Pagina 1 van 3 123 Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Aanvaarde afstand werk

Wat vinden jullie over het algemeen een aanvaardbare afstand voor een interessante job? 50 km vind ik zelf aan de verre kant gezien je dan toch redelijk wat KMS en tijd verbruikt.
    Thanks voor input.

Rubenowns's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat is iets persoonlijk... je zit bijna meer tijd op uw werk dan thuis, dus persoonlijk is iets langer rijden voor mij geen probleem. Heb bijna 3 jaar dagelijks 140 km gereden voor een job

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

iTrader
    61 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hangt er ook nogal af van welke route die 50km is!

Ik zou alvast niet graag den E313 alle dagen 's morgens richting Antwerpen moeten nemen, of den E40 (komende van Gent richting Brussel).

Dan kunt ge lang over die 50km doen!

Denk dat je dat beter in tijd kan uitdrukken...

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    aRe YoU nOt EnTeRtAiNeD?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berenod Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hangt er ook nogal af van welke route die 50km is!

Ik zou alvast niet graag den E313 alle dagen 's morgens richting Antwerpen moeten nemen, of den E40 (komende van Gent richting Brussel).

Dan kunt ge lang over die 50km doen!

Denk dat je dat beter in tijd kan uitdrukken...
    Laat ons zeggen 50 km van noord Limburg dus de drukke grote baan in houthalen tot achter Genk ( Bilzen - Tongeren ). In tijd zou ik niet weten hoeveel dit in spits tijd is. Als iemand een idee heeft hoelang dit ongeveer zal duren hoor ik het graag 𗁍
    Laatst gewijzigd door seventhsoul; 10 november 2019 om 21:46

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als ge via die route gaat, reken toch 1u-1u30 in volle spits, minimum.
    Kijk gewoon eens via Google Maps, die klopt redelijk goed

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gromker Bekijk bericht
    Als ge via die route gaat, reken toch 1u-1u30 in volle spits, minimum.
    Kijk gewoon eens via Google Maps, die klopt redelijk goed
    Serieus ? 1.5 uur ? Ik dacht wel tegen een uur maar zeker niet heel veel meer.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bwah, in spits reken op 30-45min Pelt -> Houthalen (zo rond 16u vertrek aan Mariaziekenhuis tot centrum-zuid) en toch ook 30-45min Bilzen -> Houthalen (weeral rond 16u vertrek MĂŒnster Bilzen -> centrum zuid).
    Maar het is niet gezegd dat dat ook de beste route is he.
    Dat zijn nu toevallig de routes/tijden die ik ken. Google is uw vriend

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gromker Bekijk bericht
    Bwah, in spits reken op 30-45min Pelt -> Houthalen (zo rond 16u vertrek aan Mariaziekenhuis tot centrum-zuid) en toch ook 30-45min Bilzen -> Houthalen (weeral rond 16u vertrek MĂŒnster Bilzen -> centrum zuid).
    Maar het is niet gezegd dat dat ook de beste route is he.
    Dat zijn nu toevallig de routes/tijden die ik ken. Google is uw vriend
    ok dacht van hechtel - Bilzen wel rond een klein uur te zitten... niet realistisch?

Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Persoonlijk vind ik 30-35 minuten enkel een maximum.

Onlangs was er een enquĂȘte ergens een daaruit kwam dat bij mensen tussen 18-28 jaar slechts een 5-6% bereid was meer dan een uur onderweg te zijn thuis-werk.

Het lijkt mij ook quasi onmogelijk om voldoende slaap te krijgen plus een sociaal leven te hebben als ge langer dan dat onderweg moet naar u werk.
    Unlimited Potential!

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nesjamag Bekijk bericht

Onlangs was er een enquĂȘte ergens een daaruit kwam dat bij mensen tussen 18-28 jaar slechts een 5-6% bereid was meer dan een uur onderweg te zijn thuis-werk.

Het lijkt mij ook quasi onmogelijk om voldoende slaap te krijgen plus een sociaal leven te hebben als ge langer dan dat onderweg moet naar u werk
    .
    overdrijf eens niet...een dag telt 24u

lammeken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Het lijkt mij ook quasi onmogelijk om voldoende slaap te krijgen plus een sociaal leven te hebben als ge langer dan dat onderweg moet naar u werk.
    Dat is allemaal persoonlijk he.
    Toen ik nog met de vrachtwagen reed was ik tussen de 12 en de 15 uur van huis en had daarnaast nog steeds een bloeiend sociaal leven.

En de aanvaarde tijd kan veranderen ook .
    Ik reed naar mijn vorig werk tussen 50min en 1u15 en vond dat wel cava.
    Nu rijd ik tussen de 25min en 30min binnendoor naar het werk en zou ik niet meer kunnen opbrengen om er een uur over te doen.
    Het gevoel doet ook wel veel denk ik. Ik kan 30min doorrijden zonder file's (buiten een spoorovergang of wegenwerken) en dat doet ook veel aan je gemoedsrust.
    Gang is alles,remmen is angst

PSN: yellow-intruder

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)

Wat wordt bedoeld met reistijd? Als ik opsta om 6u10. De trein neem om 6u40. Aan het eindstation sta om 7u03 en dan naar het werk wandel en pas op mijn bureau incheck om 7:20. Heb ik dan een 1u10 reistijd of amper 29 min?

De trein neem ik heen en terug op iets minder dan een uur (mits géén vertraging, reken gemiddeld op een dik uur). Maar opstaan, naar het station rijden en te voet naar het werk wandelen komt er nog bij. Dan zit ik op zo'n 2u20min.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lammeken Bekijk bericht
    Het gevoel doet ook wel veel denk ik. Ik kan 30min doorrijden zonder file's (buiten een spoorovergang of wegenwerken) en dat doet ook veel aan je gemoedsrust.
    Ik moest ooit elke dag naar een klant in Brussel Noord rijden. 1u30min heen en 1u30min terug. Minimum. Bij een ongeval duurde het nog langer. En dan had ik het geluk dat ik niet in Brussel Zuid moest zijn. Als ik daar met de wagen naartoe moest dan was ik 2u30 tot 3u onderweg (echt verschrikkelijke files en ik woon dan langs de verkeerde kant van Brussel). Met de trein is het dan veel sneller maar dat mocht toen niet van mijn bedrijf want ik was maar ne stomme Junior toen.

Tenzij ik de trein mag nemen of ik in Brussel zelf woon, zal ik nooit of te nimmer nog naar Brussel rijden. Zelfs nog voor het dubbele van mijn salaris.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seventhsoul Bekijk bericht
    ok dacht van hechtel - Bilzen wel rond een klein uur te zitten... niet realistisch?
    40min buiten de file héén volgens googlemaps. Hoe kan je dan heen en terug aan minder dan een uur zitten?
    Laatst gewijzigd door makila; 11 november 2019 om 15:45

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb altijd dicht bij mijn werk gewoond, maar wel vaak grote verplaatsingen moeten doen, zolang ik er voor betaald was, geen probleem, maar onbetaald is dat toch maar zuur.

2 jaar terug bij wg die overgenomen was door Engie diende ik dagelijks 20-25min enkel te rijden naar de hoofdzetel, dat op zich viel nog mee, maar van daar uit moest er onbetaald naar verre werven gereden worden. Ik was bediende en had dus ook geen mobiliteit. Ik moest heel vroeg opstaan om op tijd op een werf te geraken, die bijvoorbeeld in Antwerpen lag. Ik heb dit 6 maand volgehouden, was vaak ziek, was enorm prikkelbaar door vermoeidheid en verkeersstress.

Toen ben ik overgestapt naar een job als technieker cv van thuis uit, dit was al beter omdat de plaatsen in eigen streek waren, dus soms maar 5min rijden en, badgen en al betaald, andere keren diende er naar de hoofdzetel in Izegem gereden te worden en dus 50 min onbetaald rijden om pas daar te starten.
    Ik maakte zelf mijn volgorde om zo weinig mogelijk onbetaald te moeten rijden. Ik

Nu werk ik zeer dicht 250m en is dit best aangenaam, ik werk nog steeds 10-11u per dag, maar mijn uren starten 1min nadat ik thuis vertrokken ben, ik ga s middags ook gewoonlijk thuis eten.

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chauffagist Bekijk bericht
    Ik heb altijd dicht bij mijn werk gewoond, maar wel vaak grote verplaatsingen moeten doen, zolang ik er voor betaald was, geen probleem, maar onbetaald is dat toch maar zuur.

2 jaar terug bij wg die overgenomen was door Engie diende ik dagelijks 20-25min enkel te rijden naar de hoofdzetel, dat op zich viel nog mee, maar van daar uit moest er onbetaald naar verre werven gereden worden. Ik was bediende en had dus ook geen mobiliteit. Ik moest heel vroeg opstaan om op tijd op een werf te geraken, die bijvoorbeeld in Antwerpen lag. Ik heb dit 6 maand volgehouden, was vaak ziek, was enorm prikkelbaar door vermoeidheid en verkeersstress.
    als je als bediende naar de hoofdzetel moet rijden om daarna door te rijden, kon dat geen onbetaalde mobiliteit zijn, maar moest dat betaald zijn.

On topic: ik ben veranderd van 400m van m'n werk wonen naar 2 uur enkele rit. Een groot verschil, maar de moeite waard.
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

Pagina 1 van 3 123 Laatste

Regels voor berichten