Pagina 1 van 2 12 Laatste

Discussie: Op kot of pendelen?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Op kot of pendelen?

Mijn naam is Willem en ik zit met een aantal vraagjes voor mensen die er misschien ervaring mee hebben, ik heb al een aantal pagina's gevonden op deze website maar ik heb toch nog enkele vragen.

Mijn situatie is als volgt:
    Ik studeer sinds dit jaar ingenieurswetenschappen aan de Universiteit van Gent. Ik heb redelijk veel les (ongeveer elke dag een volle lesdag).
    Van mijn ouders mocht ik meteen op kot omdat ik een zwaar lesrooster heb en we redelijk ver van Gent wonen. Ik merk nu echter dat ik toch niet zo graag op kot zit en twijfel om terug naar huis te gaan wonen.

Mijn vraag is nu concreet of het haalbaar is in mijn situatie (veel les, veel voorbereidend werk / taken, nalezen theorie) om te pendelen van bij mijn ouders tot in Gent. Ik heb de berekening gemaakt en ik zou ongeveer dagelijks meer dan 2 uur onderweg zijn. (2u15min heen en terug). Ik kan zelf niet zo goed inschatten of dit haalbaar is in de praktijk. Zijn er misschien mensen die iets gelijkaardigs hebben gedaan?

Bedankt!!

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willemds__2001 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mijn naam is Willem en ik zit met een aantal vraagjes voor mensen die er misschien ervaring mee hebben, ik heb al een aantal pagina's gevonden op deze website maar ik heb toch nog enkele vragen.

Mijn situatie is als volgt:
    Ik studeer sinds dit jaar ingenieurswetenschappen aan de Universiteit van Gent. Ik heb redelijk veel les (ongeveer elke dag een volle lesdag).
    Van mijn ouders mocht ik meteen op kot omdat ik een zwaar lesrooster heb en we redelijk ver van Gent wonen. Ik merk nu echter dat ik toch niet zo graag op kot zit en twijfel om terug naar huis te gaan wonen.