Pagina 3 van 11 Eerste 1234567 ... Laatste

Discussie: Bewakingsagent

iTrader
    7 (89%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricky Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ja.. het was alweer een vrouw
    dat krabben was maar een voorbeeldje eh.. ik weet dat als je bv je hand in je nek legt en begint te wrijven, dat je dan uit je nek aan het kletsen bent.. ofzoiets..
    'K denk dat die hand daar aan kleeft bij u

De bewakingssector is een goeie sector om je te ontplooien.
    Een van de capaciteiten die je er ongetwijfeld zal leren is assertiviteit. Indien flexibiliteit voor je geen probleem is, dan kan je het gerust een kans geven.

Het is overal wel iets, en in de bewakingssector is het ook van dat.

m4rt1n0's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ja.. het was alweer een vrouw
    dat krabben was maar een voorbeeldje eh.. ik weet dat als je bv je hand in je nek legt en begint te wrijven, dat je dan uit je nek aan het kletsen bent.. ofzoiets..
    Het feit dat je je blindstaart op zo'n futiliteiten ipv zelf in te zien op welk vlak je in de fout ging op je gesprek is imo ook geen geweldig teken. Das zoals van die mensen die fouten maken op hun rijexamen en dan achteraf zeggen dat ze gebuisd zijn omdat ze stilvielen.
    .

Ricky's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sharky Bekijk bericht
    'K denk dat die hand daar aan kleeft bij u

De bewakingssector is een goeie sector om je te ontplooien.
    Een van de capaciteiten die je er ongetwijfeld zal leren is assertiviteit. Indien flexibiliteit voor je geen probleem is, dan kan je het gerust een kans geven.

Het is overal wel iets, en in de bewakingssector is het ook van dat.
    nee, eerder aan mijn oor x)

Ik zal de bewakingssector een kans geven als ik meer weet over die stakingen enzo eh.
    Ik ga binnenkort solliciteren bij skf in tongeren. Je krijgt daar hendig goede voordelen.
    Als het me niet aanstaat, is de bewakingssector ook nog een alternatief.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door m4rt1n0 Bekijk bericht
    Het feit dat je je blindstaart op zo'n futiliteiten ipv zelf in te zien op welk vlak je in de fout ging op je gesprek is imo ook geen geweldig teken. Das zoals van die mensen die fouten maken op hun rijexamen en dan achteraf zeggen dat ze gebuisd zijn omdat ze stilvielen.
    neenee, ik staar me er niet blind op, het valt gewoon op. Ik wilde feedback en ze hebben me eens gebeld.
    Toen zeiden ze dat ik blijkbaar niet goed genoeg meewerkte, dat ik afwezig was (), dat ik niet genoeg praatte en te aardig was....

ik wil niet opscheppen.. maar.. hoe ben ik dan bij de brandweer gekomen als ik niet genoeg zou meewerken in teamverband? thiz iz very odd ;D

ohja.. over dat rijexamen.. zo kun je het eigenlijk wel vergelijken me thinks
    ''War is hell, and hell is for heroes''

''The circumstances of one's birth are irrelevant. It is what you do with the gift of life that determines who you are.''

Da_Duvelke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    whatcha talking 'bout duvelke
    als je solliciteert en je wordt aangenomen.. dan denk ik toch dat je een badge krijgt... nie?
    uw badge wordt aangevraagd bij de FOD Justitie.
    Als zij merken dat je in het verleden een paar zaken verkeerd hebt uitgestoken (dingen die niet op je strafblad staan, maar zij wel weten (vb. opgepakt geweest, maar nooit veroordeeld), dan kan je badge geweigerd worden.
    In the game of life, you play the hands you're dealt !

Ricky's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    ahzo..
    ik werk momenteel, en het werk bevalt me wel... alleen heb ik zere voeten van het staan..
    ik ben wel es aangehouden geweest omdat ik op een privé parking stond. Was toen aan het trainen voor de coopertest voor de politie (2009). Was uberhaupt op mn school...
    nou;.. ik denk niet dat er iets op mijn strafblad staat hoor , anders had de brandweer er wel iets van gezegd...

''The circumstances of one's birth are irrelevant. It is what you do with the gift of life that determines who you are.''

iTrader
    0
    Niet doen. Zoek u een ander job.

Ik raad niemand security aan.

iTrader
    0
    Bij securitas ben je enkel een personeelsnummer, je bent enkel goed als je altijd maar ja knikt. Ze vragen een te grote flexibiliteit, en daar staat weinig tegenover. 0% werkzekerheid. 0% bevoegdheden, en je word als het ware behandeld als een hond.

Doe wat met je leven en verdoe je tijd niet bij securitas want die fout heb ik gemaakt.

Ricky's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    lees mijn vorige post.. het werk wat ik nu doe, bevalt me wel.. verdien wel geen 13 euro bruto.. ben magazijnmedwerker bij skf. een heel goed bedrijf, dat hun werknemers respecteert. Je kirjgt veel, maar je moet er wel wat voor doen eh uiteraard .

alleen heb ik een probleempje met die stomme ploegen. Ik kan geen avondopleidingen volgen voor de brandweer. Laatst kregen we een mail dat de opleiding van ambulancier wordt aangeboden. Wil die wel gaan doen, maar het bedrijf zal me iets anders zeggen.
    Let wel: ik werk op interimbasis. Die zullen wel denken als ik dat al na 3 weken werken aangeef.
    Ik weet wel dat je educatief verlof kunt nemen, maar of het interimkantoor me dan gaat betalen... dat betwijfel ik... mss volgend jaar

lordfett's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    er zijn meer bewakings bedrijven dan enkel de grote zoals G4S en securitas he, dus denk niet dat het overal hetzelfde is kwa "de zoveelste nummer" mentaliteit die bij deze werkgevers blijkbaar heerst.

ikzelf werk in een Psychiatrische Kliniek in een interne bewakings dienst en daar behandelen ze je alles behalve als de zoveelste nummer. zelfs de grote baas van de kliniek wordt op 1ste naam basis aangesproken en ze geven je enorm veel zelfstandigheid en vertrouwen.

Ricky's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    klopt.. maar zelf je brevet behalen kost veel geld. en niet veel interne bewakingsinstellingen die willen die opleiding voor je betalen eh ;-).
    Daarom dacht ik eerst aan G4S en Securitas

iTrader
    3 (100%)
    Ik werk voor Securitas en ik denk niet dat ik mag klagen. Ik heb dan ook wel het geluk dat ik op een vaste post op 5 minuten van mijn deur kan werken.

De bewaking is geen 9-to-5 job, en elke maand verschillen de gepresteerde uren (bv. in juni had ik er 165, in juli heb ik er 189). Flexibiliteit is niet zomaar een woord, het wordt als het ware een levensstijl. Ik vind dat dit zijn voordelen heeft, door bv. 5 x een 12-urenshift te doen en dan een dag of 4-5 thuis te zitten. En ook al is het soms een saaie job, door op verschillende plaatsen te werken blijft het interessant (bv. op de Europese top gaan werken voor een dag)

Ik vind helemaal niet dat ik als een nummer behandeld wordt, alhoewel dat dit veel van je postoverste/manager kan afhangen. Als hij mij belt om een extra shift te doen en ik zeg dat ik al iets gepland heb, dan is dit geen probleem en zoekt hij verder. Het is wel zo dat iemand die altijd ja zegt het eerste opgebeld zal worden (nogal logisch, niet?).

Over het loon, tja, hangt er vanaf met wat je tevreden bent. Hoe meer je bereid bent om te gaan werken, hoe meer uren je klopt, hoe meer je verdient. Ik klaag niet met maanden van +/- 2000 netto als ik dit vergelijk met wat ik moet doen.

Om af te sluiten misschien een tip: doe geen mobiele bewaking bij securitas. Hun workload is superzwaar en de meesten houden dit dan ook niet vol. Nogmaals, ik spreek enkel uit mijn ervaringen van bij Securitas, ik spreek niet in de naam van collega's of G4S-werknemers.

Als je nog vragen hebt, ik antwoord met plezier!

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik werk nu 4 jaar op de luchthaven, sinds een halfjaar overgenomen van securitas naar G4S, ik merk héél weinig verschil. het is iets persoonlijker bij G4S, maar dat gaan we niet overdrijven.

ik doe het graag, het feit dat ik management/supervisie zelden of nooit zie maakt mij niets uit, ik doe het niet voor hun. soit, ik ben niet veeleisend, dus het maakt mij niet uit of ik maar een nummerke ben.

en echt he, je moet bijna niks doen, en je krijgt elke maand 1500€ netto (ik doe niet zoveel uren als goingfor2nd, 170 uren zijn bij ons al uitschieters).

ge moet bijna zot zijn om voor dezelfde pree in een fabriek aan de lopende band te gaan staan, al hebt ge in de meeste fabrieken nog zoveel niet.

iTrader
    3 (100%)
    ik had misschien mijn loon in een categorie moeten plaatsen, maar dan kom ik idd uit tussen 1500 en 2000 per maand. Mijn redenering was toen ik begon hetzelfde als die van marcel, "voor diezelfde verdienste ga ik niet aan de band staan", en ik heb er nog geen moment spijt van gehad.

Ricky's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    probleem is: ik woon helemaal onderaan in limburg.. en zoals goingfor2nd zegt: de europese top
    die lijkt mij wel interessant.. MAAR de afstand is mij veel te ver om MAAR 12 uurtjes te gaan werken. Dan ben ik al een kleine 5 uur kwijt door het heen en terugrijden.
    Iemand die in brussel werkt/woont (of toch in de buurt), die heeft meer chance dan iemand die verderaf woont (vind ik persoonlijk toch). Hij zal meer en meer worden opgeroepen om op speciale plaatsen zijn werk te gaan doen, waarbij zijn job niet altijd even saai zal zijn. Niet dat de job overal saai is of course ;-)

lordfett's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    om een persoonlijke vergelijking te maken.
    vorig werk was ik process operator in een fabriek en had via nacht shiften zonder weekends 1700 euro.
    dan naar de bewaking overgestapt in ploegen stelsel van 7.30-16.00 en 16.00-24.00 met regelmatig weekends met een loon van 1350 euro.
    en no way dat ik ooit trug naar de fabriek ga, zelfs niet voor die 350 euro die ik verlies. bewaking is voor mij echt een enorm leuke en toffe job

Pagina 3 van 11 Eerste 1234567 ... Laatste

Regels voor berichten