Pagina 26 van 26 Eerste ... 162223242526

Discussie: Ecocheque Topic

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvilTwin Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Kga eind dit jaar een nieuw scherm kopen voor mijn pc. Ik ga er van uit dat ik mijn ecocheques hiervoor kan gebruiken?

https://www.vandenborre.be/computers...-xb271hubmuprz
    Nope: https://www.vandenborre.be/zoekresul...%20aanvaard&v2

FragDAnvers's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvilTwin Bekijk bericht
    Kga eind dit jaar een nieuw scherm kopen voor mijn pc. Ik ga er van uit dat ik mijn ecocheques hiervoor kan gebruiken?

https://www.vandenborre.be/computers...-xb271hubmuprz
    Ff offtopic maar waarom geen Asus pg279q ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    i7-8700k @ 5Ghz with NZXT Kraken X52, GTX 1080 Ti Aorus Xtreme, 16Gb DDR4 2400Mhz, 500GB Samsung Evo SSD, Asus ROG PG279Q.
    https://www.twitch.tv/fragdanvers

iTrader
    0
    als hier iemand van zijn ecocheques af wilt ik koop ze over aan 85% papieren of electronische maakt niet uit.

iTrader
    0
    Ik heb nog papieren ecocheques van vroeger en tegenwoordig heb ik een elektronische kaart waar ze op staan.
    Is het mogelijk om die papieren ecocheques op een of andere manier digitaal te maken?

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Zit nog steeds met 150 euro ecocheques van vorig jaar, en binnenkort nog eens 250 euro erbij
    Vorig jaar ongeveer 100 uitgegeven aan fiets dingen, nieuwe binnen-en buiten banden en nog wat klein tuingerief.
    Nu zou ik eigenlijk een mobiele airco en een activitytracker/smartwatch willen kopen maar het is blijkbaar niet eenvoudig om zoiets te vinden waar je dat met ecocheques kan betalen

Bij Krefel hebben ze wel een aantal mobiele airco's die je met ecocheques kan betalen. Maar zijn wel precies de iets duurdere modellen.
    Heb wel een Selexion én een kleinere Exellent winkel in mijn buurt dus ga daar binnenkort eens horen of ze ecocheques aanvaarden

En zit ook nog steeds met die brol sport-en cultuurcheques van vorig jaar, 100€ waar je niets mee bent. En binnenkort nog eens 100€ erbij
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

Danet's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Zit nog steeds met 150 euro ecocheques van vorig jaar, en binnenkort nog eens 250 euro erbij
    Vorig jaar ongeveer 100 uitgegeven aan fiets dingen, nieuwe binnen-en buiten banden en nog wat klein tuingerief.
    Nu zou ik eigenlijk een mobiele airco en een activitytracker/smartwatch willen kopen maar het is blijkbaar niet eenvoudig om zoiets te vinden waar je dat met ecocheques kan betalen

Bij Krefel hebben ze wel een aantal mobiele airco's die je met ecocheques kan betalen. Maar zijn wel precies de iets duurdere modellen.
    Heb wel een Selexion én een kleinere Exellent winkel in mijn buurt dus ga daar binnenkort eens horen of ze ecocheques aanvaarden

En zit ook nog steeds met die brol sport-en cultuurcheques van vorig jaar, 100€ waar je niets mee bent. En binnenkort nog eens 100€ erbij
    Probeer eens bij de Media Markt,
    bij die in de Makro (Eke) mocht ik mijn hoofdtelefoon (niet ecologisch product) betalen met ecocheques als ik er één "ecologisch product" bijnam (zoals heroplaadbare batterijen of een goedkoop led lampje).
    Dit was maar enkele maanden geleden, wel met papieren ecocheques.

DyNaRaX's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Activity trackers bij AS Adventure kan je meestal met ecocheques betalen
    “Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.”

Pagina 26 van 26 Eerste ... 162223242526

Regels voor berichten