Discussie: Studentenjob tips?

NEOMATRIX's schermafbeelding
    iTrader
    0

Studentenjob tips?

Dag allemaal!

Ik ben opzoek naar een studentenjob die ik kan uitvoeren op zaterdag of zondag en bij voorkeur voormiddag. (6-12 / 8/12) of iets dergelijk.

Welke jobs zou ik kunnen doen? Ik heb tot heden enkel dan bakker gevonden maar is hier een bakkersdiploma voor nodig?

Ik ben eigenlijk opzoek naar wat advies van leuke studentenjobs op een zaterdag/zondag voormiddag. Ik heb zeer weinig tijd komend jaar maar wil wel nog een extra centje verdienen..

Alvast bedankt

Lexx's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Indien ouder dan 20 en al minstens 2 (of 3, weet het niet meer zeker) jaar uw rijbewijs B hebt -> eens gaan horen als chauffeur bij Febelco.

Meest chille job die ge ooit kunt doen en 14,xx euro per uur. Voormiddag hebt ge toeren van 3 uur (mijn is bv 9u30-12u30). Ik heb de namiddag er ook bijgepakt gezien dat aan 150% loon is (en dus +- 20 euro per uur bruto is als studentenjob)
    "You don't stop riding because you get old, you get old because you stop riding."
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexx Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Indien ouder dan 20 en al minstens 2 (of 3, weet het niet meer zeker) jaar uw rijbewijs B hebt -> eens gaan horen als chauffeur bij Febelco.

Meest chille job die ge ooit kunt doen en 14,xx euro per uur. Voormiddag hebt ge toeren van 3 uur (mijn is bv 9u30-12u30). Ik heb de namiddag er ook bijgepakt gezien dat aan 150% loon is (en dus +- 20 euro per uur bruto is als studentenjob)
    Woow klinkt als de ideale studentenjob! Spijtig genoeg ben ik nog bezig met mijn praktijk examen. Is misschien iets voor in de toekomst, bedankt!

iTrader
    0