Pagina 2 van 2 Eerste 12
    YellinD's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wat me niet duidelijk is: wordt haar hier enkel de short lease "inloopwagen" geweigerd of ook op langere termijn de auto waar ze recht op heeft?
    Heeft ze al een definitieve wagen besteld?
    Zoja, wanneer wordt die geleverd?
    Zonee, wanneer mag ze bestellen?

Bedoel maar, indien die wagen mag besteld worden en de levertermijn is geen half jaar in de toekomst zou ik precies toch even wachten met vakbond en advocaten en dergelijke.
    enkel de short term lease. Haar definitieve wagen is uitgesteld met een maand, en daardoor zitten we 3 weken met problemen qua vervoer nu

We zijn geen lid van de vakbond, de vakbond bij mijn vrouw op het werk is nogal hatelijk... dus het wordt advocaat & rechtbank of niks, begrijp ik dan
    From Belgium or the Netherlands? Check out Kayzr for some fun competitive tournaments! Join the fun and win prizes.
    Weekly Tournaments for: LoL, CSGO, HS, RL, Dota2, SC2, FIFA19, R6:Siege, Brawlhalla, Fortnite, Apex Legends, Fighting Games

Retired gamer, but still a member of: .:. SSKCLAN .:.

YellinD's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    ik zou vooral die werkgever willen verplichten om hun car policy beter of duidelijker te maken. Na navraag krijgen de meeste "new eligibles" dit verhaal te horen, maar niet allemaal. Ruikt naar willekeur en andere interpretaties van hetzelfde contract. Een interpretatie die per persoon ettelijke honderden euros per maand uitmaakt natuurlijk.

Voor mijn vrouw is het waarschijnlijk te laat (tenzij je dit retroactief kan terugeisen), maar dit alles geeft zo'n wrang gevoel...
    From Belgium or the Netherlands? Check out Kayzr for some fun competitive tournaments! Join the fun and win prizes.
    Weekly Tournaments for: LoL, CSGO, HS, RL, Dota2, SC2, FIFA19, R6:Siege, Brawlhalla, Fortnite, Apex Legends, Fighting Games

Retired gamer, but still a member of: .:. SSKCLAN .:.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YellinD Bekijk bericht
    ik zou vooral die werkgever willen verplichten om hun car policy beter of duidelijker te maken. Na navraag krijgen de meeste "new eligibles" dit verhaal te horen, maar niet allemaal. Ruikt naar willekeur en andere interpretaties van hetzelfde contract. Een interpretatie die per persoon ettelijke honderden euros per maand uitmaakt natuurlijk.

Voor mijn vrouw is het waarschijnlijk te laat (tenzij je dit retroactief kan terugeisen), maar dit alles geeft zo'n wrang gevoel...
    Ik zou toch proberen via de vakbond en desnoods samen met die andere new eligibles toch? Tis zoals JPV zegt, mondeling advies zal je kunnen krijgen, hun delige die eens met de bazen gaat praten zal je ook kunnen krijgen. Pas als ze rechtzaken willen beginnen etc dan moest je misschien al langer lid zijn. Maar misschien is een van uw collega's al langer lid, die kan de kar dan trekken.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Ik zou toch proberen via de vakbond en desnoods samen met die andere new eligibles toch? Tis zoals JPV zegt, mondeling advies zal je kunnen krijgen, hun delige die eens met de bazen gaat praten zal je ook kunnen krijgen. Pas als ze rechtzaken willen beginnen etc dan moest je misschien al langer lid zijn. Maar misschien is een van uw collega's al langer lid, die kan de kar dan trekken.
    Ga je daarvoor echt een rechtzaak tegen je werkgever voor opstarten? Ge moet er nog werken ook.
    Is het eerlijk, nee zeker niet maar denk 2 keer na vooraleer je zo een grote stappen zet en latere bruggen opblaast.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Daar bestaat geen algemene regel voor die in elke regio van het land geldt. Soms weigert men indien je niet aangesloten bent, soms vraagt men 12 of 6 maand lidgeld, soms helpt men.

Ik hanteerde het principe dat iedereen bij mij mondeling advies kon vragen tot een bepaald niveau. Wie een geschreven brief wou, moest lid zijn, wie een rechtzaak wou starten moest X maand lid zijn. Als het duidelijk was dat men die situatie niet kon voorzien, is lid zijn op moment van probleem voor mij voldoende, indien schrijnende gevallen (zwangeren die ontslagen worden, werkgever die geld aftroggelde van werknemer, ...) hielp ik zoveel als mogelijk.

Nu zit ik op een project waarbij we IEDEREEN helpen, lid of niet lid. En dat levert nog het meeste leden op .
    Bedankt voor de verduidelijking.

Sowieso krijg ik ooit problemen met m'n werkgever, of ik nu zelf opstap of omgekeerd. (zie m'n posts in de 'ergernissen op het werk' thread) Dus ik denk er wel aan om mij ooit lid te maken.
    Don't think you are, know you are...

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Tags for this Thread

Regels voor berichten