Pagina 7 van 7 Eerste ... 34567
    TRC's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Op je tewerkstellingsattest, nodig voor je verlof, zullen ze sowieso zien dat je ziek bent geweest. Als dat "maar" 3 maand is, zal dat mss nog niet opvallen. Verder zien ze dat niet (vroeger dacht ik dat er een kleine kans was dat ze het via een ander attest konden zien , maar blijkbaar klopt dit niet)
    Sorry voor mijn veelvuldige vragen, maar kunnen ze ook de effectieve periode zien of enkel dat ik in 2020 3 maanden ben out geweest?

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    46 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TRC Bekijk bericht
    Sorry voor mijn veelvuldige vragen, maar kunnen ze ook de effectieve periode zien of enkel dat ik in 2020 3 maanden ben out geweest?
    Enkel het laatste
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

Mij nodig? Tag me @JPV

TRC's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Enkel het laatste
    Oké bedankt!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vrij specifieke vraag, maar aangezien ik toch veel tijd spendeer op deze site kan ik het evengoed productief maken...

Voor mijn masterproef onderzoek ik de waarde van Augmented Reality bij het innoveren van processen (Zoals voor productie, training, orderpicking... Enkel marketing en sales vallen buiten het onderzoek)
    Hiervoor neem ik interviews af met bedrijven die AR geïmplementeerd hebben in zo'n proces.
    Ik ben online volop aan het zoeken naar cases om dan die bedrijven te contacteren. Dit verloopt vrij stroef, veel potentiële respondenten hebben op dit moment amper genoeg tijd voor hun dagdagelijkse taken, laat staan voor een interview.
    Kennen jullie bedrijven die AR hebben geïmplementeerd die ik kan contacteren? Mag zeker via privébericht, extra info mag ook altijd via privébericht gevraagd worden.

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    46 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GoingUp Bekijk bericht
    Vrij specifieke vraag, maar aangezien ik toch veel tijd spendeer op deze site kan ik het evengoed productief maken...

Voor mijn masterproef onderzoek ik de waarde van Augmented Reality bij het innoveren van processen (Zoals voor productie, training, orderpicking... Enkel marketing en sales vallen buiten het onderzoek)
    Hiervoor neem ik interviews af met bedrijven die AR geïmplementeerd hebben in zo'n proces.
    Ik ben online volop aan het zoeken naar cases om dan die bedrijven te contacteren. Dit verloopt vrij stroef, veel potentiële respondenten hebben op dit moment amper genoeg tijd voor hun dagdagelijkse taken, laat staan voor een interview.
    Kennen jullie bedrijven die AR hebben geïmplementeerd die ik kan contacteren? Mag zeker via privébericht, extra info mag ook altijd via privébericht gevraagd worden.
    Technologielab Augmented & Virtual Reality: Machinebouw & Mechatronicalabs | Fabrieken voor de Toekomst

https://www.sirris.be/nl

Daar eens je oren te luisteren leggen.
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

Mij nodig? Tag me @JPV
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Welke jobplatform is tegenwoordig het meest kwalitatief om door het huidige jobaanbod te gaan? (excl. LinkedIn). Zie vooral veel vacatures van wervingsbureaus die je nooit meer met rust laten.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Door de thuiswerk situatie werken we bij ons zowel met "Skype For Business" als met "Microsoft Teams". De helft van mijn calls gebeuren dus in skype en de andere helft in teams.
    Weet iemand soms een manier om mijn status automatisch te laten aanpassen in beide systemen? Wanneer ik nu via teams aan't bellen ben, dan blijft mijn status in skype op "available" staan waardoor iedereen mij continu lastigvalt. Ik zou graag hebben dat die status dan ook op "in a conference call" komt te staan zodat ze weten dat ik niet beschikbaar ben. Gaat dat?

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    46 Post(s)
    alvast binnen een jaar, als Skype opgaat in Teams . https://docs.microsoft.com/en-us/mic...ms/faq-journey
    Rosa Parks

Mij nodig? Tag me @JPV

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Wie mag ik toevoegen op linkedin

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heeft iemand hier een mentor/coach?
    Ervaringen?

Sent from my iPhone using Tapatalk

stvw's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Door de Coronacrisis moet ik meer werken dan voorheen (vooral weekends) maar om mijn thuis zijnde kinderen te kunnen opvangen pak ik hiervoor ook verlof.

Nu heb ik de keuze komende maand tussen
    - Vier dagen recup, dus extra zelf te kiezen vakantie
    of Vier dagen overuren uitbetaald en vier dagen corona ouderschapsverlof op te nemen. (dat zou dan dezelfde dag vd week zijn)

Komt dat allebei wat hetzelfde uit qua verloning aan het einde vd rit? (ik zit nog onder de 50 overuren dit jaar tot hiertoe)
    Waar moet ik rekening mee houden?
    I'd agree with you but then we'd both be wrong

Regels voor berichten