Pagina 2 van 3 Eerste 123 Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chento Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Treinabonnement van 1500+ euro schiet ik ook voor .... Geen regeling met NMBS hier.
    Idem, altijd treinabonnement moeten voorschieten, eens vervallen binnen brengen en met wat geluk binnen de 2 maanden terugbetaald... Lang leve de overheid

Guazala's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Idem, altijd treinabonnement moeten voorschieten, eens vervallen binnen brengen en met wat geluk binnen de 2 maanden terugbetaald... Lang leve de overheid
    Ik geraak nu niet meer met openbaar vervoer op mijn werk, maar bij FOD Financiën hoef je daar niets zelf voor te betalen, op de 5 euro voor aanmaak van je mobib kaart na. Een treinabonnement wordt rechtstreeks door de werkgever betaald, id. voor een busabonnement. Dus zo standaard is dat nu niet voor de overheid.

Parkeerbonnetjes zijn bij ons ook terug te vorderen via maandelijkse schuldvordering, dus die moet je ook voorschieten. Het is nog maar sinds vorig jaar dat je die effectief kan terug vorderen, vroeger moest je soms betalen om je werk te kunnen doen.
    I don't have an attitude problem. You have a perception problem.

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Zo lomp van uw WG dan want derdebetalers systeem kost hun slecht 80% van de effectieve kost.

AlexisS's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philharmoniker Bekijk bericht
    Zijn hier leidinggevende mensen (technische functie) die me een goei grote handige fysieke agenda kunnen aanraden?

Verstuurd vanaf mijn Mi 9T Pro met Tapatalk
    Wat zoek je juist?
    Ik gebruik mijn outlook agenda die synchroniseert met mijn smartphone, blijft voor mij het meest efficiëntste.

Verstuurd vanaf mijn ELE-L29 met Tapatalk
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Philharmoniker's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlexisS Bekijk bericht
    Wat zoek je juist?
    Ik gebruik mijn outlook agenda die synchroniseert met mijn smartphone, blijft voor mij het meest efficiëntste.

Verstuurd vanaf mijn ELE-L29 met Tapatalk
    Heb reeds een Brepols Bremax 2 2020 gekocht.

Mijn voorganger werkte met een kleine agenda dat die overal meesleurde en eigenlijk maar een kribbel boek
    Ik wil een groot overzicht aan mijn bureau , zijnde een arendsoog over de gehele situatie van die dag die prioriteit zijn.
    Wie wat waar etc.
    Outlook gebruik ik reeds al vergadering planner.
    Tis nog een beetje zoeken in wat voor mij efficient gaat zijn en overzicht gaat brengen.
    Clean en sober alleszins moet het zijn .
    The best education doesn't make you intelligent, capable or interesting. It simply makes you educated.

Lexx's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vorig jaar een 7-tal maanden als werkstudent gewerkt (afin, zat in mei over mijn 475 uren als jobstudent).

Begin dit jaar mijn contract terug als jobstudent gekregen, maar dat van vorige week was ineens terug als werkstudent.. Heb hiervoor een mail gestuurd en ze hebben gezegd dat ze het gingen aanpassen.
    Vandaag wel gezien dat ze mij het contract als werkstudent hebben uitbetaald (met dus 13% RSZ en bedrijfsvoorheffing).

Ik word nu toch niet ineens direct als werkstudent gezien voor de rest van het jaar hoop ik? :P
    "You don't stop riding because you get old, you get old because you stop riding."

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexx Bekijk bericht
    Vorig jaar een 7-tal maanden als werkstudent gewerkt (afin, zat in mei over mijn 475 uren als jobstudent).

Begin dit jaar mijn contract terug als jobstudent gekregen, maar dat van vorige week was ineens terug als werkstudent.. Heb hiervoor een mail gestuurd en ze hebben gezegd dat ze het gingen aanpassen.
    Vandaag wel gezien dat ze mij het contract als werkstudent hebben uitbetaald (met dus 13% RSZ en bedrijfsvoorheffing).

Ik word nu toch niet ineens direct als werkstudent gezien voor de rest van het jaar hoop ik? :P
    Nee
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

j3T's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Beetje een te kleine vraag voor een nieuw topic aan te maken dus deze thread is wel handig: is het behalen van CCNA-certificatie voldoende om te solliciteren voor een functie in IT?
    Zou dit proberen te behalen als alternatief voor de opleiding PC/netwerktechnicus die ik niet kan volgen omdat ik nog aan het werk ben (en CCNA gaat blijkbaar wel met zelfstudie).
    I'm a man with a fork in a world of soup.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand die een soort instantie kent die nagaat wat voor u ideale jobs zijn en ook de tijd nemen adhv persoonlijke gesprekken of testjes, maar geen vragenlijsten waar je jezelf moet beoordelen?
    Laatst gewijzigd door Googke; 20 januari 2020 om 00:38
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.

XA4's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Googke Bekijk bericht
    Iemand die een soort instantie kent die nagaat wat voor u ideale jobs zijn of welke kwaliteiten ge hebt zonder dat ge het zelf weet?
    Jobcoach

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Nog onduidelijk maar voorlopig ben ik verplicht met de wagen te gaan (of op eigen kosten trein/fiets) en parking bij klant is betalend en we zouden dan die bonnetjes moeten binnenbrengen. Mag een WG dit want komt al snel op 15 euro / dag dus 300 euro / maand dat je moet 'voorschieten'
    Je werkgever is zelfs niet verplicht om die terug te betalen.
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Googke Bekijk bericht
    Iemand die een soort instantie kent die nagaat wat voor u ideale jobs zijn en ook de tijd nemen adhv persoonlijke gesprekken of testjes, maar geen vragenlijsten waar je jezelf moet beoordelen?
    Op de website van de VDAB kan je zo een vragenlijst invullen.

Balsaus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bestaan er eigenlijk publieke workspaces waar je als freelancer, thuiswerker of zelfstandige gratis kunt gaan werken? Een workspace waar eender wie eens sporadisch kan binnenstappen om enkele uren te werken met zijn laptop. Of bestaat dit concept enkel waarin je voor een tijdelijke periode betaald voor een werkplek?
    Laatst gewijzigd door Balsaus; 21 januari 2020 om 16:38
    The road to success is always under construction.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Balsaus Bekijk bericht
    Bestaan er eigenlijk publieke workspaces waar je als freelancer, thuiswerker of zelfstandige gratis kunt gaan werken? Een workspace waar eender wie eens sporadisch kan binnenstappen om enkele uren te werken met zijn laptop. Of bestaat dit concept enkel waarin je voor een tijdelijke periode betaald voor een werkplek?
    De bibliotheek of koffiehuis?

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Balsaus Bekijk bericht
    Een rare vraag vind ik, wie zou die gratis plaatsen dan bouwen/betalen en waarom? Ruimte die je kan huren (co-working) daarentegen zie je wel meer en meer opkomen.

Pagina 2 van 3 Eerste 123 Laatste

Regels voor berichten