Pagina 1 van 5 12345 Laatste
    Bewbiesss's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Deloitte vs delaware

Ik studeer eind deze zomer af met een bachelor Toegepaste Informatica - Software Engineer en heb vandaag deelgenomen aan een stagemarkt voor het 2de semester van dit academiejaar. Van de ongeveer tien bedrijven waar ik mee kennis heb gemaakt, staken Deloitte en delaware er qua presentatie en opdrachten toch wel bovenuit.

Beide gaven aan erg geïnteresseerd te zijn in mijn profiel {voornamelijk omdat ik al wat ervaring heb), dus de kans zit er goed in dat ik na de stage een contract aangeboden krijg.

Ik wou echter bij jullie even polsen wat ik van beide bedrijven mag verwachten qua loon en voordelen, en ook wat de cultuur is? Van Deloitte weet ik bijvoorbeeld dat iedereen met de Mini's rondrijdt, maar daarnaast weet ik niet echt veel van de loonschalen. Van delaware weet ik zelf niets. Daarom had ik graag eens jullie ervaringen gehoord en wat ik evt. kan verwachten!
    --
    EDIT: Ik heb trouwens zowel de Big Four- als brutoloon threads al geraadpleegd, maar het is moeilijk om informatie te vinden in de honderden posts.

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Het zijn beide grote bedrijven (Deloitte wel een honderdvoud groter ofzo), waardoor het wel héél hard afhangt van in welke afdeling je terechtkomt.
    Welke stage opdrachten zijn het precies waar je op doelt?

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Over delaware kan ik wel wat vertellen

Cultuur:
    Losse en aangename cultuur waarbij je niet het gevoel hebt dat er een grote hiërarchie is.
    Collega’s zijn over het algemeen behulpzaam en proberen starters toch wel goed te begeleiden.
    Ook de bedrijfsfeestjes zijn dik in orde (jammer genoeg nu niet tijdens corona...) en op kantoor kan je gewoon in je casual kleren toekomen.
    Ondanks dat het een groot bedrijf is heb ik niet het gevoel dat je gewoon een nummer bent.