Pagina 6 van 227 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste
    LaCucaracha's schermafbeelding
    iTrader
    41 (92%)
    wel weird dat je direct als A21 kan beginnen, en dan al zeker statutair... (voor contractuele functies kan je idd direct als A2 of A3 beginne)
    normaal A11= startend universitair en die hebben al een vrij mooi loon
    A21 is een weddeschaal hoger en die beginnen aan 3268€ bruto

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Copyright Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    @clubje: gewoon even bellen naar het nummer op pagina 4/4.
    zal ik doen aangezien ze niet terugmailen, ik snap da toch niet se.

Hopelijk wordt ik via de telefoon weer niet met een kluitje in het riet gestuurd.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Copyright Bekijk bericht
    Ik heb vandaag een brief gekregen dat ik in aanmerking kom voor een vacature. Deadline om te reageren is 10/5/11. De brief maakt nog niet duidelijk bij welke administratie (Fiscaliteit, Douane en Accijnzen, stafdiensten,...) ik mag starten. Ergens vind ik dat vreemd, dat wordt even bellen naar de Dienst Wervingen...

Daarnaast wordt er niks gezegd over aantal dagen verlof, recupdagen,... In het begin van het topic werd zoiets bestempeld als ambtenarenmentaliteit,... Tsja, ik vind zoiets toch meespelen in mijn beslissing om te blijven waar ik nu ben of niet. Op mijn huidig werk is er een goedkoop gsm-abonnement, begin je aan 26 verlofdagen, kan je maandelijks twee recupdagen nemen, worden treinvertragingen > 10 min. gecompenseerd, krijg je maandelijks één uur bonus om treinvertragingen te compenseren, wordt de middagpauze met een kwartier uitgebreid en mag je voor elke feestdag een uur vroeger naar huis.
    waar mag jij starten?

Fervet opus's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    @ copyright

-26 dgn verlof =standaard
    -recup=max 1,5dag/maand (standaard regelement)
    -Ook compensatie treinvertragingen>10min
    -Maandelijks half uur bonus (nog iets van in de jaren stillekes ivm loon ophalen bij de post)
    -geen korting op gsm abo bij financien alleszins
    -week tsn kerst&nieuwjaar extra verlof om gemiste feestdagen in te halen (bvb 1Mei op zondag)

Heel de aanwervingsprocedure is vaag. Je weet pas echt waar je zit op de dag dat je moet beginnen. Je weet bvb wel personenbelasting te antwerpen maar dit kan dan ook een randgemeente van antwerpen zijn. LaCucaracha heeft daar ervaring mee volgens mij
    "Tact is the art of making a point without making an enemy.” - Newton, Howard W

hyperon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaCucaracha Bekijk bericht
    wel weird dat je direct als A21 kan beginnen, en dan al zeker statutair... (voor contractuele functies kan je idd direct als A2 of A3 beginne)
    normaal A11= startend universitair en die hebben al een vrij mooi loon
    A21 is een weddeschaal hoger en die beginnen aan 3268€ bruto
    Dat is niet vreemd, dat is standaard voor een ingenieur.
    Wovon man nicht sprechen kann, daruber muB man schweigen (Wittgenstein).

jawadde001's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vandaag een brief ontvangen voor de testen op de computer begin volgende maand. Ik heb volgnummer 1298. Dus ik neem aan dat er minimum zoveel mensen zullen meedoen aan de selectietesten. Eenvoudig zal het dus niet zijn...

demonkiller's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Vandaag een brief ontvangen voor de testen op de computer begin volgende maand. Ik heb volgnummer 1298. Dus ik neem aan dat er minimum zoveel mensen zullen meedoen aan de selectietesten. Eenvoudig zal het dus niet zijn...
    heb ook die brief gekregen. ik ben nummerke 1432 ^^

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demonkiller Bekijk bericht
    heb ook die brief gekregen. ik ben nummerke 1432 ^^
    In de veronderstelling dat er een 1500tal kandidaten zijn, heb je 10% kans op de job (ze zoeken er 150).

iTrader
    1 (100%)
    Pff, dit slaat toch alles.

Ik heb net gebeld met de dienst aanwervingen, en daar liet men mij weten dat er sindskort naast Antwerpen en Brussel ook mogelijkheid is om in Brugge te starten.

Echter, je weet pas NADAT je je contract getekend hebt, waar je mag starten. Dat is toch bureaucratie ten top? De plaats van tewerkstelling is toch vaak een beslissingsvariabele op zich? Hoe kun je nu een contract tekenen, en pas daarna weten waar je gaat werken? Brugge is goed voor mij, Brussel niet. Een contract tekenen blijft dus echt gokken.

Bovendien heb ik nu een brief gekregen waar ik gewoon een “kruisje” moet zetten als ik wil starten. De plaats daar aangegeven is Brussel. De man aan de telefoon zei me: “mail maar naar mij als je Brugge verkiest”. Betekent dat dan dat ik een nieuw blad krijg voor een kruisje te zetten?
    Ik snap het toch allemaal niet hoor. Als men sindskort weet dat er ook mensen in Brugge nodig zijn, moet men toch ook weten hoeveel? En dan kijkt men hoeveel mensen er Brugge aanvragen, en zo weet je dan of je kans maakt of niet…zo moeilijk kan dat toch niet zijn.

Het is net hetzelfde als zeggen: "gelieve uw contract te tekenen, we zullen u nadien zeggen hoeveel u verdient". Loon vind ik even belangrijk als pendeltijd.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clubje Bekijk bericht
    Pff, dit slaat toch alles.

Ik heb net gebeld met de dienst aanwervingen, en daar liet men mij weten dat er sindskort naast Antwerpen en Brussel ook mogelijkheid is om in Brugge te starten.

Echter, je weet pas NADAT je je contract getekend hebt, waar je mag starten. Dat is toch bureaucratie ten top? De plaats van tewerkstelling is toch vaak een beslissingsvariabele op zich? Hoe kun je nu een contract tekenen, en pas daarna weten waar je gaat werken? Brugge is goed voor mij, Brussel niet. Een contract tekenen blijft dus echt gokken.

Bovendien heb ik nu een brief gekregen waar ik gewoon een “kruisje” moet zetten als ik wil starten. De plaats daar aangegeven is Brussel. De man aan de telefoon zei me: “mail maar naar mij als je Brugge verkiest”. Betekent dat dan dat ik een nieuw blad krijg voor een kruisje te zetten?
    Ik snap het toch allemaal niet hoor. Als men sindskort weet dat er ook mensen in Brugge nodig zijn, moet men toch ook weten hoeveel? En dan kijkt men hoeveel mensen er Brugge aanvragen, en zo weet je dan of je kans maakt of niet…zo moeilijk kan dat toch niet zijn.

Het is net hetzelfde als zeggen: "gelieve uw contract te tekenen, we zullen u nadien zeggen hoeveel u verdient". Loon vind ik even belangrijk als pendeltijd.
    Volledig gelijk. Toch een mooi staaltje amateurisme bij selor/financiën.

iTrader
    10 (100%)
    Ondertussen hier een brief ontvangen voor de selectieproeven voor de 150 gezochte bachelors.

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jawadde001 Bekijk bericht
    Volledig gelijk. Toch een mooi staaltje amateurisme bij selor/financiën.
    Denk eerder dat het eerst komt eerst served is.

Indien nummer 2 op de lijst brugge aanduidt, krijgt hij/zij brugge. Kiest hij/zij voor Brussel krijgt hij/zij brussel.

Ben je 3de en wil je Brugge moet je hopen dat nummer 2 Brussel aanduidt OF dat er meer dan die 1ne plaats is.

En dit is als voorbeeld hoe het bureaucratische systeem werkt.

In mijn ogen is dat nog altijd redelijk eerlijk en zeker niet amateuristisch.

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hyperon Bekijk bericht
    Dat is niet vreemd, dat is standaard voor een ingenieur.
    Ahem, dat is standaard voor een BURGERLIJK ingenieur.

hyperon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renegadexxripxx Bekijk bericht
    Ahem, dat is standaard voor een BURGERLIJK ingenieur.
    Lol, inderdaad, maar daar ga ik eigenlijk vanuit als men over ingenieurs spreekt. Ik weet dat dat verkeerd is, maar niemand is perfect :-)
    Wovon man nicht sprechen kann, daruber muB man schweigen (Wittgenstein).

iTrader
    0
    Zijn burgies de enige starters die aan de overheid direct hoger worden ingeschaald?

Pagina 6 van 227 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten