Pagina 1 van 9 12345 ... Laatste

iTrader
    0

Wat doen jullie na het werk?

Wat doen jullie zoal na je werk om je tijd te spenderen?

iTrader
    11 (93%)
    Ik doe van maandag tot donderdag niets. Televisie met mijn vriendin en de zetel nooit verlaten. Heerlijk.

Vrijdag altijd snooker na het werk.

iTrader
    0
    Koken, eten, opruimen.

Daarna emails beantwoorden en computer voor de tv. Met de madam spelletje spelen, reis plannen, andere dingen plannen.

Als het mooi weer is - in de tuin wat rommelen (gras afrijden of in de lounge zitten of met de kat roefelen)

2-3x per week gaan lopen.

Tussen 22 en 24h naar tv kijken wat ik wil want dan is de madam gaan slapen.

"Tijd spenderen" klinkt alsof je je tijd moet opkrijgen. Terwijl ik er toch graag wat meer zou hebben...

Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Soms is 2-3u slaap inhalen, opruimen, gamen, tv zien, met muziek bezig zijn, ...

Krijg wel handig mijne tijd om
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15
    USA Roadtrips blog :: click here

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    thuiskomen -> 19:00 = eten maken, afwassen, opruimen, tijd met de kinderen.

19:00 -> 22:00 = ofwel huis zaken die moeten gebeuren ( gras afrijden ofzo) ofwel gaming

2200: bedtijd

Ik heb mijn 7-8 uur slaap nodig
    *** Also sprach Zarathustra ***

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Masturberen, Netflix kijken, slapen, in de zetel liggen, wandelen met de honden, de dochter bezig houden, fietsen, ...

Dochter gaat rond 20u slapen dus voor die tijd zijn we eigenlijk daar mee bezig, als die slapen is dan is het aan ons. Meestal kijkt de madam naar familie ofzo terwijl ik met de hond(en) ga wandelen en als ik dan terug ben kijken we samen nog wat TV. De vriendin gaat ook altijd veel vroeger slapen dus vanaf die slapen is kijk ik naar mijn series of game ik wat.

firemen's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Vanaf mijn 30ste (dat is in minder dan een jaar) ga ik 4/5 gaan werken. Ik heb ondertussen te veel mensen zien sterven die net in pensioen gingen gaan en nooit genoten hebben van het leven. Dat zette me aan tot denken om meer tijd voor mezelf en mijn gezin te spenderen. Ik moet daarvoor wel nog eens mooi lachen naar mijn bazin maar als het haar niet aanstaat bol ik het wel af (nee dat laatste is een grapje).
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Chilliewillie88's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Als het goed weer is na het werk een paar uur tuinieren. Bij slecht weer al rapper tv kijken of iets in die aard.

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Tijd spenderen als alleenwonende man...

Huiswerk en spelen met/voor mijn zoontje, eten maken voor mezelf (zoontje heeft al gegeten), opruimen, zoontje slapen leggen en dan nog wat opruimen of tv kijken/gamen.
    Week dat mijn zoontje er niet is valt er een groot deel weg wat opgevuld wordt met gras afrijden, sporten en van die zaken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Masturberen,
    De vriendin gaat ook altijd veel vroeger slapen dus vanaf die slapen is kijk ik naar mijn series of game ik wat.
    Ge kunt mss mee gaan slapen en dat masturberen achterwege laten .

Japser's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Sporten of andere hobby's.
    Altijd wel een klein klusjes die nog moet gebeuren, werken al u lampen, is de tuin onkruidvrij, moet er geen muur geverfd worden, zijn alle fietsen mechanisch in orde,....

Wat ik vroeger deed als ik meer tijd had was een groententuin. Echt leuk u eigen groenten en ik vond het super ontspannend.

Opzoeken voor vakantie/hobby's (welke broek, ski, zonnebril, ... wil ik kopen)
    Kijk bijna dagelijks naar het journaal en dat is het zo een beetje.

Indien veel tijd iets koken dat veel tijd nodig heeft (bolognaise saus die 2u moet sudderen, lasagne, stoofpot, ...), anders is het iets snel.

Tefal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    . De vriendin gaat ook altijd veel vroeger slapen dus vanaf die slapen is kijk ik naar mijn series of game ik wat.
    Hier ook en die 2-3 uurtjes zijn zalig.

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Van de 5 avonden in de week:
    - 2x eten, met de hond wandelen, en dan trainen tot 22u, dan nog even wandelen en wat netflix.
    - 1x (binnenkort) avondschool vlak na mijn werk, iets voor 22u thuis, dan hetzelfde.
    - De overige dagen gewoon relax, Netflix met de vrouw of soms nog wat gamen als ze werkt (horeca). Wat random zaken doen, eventueel extra werk (hou ik liever voor enkele uurtjes tijdens het weekend indien nodig).
    Als we verhuizen en een tuin hebben wil ik daar wel wat tijd in doorbrengen.

Wat mij eigelijk stoort is de tijd die ik verlies met te pendelen (1u enkel als de treinen meewerken...). Daarmee zit ik niet echt in een positie om te klagen, maar ik woonde een jaar op 15 min van het werk en dan merk je toch de extra vrije tijd. Aan de andere kant stapt mijn vrouw 10 min nu en is ze op haar werk.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

iTrader
    0
    Na het werk direct richting fitness rond 5u tot 7u, daarna (ofwel boodschappen als het nodig is) naar huis en eten maken. Serie kijken, dan overschakelen naar gewone tv als er iets tof is. Ondertussen achter laptop dingen doen.

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    - Eten maken, eten en dan afwasmachine inladen.
    - 19u het nieuws kijken
    - Nadien gaan we vaak wandelen. We wonen vlak aan een grote vijver, is 5km om hem rond te wandelen vanaf onze deur, dus dat is perfect om wat te ontspannen
    - Netflix met de vriendin, ofwel ga ik gamen en kijkt zij haar eigen programma's bij (Home&Away en al die shows met dwergen op TLC)
    - 1 Avond in de week gaan we ook bij mijn ouders eten, en 1 avond in de week bij mijn vriendin haar ouders. (Free food )
    Ik ben Silvio niet.
    http://twitch.tv/GroozL

iTrader
    22 (100%)
    Thuiskomen
    Eten maken terwijl de kinderen huiswerk maken/spelen + zaken klaarmaken voor dag erna (mijn boterhammen, fruit/groenten voor de kinderen, ...)
    Eten
    Kinderen klaarmaken (vrouw) en keuken opruimen (ik)

Dan is het 20u en daarna zaken als kleine klusjes, administratie, wat gehobby (foto- en video verwerking), wat mail inhalen, ... + iets op TV.

Pagina 1 van 9 12345 ... Laatste

Regels voor berichten