iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ambetant Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dag @Iedereen
    Onlangs geslaagd voor de generieke screening voor ANG19219 (bachelor FOD - niveau B)

Hierbij enkele vraagjes;
    Men spreekt in de vacature over 'minstens 250 plaatsen', zijn dit vacante plekken of is dit incl. de reservelijsten?
    Zien de jobinterviewers je resultaten van de tests? (Want op SJT scoorde ik maar nipt 51/100, terwijl ik op ABS 100/100 scoorde)
    Uitgaande van een positief scenario; zijn er na 'het jobinterview' nog bindende gesprekken?
    Zijn er tijdens je stageperiode een reeks bindende examens? (zo ja, wat bij falen,...)
    Ze gaan eerst de reserveplaatsen raadplegen ( maar ik denk niet dat hier zo veel mensen op reageren).

Alleen de specifieke functietest en interview tellen mee dus ze kijken alleen daar naar.

Als je voor alles geslaagd bent en een plaats krijgt toegewezen dan is je eerste jaar een stagejaar waarin 3 a 4 functioneringsgesprekken en examens zijn, waar je op moet slagen . Je stagejaar kan altijd verlengd worden als ze vinden dat je nog niet helemaal klaar bent

Fjäril's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb een vraag ivm het verlof bij de overgang van privé naar openbare dienst. Ik heb een job aangeboden gekregen bij de FOD, maar heb ook een reis geboekt in december voor een week. Mijn vraag is of ik al verlof ga opbouwen in mijn eerste jaar (stage) en dus een 5 dagen verlof ga kunnen opnemen. Ik mag starten begin oktober.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fjäril Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb een vraag ivm het verlof bij de overgang van privé naar openbare dienst. Ik heb een job aangeboden gekregen bij de FOD, maar heb ook een reis geboekt in december voor een week. Mijn vraag is of ik al verlof ga opbouwen in mijn eerste jaar (stage) en dus een 5 dagen verlof ga kunnen opnemen. Ik mag starten begin oktober.
    Ja je krijgt al verlof in je eerste jaar. Je krijgt per jaar 26 verlof dagen plus 1 BD verlofdag. Stel je begint op 1 september 2019 bij de FOD dan krijg je nog 8,66 (4/12 * 26) verlofdagen plus die 1 BD verlofdag. In totaal zou je dan 10 verlofdagen hebben als je 1 september begint met werken bij de FOD.

iTrader
    0
    Iemand een idee hoeveel tijd er ongeveer zit tussen de uiterste datum van acceptatie van een jobaanbieding + doorgeven voorkeur standplaats en een bericht of je kan beginnen en waar? Of zijn er mensen die al iets gehoord hebben over ANG19145? Ben in volle spanning aan het afwachten

Pagina 227 van 227 Eerste ... 127177217223224225226227

Tags for this Thread

Regels voor berichten