Pagina 27 van 27 Eerste ... 172324252627

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    8 Post(s)

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    In de krant las ik dat Hot Marijke (de bekende prostitue) 4000 euro sluitingspremie en 160 euro per dag krijgt, zolang haar zaak toe is.
    Wat is het verschil tussen een zaak en een zelfstandige? Voor een kledingwinkel en café is dat duidelijk, maar ik dacht dat Hot Marijke gewoon een zelfstandige zou zijn die €1200/1600 per maand overbruggingsrecht krijgt.
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman De Croo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    In de krant las ik dat Hot Marijke (de bekende prostitue) 4000 euro sluitingspremie en 160 euro per dag krijgt, zolang haar zaak toe is.
    Wat is het verschil tussen een zaak en een zelfstandige? Voor een kledingwinkel en café is dat duidelijk, maar ik dacht dat Hot Marijke gewoon een zelfstandige zou zijn die €1200/1600 per maand overbruggingsrecht krijgt.
    Ondernemers die een fysieke inrichting hebben en verplicht worden te sluiten, hebben recht op de hinderpremie.

Hit Hard's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apelords Bekijk bericht
    Ondernemers die een fysieke inrichting hebben en verplicht worden te sluiten, hebben recht op de hinderpremie.
    Is Hot Marijke dan fysiek gesloten?

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Onbegrijpelijk dat mensen daar geld voor betalen...

Nina123's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben eens benieuwd of ze iets over de prostitutiesector gaan vermelden op de veiligheidsraad morgen. In Nederland is de openingsdatum 1 september. Hier in België is er nog geen duidelijkheid. Bart De Wever wil wel asap het schipperskwartier terug openen zodat de raambuurt niet ondergronds gaat...

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nina123 Bekijk bericht
    Ben eens benieuwd of ze iets over de prostitutiesector gaan vermelden op de veiligheidsraad morgen. In Nederland is de openingsdatum 1 september. Hier in België is er nog geen duidelijkheid. Bart De Wever wil wel asap het schipperskwartier terug openen zodat de raambuurt niet ondergronds gaat...
    Ik vrees dat die sector de laatste zal zijn om terug open te gaan, wat echt wel triest is omdat de meisjes die daar in werken vaak net het meest kwetsbaar zijn. Mijn plusdochter heeft een paar jaar terug eens een benefietoptreden gedaan voor Payoke en toen als een soort bedankje een rondleiding gehad....dat was echt een eye opener. Schrijnende verhalen, maar tegelijk ook positieve hoopvolle dingen..net omdat die organisaties er zijn die de situaties van de regulier werkende meisjes de laatste jaren sterk verbeterd hebben ten opzichte van wat het jaren geleden was. Dus ja...die sector moet echt terug op een gereguleerde manier open kunnen zodat organisaties als Payoke en Violett hulp kunnen bieden.

Regels voor berichten