iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Mondhygiëne studeren?

Hoi allemaal,
    Ik ben opzoek naar mensen die mij misschien wat meer info kunnen geven over de studie richting 'mondhygiëne'.
    Ik bedoel hier niet mee tandarts want die studie richting is natuurlijk wat helemaal anders. Ik heb al veel info proberen te zoeken op het internet en vind hier wel al een beetje info, maar ben echt opzoek naar ervaringen. Ik heb namelijk zelf tot mijn 16 TSO gedaan (dierwetenschappen) maar heb dan mijn 5de en 6de in bso gedaan en nu zit ik mijn 7de jaar algemene vorming. ( 5u wiskunde, 2u chemie en 2u fysica en 2u bio natuurlijk de basis van de wetenschappen). Daarom hoop ik hier wat meer info te kunnen verkrijgen over de studierichting!

Alvast bedankt!

neutrofiel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ans001 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hoi allemaal,
    Ik ben opzoek naar mensen die mij misschien wat meer info kunnen geven over de studie richting 'mondhygiëne'.
    Ik bedoel hier niet mee tandarts want die studie richting is natuurlijk wat helemaal anders. Ik heb al veel info proberen te zoeken op het internet en vind hier wel al een beetje info, maar ben echt opzoek naar ervaringen. Ik heb namelijk zelf tot mijn 16 TSO gedaan (dierwetenschappen) maar heb dan mijn 5de en 6de in bso gedaan en nu zit ik mijn 7de jaar algemene vorming. ( 5u wiskunde, 2u chemie en 2u fysica en 2u bio natuurlijk de basis van de wetenschappen). Daarom hoop ik hier wat meer info te kunnen verkrijgen over de studierichting!

Alvast bedankt!
    Gezien er nog maar 1 of 2 lichtingen zijn afgestudeerd zal ervaringen vinden redelijk moeilijk zijn.

Waarom kies je specifiek voor deze opleiding? Wat zou je graag doen later?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik wou toch eens een gokje wagen dat ik nog wat interessante dingen te weten kon komen over deze richting daarmee dat ik de topic dan toch maar gestart ben.
    Ik wou altijd al een iets meer wetenschappelijke richting uitgaan, maar wegens veel tegenslagen ben ik dan naar BSO moeten gaan en heb nu dan terug men kans gegrepen om toch nog wat meer kennis op te doen. En aangezien er heel veel wetenschappelijke richtingen wat te hoog gegrepen gaan zijn en dit me best wel interessant leek wou ik een beetje horen of dit te hoog gegrepen zou zijn of mogelijk zou zijn.

neutrofiel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    En zie je het werk dan zitten? Zo een opleiding lijkt mij eerder praktisch dan wetenschappelijk.

Tristan's schermafbeelding
    iTrader
    30 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ans001 Bekijk bericht
    Hoi allemaal,

Alvast bedankt!
    Mijn vriendin geeft les aan studenten mondhygiëne. Wat wil je precies weten?
    Zoals in de meeste richtingen, is intrinsieke motivatie het belangrijkste :-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neutrofiel Bekijk bericht
    Gezien er nog maar 1 of 2 lichtingen zijn afgestudeerd zal ervaringen vinden redelijk moeilijk zijn.

Waarom kies je specifiek voor deze opleiding? Wat zou je graag doen later?
    What are the odds
    Sit mens sana in corpore sano

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoi,
    Ik wouw vooral een beetje meer weten over de wetenschappelijke vakken, aangezien ik niet heel mijn schoolcarrière door chemie en fysica heb gehad.

Regels voor berichten