Discussie: Vakantiewerk PLC

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Vakantiewerk PLC

Hallo,
    Ik studeer (normaal gezien) in juni 2020 af met mijn bachelor opleiding landbouwmechanisatie, ik ben ondertussen ook nog een avondopleiding PLC aan het volgen.
    Aangezien PLC programmeren me voorlopig nog wel aanspreekt wou ik hier misschien wel werk in gaan zoeken, maar momenteel heb ik nog maar een hele kleine basis gehad.
    Zijn er misschien studentenjobs waar je veel in aanraking komt met PLC sturingen? Ik heb zo al op internet gekeken maar vindt niet meteen iets, ik zou graag een studentenjob gaan doen waar ik me beter kan ontwikkelen op gebied van PLC programmeren. Maar aangezien dit toch iets is wat niet zo simpel is vraag ik me af of er wel studentenjobs te vinden zijn.

Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als schoolverlater met avondopleiding PLC en interesse erin kan je waarschijnlijk ook wel gewoon als starter beginnen bij een automatisatie bedrijf.
    Een vakantie job moet ook wel lukken, maar dat kan je best gewoon rechtstreeks aan een automatisatie bedrijf vragen.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Je mag dan wel niet dezelfde job blijven uitoefenen bij hetzelfde bedrijf als je eerst hetzelfde doet als vakantiejob.

Jack-in-the-box's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Je mag dan wel niet dezelfde job blijven uitoefenen bij hetzelfde bedrijf als je eerst hetzelfde doet als vakantiejob.
    Dat is toch gewoon maar een kwestie van uw studentenjob een andere functienaam te geven toch?

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    46 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack-in-the-box Bekijk bericht