Pagina 2 van 2 Eerste 12

iTrader
    0
    Bezighouden op een trein met weinig volk, ok. Maar tijdens spitsuur waar ge allemaal op elkaar zit, kunt ge toch niet op uw gemak op uw laptop of eender wat bezig zitten? Plus, ge zit niet direct op de trein hé. Dat wachten aan station is ook niet dadde..

Heb 5 jaar in Kortrijk gestudeerd (Gent - Kortrijk) en ik moest wachten op bus - 15 min op de bus - wachten op trein - 40 op de trein.

No way dat ik nog pendel voor werk.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door I Rex I Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Klopt, maar 3 dagen per week thuiswerk maakt de totale wekelijkse reistijd wel draagbaar.
    Ik werk ook steeds van thuis, tenzij ik bij klanten zit.
    Inderdaad, maar als de TS van die 9u/week onderweg dan 30min/week kan maken (wat geschat), dan kan hij zich alsnog een volledige werkdag uitsparen.
    In het begin van mijn carriere gaf ik er ook minder om, maar tegenwoordig is mijn tijd echt kostbaar. Ik zou het ook serieus overwegen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeplepel Bekijk bericht
    Bezighouden op een trein met weinig volk, ok. Maar tijdens spitsuur waar ge allemaal op elkaar zit, kunt ge toch niet op uw gemak op uw laptop of eender wat bezig zitten? Plus, ge zit niet direct op de trein hé. Dat wachten aan station is ook niet dadde..

Heb 5 jaar in Kortrijk gestudeerd (Gent - Kortrijk) en ik moest wachten op bus - 15 min op de bus - wachten op trein - 40 op de trein.

No way dat ik nog pendel voor werk.
    Dit dus. De keren dat ik op m'n gemakje (tijdens mijn jaar pendelen naar Brussel) mijn ding kon doen, was 0. Als de trein uberhaupt al kwam...

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    RvB school voorbereiden/werkjes doen, mails versturen die ik opspaar voor die uren, krant lezen, werken, tv kijken, forummen ... yep, ik heb me nog niet veel verveeld op de trein, ondertussen al 1,5 jaar lang.
    Ik denk dat die 2u pendeltijd gemakkelijker is om in te vullen dan elke dag een half uurtje. Dan denk je al snel het is de moeite 'iet om alles uit te halen.

Dat gezegd zijnde, chapeau dat je het doet. Per slot van rekening zit je toch 'og altijd vast. Ook al kan je het nuttig invullen

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damocles Bekijk bericht
    Ik denk dat die 2u pendeltijd gemakkelijker is om in te vullen dan elke dag een half uurtje. Dan denk je al snel het is de moeite 'iet om alles uit te halen.
    klopt. Ik heb bovendien het voordeel dat ik 's ochtends een rechtstreekse trein heb (met vertrek vanuit 2e station, dus altijd zitplaats) en 's avonds terugkeer op het einde van de trein-avondspits in Brussel (17u45), dus ook altijd wel plaats. Enkel op vrijdag heb ik soms geen stoel met tafeltje vanuit Gent.
    “Denk niet wit, denk niet zwart,
    Denk niet zwart-wit
    Maar in de kleur van je hart ”
    Frank Boeijen

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten