Discussie: Studentenjob tips?

NEOMATRIX's schermafbeelding
    iTrader
    0

Studentenjob tips?

Dag allemaal!

Ik ben opzoek naar een studentenjob die ik kan uitvoeren op zaterdag of zondag en bij voorkeur voormiddag. (6-12 / 8/12) of iets dergelijk.

Welke jobs zou ik kunnen doen? Ik heb tot heden enkel dan bakker gevonden maar is hier een bakkersdiploma voor nodig?

Ik ben eigenlijk opzoek naar wat advies van leuke studentenjobs op een zaterdag/zondag voormiddag. Ik heb zeer weinig tijd komend jaar maar wil wel nog een extra centje verdienen..

Alvast bedankt

Lexx's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Indien ouder dan 20 en al minstens 2 (of 3, weet het niet meer zeker) jaar uw rijbewijs B hebt -> eens gaan horen als chauffeur bij Febelco.

Meest chille job die ge ooit kunt doen en 14,xx euro per uur. Voormiddag hebt ge toeren van 3 uur (mijn is bv 9u30-12u30). Ik heb de namiddag er ook bijgepakt gezien dat aan 150% loon is (en dus +- 20 euro per uur bruto is als studentenjob)
    "You don't stop riding because you get old, you get old because you stop riding."
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexx Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Indien ouder dan 20 en al minstens 2 (of 3, weet het niet meer zeker) jaar uw rijbewijs B hebt -> eens gaan horen als chauffeur bij Febelco.

Meest chille job die ge ooit kunt doen en 14,xx euro per uur. Voormiddag hebt ge toeren van 3 uur (mijn is bv 9u30-12u30). Ik heb de namiddag er ook bijgepakt gezien dat aan 150% loon is (en dus +- 20 euro per uur bruto is als studentenjob)
    Woow klinkt als de ideale studentenjob! Spijtig genoeg ben ik nog bezig met mijn praktijk examen. Is misschien iets voor in de toekomst, bedankt!

iTrader
    0
    Eens bij marktkramers informeren als er in het weekend markt is in de buurt? Hier is dat van 7 tot 12 dat ze personeel gebruiken.

Ook kleine buurtsupermarten eens bevragen. Vooral zondag ochtend is zelden gewild bij de studenten ;p

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Krantenwinkel ofzo? Ik denk dat ge zelf beter weet dan ons wat het aanbod in uw buurt is
    PS4 / PS2 / PSX / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    iMac 27" (2017) / HP ProBook 650 G1 / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: mijnscore & frequency trainer

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexx Bekijk bericht

Oh das interessant, nu weet ik wat doen als ik men rijbewijs heb en dat allemaal meevalt, ben toch nog geen 20 dit jaar

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Eens bij marktkramers informeren als er in het weekend markt is in de buurt? Hier is dat van 7 tot 12 dat ze personeel gebruiken.

Ook kleine buurtsupermarten eens bevragen. Vooral zondag ochtend is zelden gewild bij de studenten ;p
    Goed idee van die markt, zou ik wel eens kunnen voor horen Zo'n kleine buurtsupermarkt is bij ons enkel op zaterdag open. Ook vraag ik me af of ze dat supermarkten het oke vinden als k van 8-12/13 werk ipv een hele dag..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Krantenwinkel ofzo? Ik denk dat ge zelf beter weet dan ons wat het aanbod in uw buurt is
    Goh ik ken wel veel winkels maar vraag me af waar ze halve dagen accepteren... Misschien gewoon overal eens naar bellen of zou ik langsgaan?

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Tgoh, op de schoon uurkes ga je over het algemeen niet moeten hopen als jobstudent. Ik snap dat er op zaterdag namiddag leukere dingen zijn dan te staan werken maar als jobstudent heb je nu eenmaal niet de grote keuze.

In een supermarkt zal het 10 tegen 1 gewoon een 8 uur werkdag zijn. Dus dan moet je u de vraag stellen waarom ze voor u een hoop geregel zouden doen en vervanging in de namiddag moeten zoeken terwijl er genoeg jobstudenten te vinden zijn die wel gewoon een normale 8 uur kunnen komen werken.

En om op uw eerste vraag te antwoorden, neen, om bij een bakker als jobstudent te werken heb je geen bakkersdiploma nodig.
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Tgoh, op de schoon uurkes ga je over het algemeen niet moeten hopen als jobstudent. Ik snap dat er op zaterdag namiddag leukere dingen zijn dan te staan werken maar als jobstudent heb je nu eenmaal niet de grote keuze.

In een supermarkt zal het 10 tegen 1 gewoon een 8 uur werkdag zijn. Dus dan moet je u de vraag stellen waarom ze voor u een hoop geregel zouden doen en vervanging in de namiddag moeten zoeken terwijl er genoeg jobstudenten te vinden zijn die wel gewoon een normale 8 uur kunnen komen werken.

En om op uw eerste vraag te antwoorden, neen, om bij een bakker als jobstudent te werken heb je geen bakkersdiploma nodig.
    Daarmee dat ik dan ook de supermarkten ga proberen te vermijden. Bakker spreekt me dan wel het meest aan omdat je dan ook begint om 6u en maar tot 12/13 moet werken. Wat kan ik mij hier bij verwachten? Is dat dan verkoop of ook echt het bakken zelf?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NEOMATRIX Bekijk bericht
    Daarmee dat ik dan ook de supermarkten ga proberen te vermijden. Bakker spreekt me dan wel het meest aan omdat je dan ook begint om 6u en maar tot 12/13 moet werken. Wat kan ik mij hier bij verwachten? Is dat dan verkoop of ook echt het bakken zelf?
    Verkoop. Inderdaad ideale uren voor u.
    Kzou toch nog eens rondkijken of er ergens een winkel is die enkel voormiddag open is, bij ons is dat zo mee de kleine supermarkt. Of poetsen een optie? Is ook weinig uren mogelijk vaak.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chento Bekijk bericht
    Verkoop. Inderdaad ideale uren voor u.
    Kzou toch nog eens rondkijken of er ergens een winkel is die enkel voormiddag open is, bij ons is dat zo mee de kleine supermarkt. Of poetsen een optie? Is ook weinig uren mogelijk vaak.
    Poetsen doe ik zeer graag (als studentenjob) en vele liever als verkopen aangezien ik dit vaak deed als eerste studentenjobs. Enige tips waar ik kan gaan horen voor een job (buiten de interims).

michiel6661's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NEOMATRIX Bekijk bericht
    Inderdaad, bakker klinkt het beste voor uw uren. Dat zal gewoon verkoop zijn en de koekskes in de winkel leggen, maar effectief bakken zal de bakker wel zelf doen

Eventueel al eens gekeken of ge ergens in een fabriek bij de vroege ploeg kunt werken? Dat verdient altijd schoon, zeker in de weekends.
    Ik ben Michiel, groetjes.

Regels voor berichten