,

Ik zou graag eens willen wete hoeveel je al operator vol continue verdiend in de (Petro) chemische bedrijven rond de haven van antwerpe.

Gr
    Zelfs de jeugd kent Google al niet meer... Alles moet op een zilveren plaat gegeven worden.
    Blader door de topic en je hebt antwoord, Google een vakbond van een bedrijf en je hebt antwoord, bel naar een bedrijf en ze mailen je antwoord,...

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brixarion Bekijk bericht
    Je werkt op omnichem neem ik aan? Kan je niet gewoon wisselen naar de synthese waar ze 5 ploegen draaien. Normaal is daar altijd kans voor maar ge gaat dan wel veel van synthese naar synthese switchen������
    Hoi effe aanpassen dat je het op de drogerij hebt van omnichem. Die werken echter 4vroege -1thuis 4late -1thuis 4vroege -2thuis 3late -2 thuis. Dus niet de 4-2 die jij denkt. Groeten
    Psn: Domi_Flex
    Playing: Destiny2 - Titan

iTrader
    0
    Is de functie van procesoperator (vooral controlekamer operator dan) ook mogelijk als rolstoelpatient? Ik heb wel al vaak gelezen en gehoord dat je voordat je controlekamer operator bent je eerst ervaring als "field" operator moet opdoen. Is er een mogelijkheid direct te beginnen als controlekamer operator? En zo ja is dit mogelijk met een rolstoel? Vriendelijke groeten.

iTrader
    1 (100%)
    Ervaren medewerkers die in rolstoel belanden kunnen zeker bordman zijn. Bordman word je enkel als je ervaring in de plant hebt en daar is een rolstoel niet toe gelaten. Dus beginnen in een rolstoel is volgens mij niet mogelijk, heel mss op een kleine gemakkelijke plant waar buiten niet veel ervaring is vereist? Best bij HR van een bedrijf naar keuze eens bellen, die kunnen dat wel verder uitdiepen.

iTrader
    0
    Dankuwel xxxracexxx
    Heeft u toevallig enkele suggesties van bedrijven met kleine plants die ik eens kan contacteren? Misschien kan ik ook sira of acta eens contacteren of het in een rolstoel mogelijk is hun opleiding te volgen? Vriendelijke groeten. PS. Ik ben 23 jaar

iTrader
    1 (100%)
    Voor bedrijven moet je de Scheldelaan eens afgaan, elk bedrijf heeft zijn eigen eisen...

iTrader
    0
    Iemand die ervaring of kennis heeft over Gunvor Petroleum Antwerpen?
    Startloon, soort contract voor operators (hierboven gelezen dat het bediende contract is, is dit nog steeds?), werksfeer, financiële gezondheid van het bedrijf.
    Ik heb reeds gegoogled, doch geen resultaat

Toratsuru's schermafbeelding
    iTrader
    85 (92%)
    iemand die specifiek weet wat het startloon/loon is bij Borealis polymers te Kallo, ben aan het twijfelen om te solliciteren. Lijkt me enerzijds een interessante job maar inleveren zie ik niet zitten.
    Mag ook in privé bericht.
    PSN: toratsuru

DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ben123 Bekijk bericht
    Startloon, soort contract voor operators (hierboven gelezen dat het bediende contract is, is dit nog steeds?), werksfeer, financiële gezondheid van het bedrijf.
    Het oude BRC van vroeger, misschien vind je als je daar op zoekt meer info.
    Niet zo'n grote raffinaderij en ik heb geen glazen bol maar ik vermoed dat die het in de toekomst wel eens moeilijk kunnen krijgen. Bij Total en Esso blijven ze nog investeren omdat het 2 strategisch interessante sites zijn, daar ligt meer toekomst denk ik.
    Welk diploma heb je?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

iTrader
    0
    In verband met Gunvor kan je ook zoeken naar IBR, zo heette dat een tijdje tussen dat het BRC heette en Gunvor werd.
    Een oud-collega is daar gestart als operator en krijgt naar eigen zeggen zijn geld niet op, maar da's met een kilootje zout te nemen bij hem.
    Iemand anders is jaren geleden van Gunvor naar Total gegaan en vervolgens teruggekeerd naar Gunvor.

Het exacte startloon weet ik dus niet met zekerheid. De sfeer zou daar wel dik in orde zijn en de voorbije jaren heeft IBR/GPA serieus wat geïnvesteerd. Volgens mij niet direct een bedrijf in moeilijkheden, maar ik ben niet de juiste persoon om dat te beoordelen.

volkK's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ben123 Bekijk bericht
    Ik had er een 1,5 jaar geleden gesolliciteerd en mocht er ook beginnen.. maar omdat ik wist dat ze in het verleden al reeds paar keer door woelige wateren hebben zitten varen heb ik het toch afgewezen. Maar ook voor het loon die ze me aanboden.. ik ging daar dan met een bediendecontract beginnen en met een brutoloon van 4800€ bruto.. netto was dat ongeveer 2700€ en met uw maandelijkse vuil uren erbij kwam je dan wel aan de 3000 netto voor een 33,6uren week in 5 ploegenstelsel. Maar mocht ondertussen ook bij Total & Esso op sollicitatie.. bij Esso ben ik nietmeer kunnen langsgaan aangezien ik bij Total al in mijn 2de ronde zat & medisch onderzoek mocht gaan afleggen en bij Esso moest ik dan nog langsgaan voor mijn 1ste gesprek dusja uiteindelijk voor Total gegaan en nog geen spijt van gehad. Loon is daar ook petroleum nijverheid waardig tov Gunvor.

volkK's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toratsuru Bekijk bericht
    iemand die specifiek weet wat het startloon/loon is bij Borealis polymers te Kallo, ben aan het twijfelen om te solliciteren. Lijkt me enerzijds een interessante job maar inleveren zie ik niet zitten.
    Mag ook in privé bericht.

Ken iemand die bij borealis kallo zit en die verdiend ongeveer 2800 netto zei die zonder iemand ten laste. Die krijgen daar ook de mogelijkheid om een bedrijfswagen te leasen als arbeider.

Pagina 58 van 58 Eerste ... 8485455565758

Regels voor berichten