iTrader
    0
    Hallo, kan ik u aub persoonlijk berichtje sturen?
    Héél belangrijk.

Dank u

Vriendelijke groeten,
    Liesbeth

Tefal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Stuur maar..

Histarius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ooh, spam spam... 't Is héél belangrijk, hé mensen!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sh@oliN Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Volgende week functiespecifieke screening (testmoment 2 dus)
    Iemand die wat meer info hierover kan geven? Wat valt er exact onder? Numeriek redeneervermogen, Verbaal redeneervermogen, nog iets? En zijn de testen op selor.be vergelijkbaar met degene op het testmoment?

Alvast bedankt.
    (eeuwen trouwens dat ik hier nog eens gepost heb, wel duidelijk aan de usersname straight out the nillies.)
    Wel... De naam van die test zegt eigenlijk genoeg hé: 't is functiespecifiek... Hangt dus af van waarvoor je solliciteert.

jawadde001's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Histarius Bekijk bericht
    - Op termijn zal iedere werknemer van de FOD een telefoon krijgen. Bepaalde diensten -Douane op kop- krijgen daarbij voorrang op de anderen.
    Lijkt me wel erg onwaarschijnlijk. Ik zie echt niet in waarom IEDEREEN een telefoon zou moeten hebben. En dan is het nog maar de vraag of je dat wel wil, zo'n tweede telefoon in je zak.
    Money always returns to its true owners.
    Volatilty mean reverts but contango losses are forever.
    If you're short premium, you don't sleep. If you're long premium, you don't eat.

Histarius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    En toch is het zo...

E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    nu al iets over 5 maand binnen en nog niet de geringste hint onvangen met het oog op die gsm

collegas die er al langer zitten, hebben er wel eentje, maar gebruiken die zelfs nie

en de nieuwelingen (incl ikzelf) gebruiken het eigen gerief om fotos te maken voor vaststellingen (uiteraard, direct verwijderen erna)

dus hard zitten ze er niet op te drukken he
    Accept what you can't change, change what you can't accept.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht
    nu al iets over 5 maand binnen en nog niet de geringste hint onvangen met het oog op die gsm

collegas die er al langer zitten, hebben er wel eentje, maar gebruiken die zelfs nie

en de nieuwelingen (incl ikzelf) gebruiken het eigen gerief om fotos te maken voor vaststellingen (uiteraard, direct verwijderen erna)

dus hard zitten ze er niet op te drukken he
    Bij mij zijn het enkel de A3's die een gsm van het werk hebben.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    HALLO!

ik heb me hier net aangemeld/geregistreerd omdat ik net zie dat hier veel mensen bij Financien blijken te werken.
    Ik ben er al een paar jaren mee bezig via Selor om een job bij Financien vast te krijgen.

Nu zit ik in een examen reeks niveau B en ik heb net mijn generieke en functiespecifieke examens gedaan en geslaagd.
    Nog iemand tips voor mijn interview over 2 weken.
    Ik weet al waar ik wil beginnen en dat ze graag hebben dat je de kernwaardes kent enzo maar voor de rest nog tips?

thanks

Fervet opus's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door d0m Bekijk bericht
    HALLO!

ik heb me hier net aangemeld/geregistreerd omdat ik net zie dat hier veel mensen bij Financien blijken te werken.
    Ik ben er al een paar jaren mee bezig via Selor om een job bij Financien vast te krijgen.

Nu zit ik in een examen reeks niveau B en ik heb net mijn generieke en functiespecifieke examens gedaan en geslaagd.
    Nog iemand tips voor mijn interview over 2 weken.
    Ik weet al waar ik wil beginnen en dat ze graag hebben dat je de kernwaardes kent enzo maar voor de rest nog tips?

thanks
    https://financien.belgium.be/nl/over...-en-waarden#q3
    Dat moet ge sowieso redelijk goed kennen.
    Ook het organigram van de fod financien globaal (de algemene administraties & stafdiensten) en zeker dat van uw algemene administratie in detail.
    Voor de rest zijn het hoofdzakelijk normale HR vragen (motivatie, persoonlijkheid, ...).
    "Tact is the art of making a point without making an enemy.” - Newton, Howard W

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jawadde001 Bekijk bericht
    Lijkt me wel erg onwaarschijnlijk. Ik zie echt niet in waarom IEDEREEN een telefoon zou moeten hebben. En dan is het nog maar de vraag of je dat wel wil, zo'n tweede telefoon in je zak.
    ik heb de mijne alvast geweigerd. Zelf had ik die op mijn werkplek niet nodig en zag er het nut niet van in.
    En eveneens true is dat de meesten gewoon onbereikbaar zijn op hun werkgsm, ook tijdens de diensturen

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin75 Bekijk bericht
    ik heb de mijne alvast geweigerd. Zelf had ik die op mijn werkplek niet nodig en zag er het nut niet van in.
    En eveneens true is dat de meesten gewoon onbereikbaar zijn op hun werkgsm, ook tijdens de diensturen
    Je mag de telefoon weigeren maar niet de nummer/simkaart.
    Het maakt niet uit of jij er het nut niet van inziet of wel, het is de bedoeling net die bereikbaarheid tijdens de werkuren te verhogen. Daarnaast gaat de smartphone later gebruikt worden voor modernere technologieën te integreren.
    Laatst gewijzigd door Rasetsu; 14 oktober 2019 om 10:00

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rasetsu Bekijk bericht
    Je mag de telefoon weigeren maar niet de nummer/simkaart.
    Het maakt niet uit of jij er het nut niet van inziet of wel, het is de bedoeling net die bereikbaarheid tijdens de werkuren te verhogen. Daarnaast gaat de smartphone later gebruikt worden voor modernere technologieën te integreren.
    dat mag (of kan althans) je zeker wel, want ik heb het gedaan, de simkaart geweigerd.

Wij zijn steeds bereikbaar overigens...
    En bedoeling of niet, als de mensen die hun smartphone en simkaart wel hebben geaccepteerd ze niet gebruiken tijdens de werkuren en ze worden er ook niet op gewezen door hun teamchefs , ben je met bedoelingen niets he

En als het in de toekomst echt noodzakelijk gaat worden om deze te hebben, had men dat ook gewoon kunnen vermelden. Nu was er niks omkadering
    Laatst gewijzigd door Robin75; 15 oktober 2019 om 17:32

Pagina 228 van 228 Eerste ... 128178218224225226227228

Tags for this Thread

Regels voor berichten