Pagina 1 van 4 1234 Laatste
    Apex's schermafbeelding
    iTrader
    0

Online geld verdienen

Ik heb veel vrije tijd en een levensstijl waarbij ik vaak met een computer doelloos op het internet surf.
    Mijn leven begint hier en daar duur te worden dus ik zou die tijd wel willen steken in online geld verdienen (géén spullen of punten voor spullen).

Welke zijn de beste manieren om dit te doen?
    Het moet zo veel mogelijk geld opbrengen, zich al eerder bij andere mensen bewezen hebben (betrouwbaar) en het mag best saai zijn.
    no votes  

gilly's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    ga werken?
    no votes  

XTAZ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Professioneel gokker worden.
    no votes  

Michaa_X's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Youtube ster worden?
    Michaa_x
    no votes  

Misterblort's schermafbeelding
    iTrader
    0
    get a fucking job?
    no votes  

iTrader
    0
    K ben een student marketing en hebben er al redelijk wat lessen aan gespendeerd. De conclussie was altijd t zelfde. Ge wordt zwaar in t zak gezet met zo'n dingen
    Leerkracht zn conclussie was ook "zorg maar dat ge een echte job hebt"
    Push yourself to your goal and if you are there, set a new goal and do the last step again!
    no votes  

iTrader
    0
    K ben een student marketing en hebben er al redelijk wat lessen aan gespendeerd. De conclussie was altijd t zelfde. Ge wordt zwaar in t zak gezet met zo'n dingen
    Push yourself to your goal and if you are there, set a new goal and do the last step again!
    no votes  

Fliblit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ga pokeren zoals Athene
    Men are born soft and supple; dead, they are stiff and hard. Plants are born tender and pliant; dead, they are brittle and dry. Thus whoever is stiff and inflexible is a disciple of death. Whoever is soft and yielding is a disciple of life. The hard and stiff will be broken. The soft and supple will prevail.

-Lao Tzu, Dao De Jing
    no votes  

Apex's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ForzaJuventus91 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Maar het nadeel van een echte job is dat da moeilijk gaat in die vrije tijd die ik heb (gewoonlijk na school omdat ik nog studeer, in het weekend hou ik mij meestal met andere zaken bezig)...

Er is dus geen manier om een redelijke hoeveelheid geld te kunnen verdienen via één of andere site op een betrouwbare manier? (behave gokken, da wil ik nie doen)

Sites die ik zelf al heb gevonden zijn bv: Yuwie.com | Where it pays to socialize. en http://makemoneyonlinewithyourpc.yolasite.com/
    Ik heb er wel nog niks mee gedaan..
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apex Bekijk bericht
    Maar het nadeel van een echte job is dat da moeilijk gaat in die vrije tijd die ik heb (gewoonlijk na school omdat ik nog studeer, in het weekend hou ik mij meestal met andere zaken bezig)...

Er is dus geen manier om een redelijke hoeveelheid geld te kunnen verdienen via één of andere site op een betrouwbare manier? (behave gokken, da wil ik nie doen)

Sites die ik zelf al heb gevonden zijn bv: Yuwie.com | Where it pays to socialize. en http://makemoneyonlinewithyourpc.yolasite.com/
    Ik heb er wel nog niks mee gedaan..
    K begrijp u situatie wel ze. Maar t nadeel is dat je heel vaak onderbetaald wordt voor wat je doet + het feit dat zo'n sites je gegevens doorspelen aan reclamebureau's en dat je zeer veel spam & virusmails binnen krijgt op deze manier.
    K zeg niet dat er geen een eerlijk bedrijf tussen zit, maar persoonlijk zou k eraf blijven
    no votes  

nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ForzaJuventus91 Bekijk bericht
    K begrijp u situatie wel ze. Maar t nadeel is dat je heel vaak onderbetaald wordt voor wat je doet + het feit dat zo'n sites je gegevens doorspelen aan reclamebureau's en dat je zeer veel spam & virusmails binnen krijgt op deze manier.
    K zeg niet dat er geen een eerlijk bedrijf tussen zit, maar persoonlijk zou k eraf blijven
    iedereen weet toch da da nx verdient en ze gwn achter u gegevens zen?

ahnee mensen die meedoen me belspelletjes en online you won xx lottery pay me 99euro and get 99999euro ja die hebben da idd nie door
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Rommel op eBay verkopen?
    no votes  

NovaHova's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Get good @ poker. Dat is het enige wat je kan doen imo.
    no votes  

iTrader
    0
    velen voelen zich geroepen, weinigen is het gegeven.
    imo ga je sneller geld verdienen met een weekendbaantje, desnoods ergens gaan afwassen.

Erotiek wil misschien nog wat betalen, maar je moet met degelijke sites, netwerken afkomen wil je er deftig geld mee verdienen, en je begeeft je tevens op een totaal verzadigde markt. ik heb er wel wat mee verdiend ( paar 1000'en euros), maar de laatste tijd stelt het allemaal niet veel meer voor ...

Good luck zou ik zeggen =)
    no votes  

iTrader
    0
    K zou dan eerder aanraden om een jobke te zoeken waar dat je kan afspreken met je werkgever dat je bepaalde uren per dag maar kan werken doordat je nog schoolgaand bent. Met een beetje chanse graak je zo aan een jobke, tzal niet zo zijn dat je daar tonnen geld zal gaan verdienen, maar je kunt zeker wel wat verdienen daarmee. Zeker als jouw beschikbare uren op uren vallen waar zij moeilijkere situaties hebben om personeel aan te trekken, dat is natuurlijk een droomscenaria die niet gemakkelijk zal zijn om te vinden, maar het is er wel
    no votes  

Pagina 1 van 4 1234 Laatste

Regels voor berichten