Pagina 11 van 11 Eerste ... 7891011

Discussie: Bewakingsagent

iTrader
    0
    weet er iemand meer over dit soort probleem

j3T's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    Neem telefoon. Bel uw school voor duidelijkheid. Allez, als je het al lastig hebt met uitvogelen of je kan werken ga je het in de bewaking nog lastig krijgen denk ik

Je zegt zelf hieronder "Want op school zeggen ze als je nie alles slaagt krijg je geen attest enzo". Dan is het toch duidelijk?
    I'm a man with a fork in a world of soup.

iTrader
    0
    Ok danku ik zal school is opbellen
    Laatst gewijzigd door Omer26; 18 juni 2019 om 15:00 Reden: -

Depresjon's schermafbeelding
    iTrader
    211 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3T Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Neem telefoon. Bel uw school voor duidelijkheid. Allez, als je het al lastig hebt met uitvogelen of je kan werken ga je het in de bewaking nog lastig krijgen denk ik

Uiteraard moet je voor die 2 vakken ook slagen. Anders zou het wel heel makkelijk zijn. En waarom zouden die 2 vakken niet haalbaar zijn?
    Wat snap je niet bij die 2 vakken?
    Laatst gewijzigd door Depresjon; 24 juni 2019 om 18:28
    Rpg Fan
    PSN/Steam : Depresjon
    Np : Anthem, Elder scrolls online, Metro exodus, World Of Tanks.

iTrader
    0
    Hallo heb een vraagje
    Is er qua avond en dag shiften verschil met loon zelfde of meer verdient ofzo
    Ik zou graag bewaking willen doen op haven momenteel moet ik winkels doen verdient haven beter dan winkelinspecteur en hoeveel verdien je meer of minder?
    Iemand die bij securitas werkt en weet of we 5/6 weken verlof kunnen gaan tijdens onze vakantie of kunnen we enkel 2/3 weken

Iemand kennis

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Omer26 Bekijk bericht
    Hallo heb een vraagje
    Is er qua avond en dag shiften verschil met loon zelfde of meer verdient ofzo
    Ik zou graag bewaking willen doen op haven momenteel moet ik winkels doen verdient haven beter dan winkelinspecteur en hoeveel verdien je meer of minder?
    Iemand die bij securitas werkt en weet of we 5/6 weken verlof kunnen gaan tijdens onze vakantie of kunnen we enkel 2/3 weken

Iemand kennis
    Die premies voor weekend, avond, nachtwerk vind je zo terug op het internet. Ik weet niet onder welke categorie de havenbewaking valt maar ik gok dat het zeker meer gaat verdienen dan bewaking in een winkel. Deze behoren tot 1 van de laagste categorieen. Is er wel een verschil met statische bewaking in een winkel of winkelinspecteur die actief op zoek gaat naar dieven.

Omtrent die vakantie 5/6 weken lijkt me een dikke nee. Als bewakingsagent heb je maar 20 dagen wettelijk verlof dus zou niet weten hoe je aan 5/6 weken zou geraken.

iTrader
    0
    Hallo iedereen,

Heb deze post gevonden via google.
    Ik zit namelijk met wat vragen.
    Als je bij G4S gaat werken, is er dan een soort begeleiding bij je eerste job of wordt je gewoon enkel alleen gezet en bekijk het maar?
    Heb pas mijn bekwaamheidsattest, dus de sector is totaal nieuw.
    Bedankt alvast voor je tijd.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeJoerie Bekijk bericht
    Hallo iedereen,

Heb deze post gevonden via google.
    Ik zit namelijk met wat vragen.
    Als je bij G4S gaat werken, is er dan een soort begeleiding bij je eerste job of wordt je gewoon enkel alleen gezet en bekijk het maar?
    Heb pas mijn bekwaamheidsattest, dus de sector is totaal nieuw.
    Bedankt alvast voor je tijd.
    Kan niet spreken over gs4 maar bij Securitas was het van: deze locatie, dat uur en vraag daar wat meer uitleg. Als je statische bewaking doet is het ook niet moeilijk. Je gaat namelijk daar paar uren voor je uitstaren. Als je in een bedrijf, luchthaven gaat werken zal je wel een opleiding ter plekke krijgen. Het hangt dus beetje af waar je terecht komt.

j3T's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    Ik heb mijn EXE14 voor havenbewaking maar merk dat toch niet aan mijn loon hoor

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brecht5 Bekijk bericht
    Kan niet spreken over gs4 maar bij Securitas was het van: deze locatie, dat uur en vraag daar wat meer uitleg. Als je statische bewaking doet is het ook niet moeilijk. Je gaat namelijk daar paar uren voor je uitstaren. Als je in een bedrijf, luchthaven gaat werken zal je wel een opleiding ter plekke krijgen. Het hangt dus beetje af waar je terecht komt.
    Zal hier niet anders zijn dan, heb het adres gekregen, en het uur dat ik daar moet zijn. Geen idee waar ik mij aanmeld enzo. 12 uur nachtshift ineens. Had verwacht rustig te beginnen. Toch bedankt voor de uitleg.

iTrader
    0
    De eerste nachten zijn een feit. Boring af, hopelijk in de toekomst toch een meer boeiendere post. Nu, heeft iemand advies omtrent een goeie lamp en een ID badge houder?

j3T's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    Krijg je geen lamp van de werkgever? Heb er ook nooit een gekregen maar dacht dat dat tegenwoordig wel zo was. Heb er zelf een paar van Nitecore met herlaadbare 18650 batterijen, goed spul. Badgehouder, gewoon een standaard plastic houder met clip vind ik het best.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeJoerie Bekijk bericht
    De eerste nachten zijn een feit. Boring af, hopelijk in de toekomst toch een meer boeiendere post. Nu, heeft iemand advies omtrent een goeie lamp en een ID badge houder?
    Welkom in de bewaking. Veel actie ga je niet meemaken. Ik heb vaste nacht. Netflix en pc helpen mij er doorheen.

iTrader
    0
    Welkom in de bewaking. Veel actie ga je niet meemaken. Ik heb vaste nacht. Netflix en pc helpen mij er doorheen.
    Ooit nog als bijverdienste in de bewaking gewerkt, weekends van 2 keer 12 uur.
    Enige wat ik moest doen was 3 maal per nacht een twintigtal camerabeelden bekijken en hoogst uitzonderlijk iemand binnen of buiten laten.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3T Bekijk bericht
    Krijg je geen lamp van de werkgever? Heb er ook nooit een gekregen maar dacht dat dat tegenwoordig wel zo was. Heb er zelf een paar van Nitecore met herlaadbare 18650 batterijen, goed spul. Badgehouder, gewoon een standaard plastic houder met clip vind ik het best.
    Had een lamp ter beschikking, maar die ging amper. Reservebatterij was de hele nacht laten laden en die waren nog erger. Dus voorzie zelf wel een.

Da heeft mij de 2de nacht wat geholpen ja.

Pagina 11 van 11 Eerste ... 7891011

Regels voor berichten