desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Mentioned
    20 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Werkelijk wraakroepend....
    Pas op volledig gegund, begrijp me niet verkeerd. Maar dit toont toch werkelijk aan hoe scheef het systeem is...
    Je krijgt al bijna 200€ netto meer dan uw brutoloon, waarschijnlijk via een constructie. En dan nog eens zo een slof omdat je uw wagen inruilt.
    Ik zit met bijna 2000€ bruto meer nog niet op dat nettoloon.
    Meer jaloezie! Meer afgunst!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Bramstep's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door contextbinder Bekijk bericht
    Jammer dat zo weinig arbeiders hier posten, denk dat er nogal wat zijn die raar zouden opkijken.

Ik ben bvb ingenieur, wel met een laag loon (5k) en ken tal van arbeiders zonder diploma En 10 jaar jonger die heel wat meer verdienen. Ok met veel zwart geld, geen wagen, groepsverzekering etc maar dat is nu eenmaal zo, net zoals dat gaat met netto voordelen allerhande. Soms zijn dat jobs waar je best wat handigheid moet voor hebben maar soms ook relatief eenvoudige zaken zoals gras maaien en hagen snoeien.

Diploma speelt vandaag nog weinig rol denk ik, een paar sectoren buiten beschouwing gelaten.

Het probleem hier is wellicht een gebrek aan relevante ervaring, regio. Niet vergeten dat dergelijk type job sterkt wordt beïnvloed door ervaring. Op termijn komt dat loon helemaal goed voor topicposter