Pagina 5 van 6 Eerste 123456 Laatste

Discussie: Werken BNP Paribas

iTrader
    6 (100%)
    Antwoord gekregen vandaag: testen waren alle3 goed

Next step: assessments gaan maken in Brussel .. En als dat ook nog meevalt dan mag je in principe naar die job day in uw provincie. Van mij valt die op 2 juli in Kortrijk. Natuurlijk trouwt mijn broer net op 1 juli .. heb dat vriendelijk uitgelegd en ze gingen kijken of ik eerder/later kon komen! Ik hoop het van harte
    Playing: CS:GO, Apex Legends
    Origin: pjfisc

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eXe./special Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Antwoord gekregen vandaag: testen waren alle3 goed

Next step: assessments gaan maken in Brussel .. En als dat ook nog meevalt dan mag je in principe naar die job day in uw provincie. Van mij valt die op 2 juli in Kortrijk. Natuurlijk trouwt mijn broer net op 1 juli .. heb dat vriendelijk uitgelegd en ze gingen kijken of ik eerder/later kon komen! Ik hoop het van harte
    Proficiat!!

Ondertussen hebben ze mij gecontacteerd voor een laatste gesprek met een commercieel directeur binnen 2 weken om 20u savonds in Gent! (die mens werkt toch laat..) Ik kijk er al naar uit want persoonlijk heb ik ook nog een heleboel vragen. Iemand een idee wat ik mag verwachten van zijn kant?

b011013's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik heb ergens in april het gesprek gehad met een commercieel directeur. Volgens mij hangen de vragen sterk af van directeur tot directeur. Bij mij was het echt een chill gesprek. Eerst moest ik mijzelf wat verkopen, waarom ik goed zou zijn voor die functie. Daarna vooral wat praktische vragen, hoe ik een campagne om meer jongeren aan te trekken zou aanpakken...(heb wel iemand anders gehoord die meer commerciële vragen kreeg, zoals verkoop mij deze pen en hoe overtuig jij iemand om de koop bij u te doen). Hij maakte ook duidelijk dat het echt wel een commerciële functie was en dan haalde hij nog wat kenmerken aan die ik zeker moest hebben. Maar uiteindelijk ging het al snel over het doorgroeien binnen BNP en voetbal enz, was echt wel lachen da gesprek.

Nog iemand dat in september als commercial trainee in Antwerpen begint?
    Laatst gewijzigd door b011013; 11 juni 2011 om 13:12 Reden: /
    de koe zegt boe

iTrader
    6 (100%)
    tof tof weet je ook meer over die assesments? stuk of 4 testen blijkbaar ..

b011013's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Voor het commercieel traineeship heb ik nooit een assesment moeten doen hoor...
    de koe zegt boe

TekkaBlade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Voor een of andere 'gekke' reden moet de een meer testen doen dan de andere.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b011013 Bekijk bericht
    Ik heb ergens in april het gesprek gehad met een commercieel directeur. Volgens mij hangen de vragen sterk af van directeur tot directeur. Bij mij was het echt een chill gesprek. Eerst moest ik mijzelf wat verkopen, waarom ik goed zou zijn voor die functie. Daarna vooral wat praktische vragen, hoe ik een campagne om meer jongeren aan te trekken zou aanpakken...(heb wel iemand anders gehoord die meer commerciële vragen kreeg, zoals verkoop mij deze pen en hoe overtuig jij iemand om de koop bij u te doen). Hij maakte ook duidelijk dat het echt wel een commerciële functie was en dan haalde hij nog wat kenmerken aan die ik zeker moest hebben. Maar uiteindelijk ging het al snel over het doorgroeien binnen BNP en voetbal enz, was echt wel lachen da gesprek.

Nog iemand dat in september als commercial trainee in Antwerpen begint?
    Thanks! Hopelijk gaat het gesprek net zo vlot als bij jou!
    Jij hebt ondertussen je contract getekend? Puur uit interesse, wat mag je zoal verwachten? (eventueel pm)

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b011013 Bekijk bericht
    Voor het commercieel traineeship heb ik nooit een assesment moeten doen hoor...
    Ik heb assessment moeten doen (via externe firma), oa een postvak-oefening en dan nog een 2 rollenspellen (1 waarin ik moest handelen als operationeel manager en een ander waarin ik een soort appelsap moest verkopen in fitnesszaken).
    Al bij al viel dit zeer goed mee.

iTrader
    0
    Heb ook gesolliciteerd bij BNP voor een job op de Back-office.
    Heb vorige week mijn online testen gedaan.
    Hoeveel tijd is er bij jou verlopen tussen die testen en het assessment of volgende gesprek?
    Op welke Back-office zou je daar terechtkomen?

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petex Bekijk bericht
    Heb ook gesolliciteerd bij BNP voor een job op de Back-office.
    Heb vorige week mijn online testen gedaan.
    Hoeveel tijd is er bij jou verlopen tussen die testen en het assessment of volgende gesprek?
    Op welke Back-office zou je daar terechtkomen?
    Ik heb eens de data nagekeken (was ook voor een back office functie hier)

31/03 testen doorgestuurd gekregen en 2 tal dagen later ingevuld
    15/04 uitgenodigd op de dienst waar ik zou terechtkomen en daar een gesprek gehad met 2 personen (geen HR-mensen maar de verantwoordelijken van die dienst)
    28/04 bericht gekregen dat die screening OK was en dat ik op assessment mocht gaan (5/05 was assessment zelf)
    25/05 bericht gekregen dat ik aan contract aangeboden zou krijgen. dat contract hebben ze telefonisch overlopen en 's avonds had ik het ook op mail
    04/07 ga ik mijn contract tekenen.

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kastt Bekijk bericht
    Ik heb assessment moeten doen (via externe firma), oa een postvak-oefening en dan nog een 2 rollenspellen (1 waarin ik moest handelen als operationeel manager en een ander waarin ik een soort appelsap moest verkopen in fitnesszaken).
    Al bij al viel dit zeer goed mee.

Ja, het zijn zo'n dingen die ook moet gaan doen dinsdag. De snelheid waarmee alles afgehandeld wordt is wel dik ok vind ik. Na paar dagen antwoord op die testen en nu mag ik al dinsdag teruggaan. Al dacht ik wel dat normaal de volgende stap die job day is, maar daar kan ik dus moeilijk geraken, misschien daarom dat ik eerder mag

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PJDK Bekijk bericht
    25/05 bericht gekregen dat ik aan contract aangeboden zou krijgen. dat contract hebben ze telefonisch overlopen en 's avonds had ik het ook op mail
    04/07 ga ik mijn contract tekenen.
    Mij hebben ze naar daar laten komen om het contract te bespreken + nog eens moeten langsgaan om het in te dienen.

iTrader
    6 (100%)
    straks om kwart voor 6 op om te treinen naar brussel! Assessment van 9 tot 12 .. Ben wel eens benieuwd hoe het zal lopen Vraag me wel af, wanneer weet je dan of het 'goed of slecht' was?

AsusV's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eXe./special Bekijk bericht
    straks om kwart voor 6 op om te treinen naar brussel! Assessment van 9 tot 12 .. Ben wel eens benieuwd hoe het zal lopen Vraag me wel af, wanneer weet je dan of het 'goed of slecht' was?
    Amaai, dat is lekker vroeg opstaan . En hoe is het geweest?

Of het in orde was zal je vlak na het assessement wel te horen krijgen zeker?

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AsusV Bekijk bericht
    Amaai, dat is lekker vroeg opstaan . En hoe is het geweest?

Of het in orde was zal je vlak na het assessement wel te horen krijgen zeker?
    Hoh, vond van mezelf dat het niet écht lekker liep .. Weet niet hoe het kwam, maar die postvakoefening ging me niet af, had enkele dingen over het hoofd gezien enzo. Interviews gingen me dan wel weer beter af. Ik krijg antwoord zeker nog deze week ...

Was idd vroeg opstaan, maar de donderdag erna moest ik nog vroeger opstaan, kmoest al om 8u30 bij KBC zijn (Brussel-Noord en dan nog bus nemen).

Pagina 5 van 6 Eerste 123456 Laatste

Regels voor berichten