Pagina 1 van 5 12345 Laatste
    J.Doe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)

Ik wil werken als koerier, vind geen vacatures. Hulp gezocht aub!

Hey

Ik wil zo graag werken als koerier maar vind nergens maar dan ook nergens vacatures daarvoor online. Ik zoek al een lange tijd bij vdab.be maar zonder resultaat, is de job koerier dan niet zo veel gevraagd? Als ik dan vacatures vind (zijn er niet veel maar een paar) op bv de vdab site, dan hoor ik daar nooit iets van.

Dus ik denk dat de mensen enkel via via aan die jobs kunnen geraken, wat eigenlijk niet eerlijk is Want da is altijd zo geweest he, die mensen die connecties hebben, die vrienden al ergens hebben werken of familie, die krijgen voorrang en daarom krijgt de rest zoals ik bv altijd een negatief antwoord.

Daarom wil ik graag via dit forum proberen om ergens als koerier te kunnen starten. Als jullie zo vriendelijk willen zijn tenminste Want tegenwoordig moet alles via via als ge ergens wilt binnengeraken *sigh*

Ik heb ook al bij DHL en DPD gesolliciteerd maar zonder reactie alsook bij verschillende interims en daar hebben ze zeer weinig vacatures voor koerier. Blijkbaar is er daar ook niet veel vraag naar?

Als er iemand werkt als koerier gelieve mij dan te helpen aub. Hartelijk bedankt.

Mvg

J.Doe
    no votes  

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Dat is niet via-via, der zijn daar gewoon niet oneindig veel jobs in.

Heb je eigenlijk ook maar iets ervaring in die sector of in "omliggende" sectoren?
    “If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.”
    Dalai Lama XIV
    no votes  

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    volgens mij zijn er gewoon veel mensen die voor hun eigen beginnen, daarmee?
    no votes  

Tweak37's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Dat zijn hier altijd zwarte nederlandsonkundigen... Misschien ligt daar het probleem.
    no votes  

iTrader
    -1 (0%)
    Dat je via de vdab website niets vind, vind ik grote bullshit.
    Oneindig veel jobs als koerier...en genoeg hoor!

Heeft nog geen week geduurd of ik was bezig bij Bo frost (wijgmaal) verkoper koerier

Heeft nog geen moeite gekost of ik was bezig als koerier te ALCHYMA (heverlee) (catering, rondbrengen van eten aan universiteiten)
    chille job (zoeken constant mensen)

Heeft nog geen 2weken geduurd of ik was bezig als postbode (tervuren)
    als koerier (lichte pakjes rondbrengen)
    vroeg beginnen en chille job

Heeft nog geen 2weken geduurd of ik was bezig als ''koerier'' om belangerijke documenten rond te brengen voor ziekenhuizen, aphothekers...
    via klein bedrijfje

Snap jou zoektocht niet goed, is echt genoeg werk in te vinden

Pm me als je echt geen werk erin vind, heb genoeg contactjes

mvg
    no votes  

|) ][ |V| ]['s schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Gewoon niet genoeg vacatures. Als er al zijn, worden die direct ingevuld. Met een gewoon autorijbewijs vind je sowieso niet veel werk in de logistiek.
    no votes  

iTrader
    -1 (0%)
    Sorry,

als ik je echt goude tip mag geven,: ga niet via interim!
    deze flappen er soms echt maar wat uit

Een gsm met belwaarde en een spontane glimlach volstaat om koerier te worden

Bv: Ga vdab website af ''categorie'' koerier dan
    Als er een nummer bijstaat,bel onmiddelyk en vraag of de vacature nog openstaat
    Die weten jou direct wat te zeggen

Je moet gewoon wat opzoek gaan,en rondbellen,
    Niet inschrijven,of langsgaan bij kantoortjes,die jou uiteindelyk toch niet geven,of jou juiste functie niet aanspreekt
    no votes  

iTrader
    0
    daarnet op website brusselsairport/jobs: bij FedEx zoeken ze koeriers.

kijk ook eens voor koeriers bij onder andere Febelco ed. Zijn koerierbedrijven die de apotheken bevoorraden, daar zoeken ze er ook regelmatig en dit is met gewoon rijbewijs B.
    no votes  

-inf-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Er zijn er wel degelijk te vinden, maar het kost moeite en zoekwerk...
    Ben bezig aan mijn opzegtermijn (na zelf ontslag) bij huidige werkgever, en ben ook van plan om nu in deze richting iets te gaan doen. Op een week tijd al meer dan genoeg open vacatures gevonden hoor.
    Truth is a hard master, and costly to serve, but it simplifies every problem.
    no votes  

iTrader
    -1 (0%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -inf- Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ben bezig aan mijn opzegtermijn (na zelf ontslag) bij huidige werkgever, en ben ook van plan om nu in deze richting iets te gaan doen. Op een week tijd al meer dan genoeg open vacatures gevonden hoor.
    Maarja,

Zoals hierboven gezegd wordt:Het kost moeite en zoekwerk
    no votes  

J.Doe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Dat is niet via-via, der zijn daar gewoon niet oneindig veel jobs in.

Heb je eigenlijk ook maar iets ervaring in die sector of in "omliggende" sectoren?

Ik heb ervaring als magazijnier/orderpicker en heftrucker. Trouwens wat voor ervaring is er vereist, ge moet enkel perfect kunnen rijden? Ik heb ongeveer ervaring als bystander, heb vroeger met mijn neef die koerier was meegereden een week en kon zo perfect inzien wat dat allemaal inhoud. Dus als ik ergens zou kunnen beginnen dan weet ik perfect wat ik moet doen. (mijn neef is allang verhuisd naar het buitenland)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aqwzsxedcrfv Bekijk bericht
    Dat je via de vdab website niets vind, vind ik grote bullshit.
    Oneindig veel jobs als koerier...en genoeg hoor!

Is geen grote BS, oneindig veel? 86 jobs beschikbaar in heel België als koerier waarvan 17 jobs in de provincie Antwerpen ...... Ik ga niet werken in West en Oost Vl, Brussel of Limburg, ik woon in Antwerpen.

Heeft nog geen week geduurd of ik was bezig bij Bo frost (wijgmaal) verkoper koerier

Heeft nog geen moeite gekost of ik was bezig als koerier te ALCHYMA (heverlee) (catering, rondbrengen van eten aan universiteiten)
    chille job (zoeken constant mensen)

Heeft nog geen 2weken geduurd of ik was bezig als postbode (tervuren)
    als koerier (lichte pakjes rondbrengen)
    vroeg beginnen en chille job

Heeft nog geen 2weken geduurd of ik was bezig als ''koerier'' om belangerijke documenten rond te brengen voor ziekenhuizen, aphothekers...
    via klein bedrijfje

Snap jou zoektocht niet goed, is echt genoeg werk in te vinden

Jij hebt het makkelijk in jouw regio lees hierboven wat ik zei.

Pm me als je echt geen werk erin vind, heb genoeg contactjes

Heb je contactjes in de provincie Antwerpen?

mvg
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basille Bekijk bericht

Ik woon in Antwerpen, ik zoek enkel werk in provincie Antwerpen.

kijk ook eens voor koeriers bij onder andere Febelco ed. Zijn koerierbedrijven die de apotheken bevoorraden, daar zoeken ze er ook regelmatig en dit is met gewoon rijbewijs B.
    Heb daar al onlangs gesolliciteert, kreeg zo'n standaard bs email van we kunnen u niet weerhouden blablabla.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -inf- Bekijk bericht
    Ik doe moeite en ik zoek al heel lang, overal. Ik bel ook elke keer ik een vacature op de vdab tegenkom, ik stuur altijd een mail en bel dan, meestal zijn die vacatures al ingevuld.

Reputatie aan Basille toekennen
    Bij FedEx moet ge frans kunnen, wat ik dus maar half kan en die taal haat ook al ben ik op school daarvoor geslaagd met moeite.

Bij Febelco: Momenteel geen vacatures beschikbaar! Staat er in het rood op.
    Laatst gewijzigd door J.Doe; 22 februari 2010 om 15:25
    no votes  

Massis's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J.Doe Bekijk bericht
    Is geen grote BS, oneindig veel? 86 jobs beschikbaar in heel België als koerier waarvan 17 jobs in de provincie Antwerpen ...... Ik ga niet werken in West en Oost Vl, Brussel of Limburg, ik woon in Antwerpen.
    A) 17 is toch genoeg? je hebt toch maar 1 job nodig?
    B) Je wil koerier worden, maar alleen in je geboortedorp mss?Een van de belangrijkste eisen zal zijn om niets te hebben tegen veel verplaatsing.
    no votes  

J.Doe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Massis Bekijk bericht
    A) 17 is toch genoeg? je hebt toch maar 1 job nodig?
    B) Je wil koerier worden, maar alleen in je geboortedorp mss?Een van de belangrijkste eisen zal zijn om niets te hebben tegen veel verplaatsing.
    A) Van die 17 zijn er maar 1 of 2 waar ge enkel rijbewijs B nodig hebt en bij die alletwee negatief antwoord gekregen, 1tje waarvan het al ingevuld is en de andere we kunnen u niet weerhouden bullshit standaard reply.

B) Nee, lees: heel de provincie Antwerpen

@al de rest: voor die sector zijn er weinig vacatures beschikbaar in de provincie Antwerpen, zoals ik al zei diegenen die in West en Oost Vl, Brussel, Limburg wonen hebben het gemakkelijk. Voorbeeld aan de kust zeebrugge is er heel veel vraag naar koeriers. Welke gek gaat 150-200 km van Antwerpen naar West-Vl rijden om op zijn werk te geraken en dan nog eens 150-200 km terugrijden? Rekent maar eens uit hoeveel km's dat is per week

Brussel is nog te doen voor mij, maar helaas is frans altijd een vereiste. Ik sla dan die vacatures zowiezo over waar frans vereist is.
    no votes  

McBr@in's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Voor iemand die hier om raad komt vragen vind ik wel dat je nogal grof en arrogant reageert op de mensen die u effectief proberen helpen.
    I'm very responsible, whenever something goes wrong they always say I'm responsible.
    no votes  

J.Doe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McBr@inless Bekijk bericht
    Voor iemand die hier om raad komt vragen vind ik wel dat je nogal grof en arrogant reageert op de mensen die u effectief proberen helpen.
    Is toch niet waar? Die mensen veronderstellen automatisch dat ik geen moeite doe? Terwijl ik simpelweg terug reageer met wat ik wel doe. Ik mag hen toch erop wijzen dat ze verkeerd zijn, het is verkeerd om direct vooroordelen te hebben over iemand zonder da ge niks weet over die persoon.

Dus ik kom niet arrogant over, integendeel jullie komen arrogant over met commentaar zoals:

"Zoals hierboven gezegd wordt:Het kost moeite en zoekwerk"

Terwijl ik wel moeite doe ......

Kan ik er iemand van jullie eerlijk antwoorden, zouden jullie zo gek zijn om lees: gaan werken als koerier van Antwerpen naar bv Limburg of Luik of West-Vlaanderen? Welke gek doet zoiets?

Waarom zijn jullie dan zo verbaasd als ik enkel wil werken in de provincie Antwerpen? Da's toch logisch? De provincie Antwerpen is groot, er zijn veel gemeenten.
    Laatst gewijzigd door J.Doe; 22 februari 2010 om 15:56
    no votes  

Pagina 1 van 5 12345 Laatste

Regels voor berichten