vree's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rasetsu Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    is er geen master psychologie in Uhasselt? Daar zijn meestal genoeg bijvakken bij die redelijk makkelijk zijn. En anders moet je maar naar de VUB of KUL.
    Ik ben aan de promotie bezig en zit zelf op de Ugent, het valt allemaal best mee. Ik ga voor wat er of enorm makkelijk is, of wat mij interesseert, en ik had vorig jaar een 16 en 18/20. Het vraagt wat opzoekwerk en administratie maar het is het zeker waard.
    Ok maar dan moet je ze nog altijd bij ons (de fod) overtuigd krijgen dat die psychologie vakken aanvaard worden. Welke vakken heb jij er doorgekregen van hoeveel studiepunten als ik mag vragen?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vree Bekijk bericht
    Ik vroeg me af of hier mensen waren met ervaring van overgang van niveau B naar A?
    Dit als bachelor die dus 4 master vakken moet doen aan een unief van minstens 4ECT punten.
    Ik heb snel even voor je gezocht naar enkele keuzevakken in een master rechten, omdat daar nog wel nuttige vakken kunnen bij zijn voor je werk, maar enkele kanshebbers hebben slechts 3 studiepunten. Mogen het effectief enkel vakken zijn van +4 studiepunten?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quintus Bekijk bericht
    Ik heb snel even voor je gezocht naar enkele keuzevakken in een master rechten, omdat daar nog wel nuttige vakken kunnen bij zijn voor je werk, maar enkele kanshebbers hebben slechts 3 studiepunten. Mogen het effectief enkel vakken zijn van +4 studiepunten?
    yep.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ok maar dan moet je ze nog altijd bij ons (de fod) overtuigd krijgen dat die psychologie vakken aanvaard worden. Welke vakken heb jij er doorgekregen van hoeveel studiepunten als ik mag vragen?
    Er is een lijst met reeds goedgekeurde vakken online op het intranet, mogelijk is dat wat voor je. Psychologie was enkel een voorbeeld, het punt is dat er in veel eenvoudigere masters de bijvakken niet zo moeilijk zijn, of intensieve voorkennis vragen.
    Laatst gewijzigd door Rasetsu; 1 december 2019 om 11:45

Ludanto's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik vroeg me af of hier mensen waren met ervaring van overgang van niveau B naar A?
    Dit als bachelor die dus 4 master vakken moet doen aan een unief van minstens 4ECT punten.
    Ben je statutair? Kan je dan niet deelnemen via de bevorderingstesten van Selor? https://www.selor.be/nl/procedures/b...ring-niveau-a/

Ik ben zelf contractueel en kan hier niet aan deelnemen. Ik zou graag eens willen weten waarom dit verschil er is tussen contractuelen - statutairen..
    History is made by those who break the rules!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    U Hasselt neemt geen mensen meer aan denk ik zonder economische of fiscale achtergrond.
    Hier zijn vorig jaar 4 collega's naar VUB gegaan omdat Hasselt hen niet toeliet

Zelf nog serieus aan het twijfelen om er aan te beginnen omdat het de ronde gaat dat men dit binnenkort zou afschaffen het externe traject omdat de uniefs er niet meer voor staan te springen ambtenaren toe te laten.
    Je zal maar 2 vakken hebben als ze zeggen ja sorry te laat

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silence Bekijk bericht
    U Hasselt neemt geen mensen meer aan denk ik zonder economische of fiscale achtergrond.
    Hier zijn vorig jaar 4 collega's naar VUB gegaan omdat Hasselt hen niet toeliet

Zelf nog serieus aan het twijfelen om er aan te beginnen omdat het de ronde gaat dat men dit binnenkort zou afschaffen het externe traject omdat de uniefs er niet meer voor staan te springen ambtenaren toe te laten.
    Je zal maar 2 vakken hebben als ze zeggen ja sorry te laat
    Dat zeggen ze al 3 jaar. Niet teveel van aantrekken, als dat gebeurt, gaan er terug vervangende interne proeven komen, tenzij ze bevordering naar niveau A helemaal afschaffen(wat ook al een paar jaar de ronde doet)
    Laatst gewijzigd door Rasetsu; 7 december 2019 om 09:22

Pan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zijn er eigenlijk cijfers van mensen die slagen en vervolgens ook op a-niveau werken? Ik ken heel wat mensen in verschillende administraties maar niemand die dat gedaan heeft.

Guazala's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pan Bekijk bericht
    Zijn er eigenlijk cijfers van mensen die slagen en vervolgens ook op a-niveau werken? Ik ken heel wat mensen in verschillende administraties maar niemand die dat gedaan heeft.
    Ik ken er toch een 3tal die effectief naar niveau A zijn gegaan.
    I don't have an attitude problem. You have a perception problem.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pan Bekijk bericht
    Ik werk met 1 iemand in het team samen die het gedaan heeft en ken er 5 op mijn eigen verdieping. Of er ergens cijfers zijn, geen idee.

Je zou gek zijn om het niet te doen als je een beetje intelligent en ambitieus bent: je verdient een pak meer, je schaalverhogingen gaan sneller, en hebt in je latere loopbaan nog promotiekansen.
    Laatst gewijzigd door Rasetsu; 8 december 2019 om 07:32

Pagina 231 van 231 Eerste ... 131181221227228229230231

Tags for this Thread

Regels voor berichten