iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Vdab of HBO5 voor programmeren?

Dag allen,

kan iemand me vertellen of het behalen van een graduaat programmeren echt nodig is voor iemand die reeds een master titel heeft?
    Of is een .NET of JAVA opleiding van de VDAB voldoende om kansen te krijgen als developer op de arbeidsmarkt.

Ik weet dat sommige bedrijven enkel graduaten of bachelors aannemen voor development functies, maar over het algemeen, zijn je kansen goed met een vdab certificaat?

Tiim's schermafbeelding
    iTrader
    20 (86%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Er wordt vooral op kennis getoetst maar dan moet je al voorbij HR raken en die kunnen afknappen op een VDAB attestje.
    MACBOOK PRO: Intel core i7 - 4GB RAM - GeForce GT 650M
    DESKTOP PC: Intel Core i5 6600k@4.4Ghz - 16GB DDR4 2666 - Gigabyte GTX 1070 G1

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davvid Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dag allen,

kan iemand me vertellen of het behalen van een graduaat programmeren echt nodig is voor iemand die reeds een master titel heeft?
    Of is een .NET of JAVA opleiding van de VDAB voldoende om kansen te krijgen als developer op de arbeidsmarkt.

Ik weet dat sommige bedrijven enkel graduaten of bachelors aannemen voor development functies, maar over het algemeen, zijn je kansen goed met een vdab certificaat?
    Welke master?

Je mist wel behoorlijk wat bagage als je enkel een VDAB certificaat hebt. Dan mag je nog gedoctoreerd hebben, als het niet in de informatica was dan heb je nog een serieus leertraject voor de boeg.

Regels voor berichten